Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 241311 Холоднянське – Миколаївка, км 0+000 – 6+000, Черкаський район, Черкаська область.
Очікувана вартість
63 790 071,60 UAH
UA-2021-04-09-003941-b ● 8989608ebf164253bc9225f30cd804f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Кудим Тетяна Ігорівна 380932438716, , dp_smad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 63 790 071,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 241311 Холоднянське – Миколаївка, км 0+000 – 6+000, Черкаський район, Черкаська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 17:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
05 травня 2021 17:19 |
ТД_кап_ремонт_Холоднянське_Миколаївка_нова_редакція.pdf | |
23 квітня 2021 15:57 |
Проект договору.docx | |
09 квітня 2021 19:38 |
ТЗ_С241311_Холоднянське_Миколаївка_0_000_6_000.xls |
05 травня 2021 17:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 травня 2021 17:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||||||||
05 травня 2021 17:19 |
ТД_кап_ремонт_Холоднянське_Миколаївка_нова_редакція.pdf
|
|||||||||
23 квітня 2021 15:57 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
09 квітня 2021 19:38 |
ТЗ_С241311_Холоднянське_Миколаївка_0_000_6_000.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 15 квітня 2021 18:49
Дата відповіді: 20 квітня 2021 18:56
Доброго дня. Згідно додатку № 1 до тендерної документації по даному предмету закупівлі, замовник вимагає від учасників подання у складі документів тендерної пропозиції чинного Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Держпраці, чи його територіальним органом або чинної Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, які є в складі технічного завдання предмета закупівлі та відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Звертаємо увагу Замовника, що технічним завданням не передбачається виконання робіт підвищеної небезпеки. Просимо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до додатку 1 тендерної документації чинний учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Держпраці, чи його територіальним органом або чинна Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, які є в складі технічного завданні предмета закупівлі та відносяться до робіт підвищеної небезпеки.
Замовник зазначає, що Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
З вищевказаного Порядку вбачається, що відповідно до пункту 7 дозвіл видається Держпраці - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 1 додатка 2; З абзацу третього пункту 7 Порядку вбачається, що дозвіл територіальним органом Держпраці видається за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.
Відповідно до пункту 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дія дозволу поширюється на всю територію України.
Відповідно до додатку 6 до Порядку передбачено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Відповідно до додатку 6 до Порядку передбачена декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Замовник наголошує на тому, що наявність в учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки дозволяє замовнику впевнитись у належному та безпечному виконанні учасником всіх робіт, які передбачені у технічному завданні із дотриманням основних приписів законодавства України.
Замовник зазначає, що Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
З вищевказаного Порядку вбачається, що відповідно до пункту 7 дозвіл видається Держпраці - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 1 додатка 2; З абзацу третього пункту 7 Порядку вбачається, що дозвіл територіальним органом Держпраці видається за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.
Відповідно до пункту 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дія дозволу поширюється на всю територію України.
Відповідно до додатку 6 до Порядку передбачено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Відповідно до додатку 6 до Порядку передбачена декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Замовник наголошує на тому, що наявність в учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки дозволяє замовнику впевнитись у належному та безпечному виконанні учасником всіх робіт, які передбачені у технічному завданні із дотриманням основних приписів законодавства України.
аналогічний договір
Дата подання: 16 квітня 2021 10:47
Дата відповіді: 20 квітня 2021 18:57
Добрий день. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками у складі документів тендерних пропозицій довідки "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ". Графами 5,6 цієї довідки передбачено надання інформації про "Найменування робіт/одиниця виміру та "Обсяг робіт", що виконувались за аналогічним(и) договорами. У зв'язку з чим питання. Замовник "хоче", щоб увесь перелік робіт разом з їх обсягами у гафах 5,6 були відображені, що виконані за аналогічним договором? Наприклад, якщо було виконано 113 видів робіт за аналогічним договором, то чи обов'язково всі ці роботи вносити до довідки "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до умов розділу 1.3 додатку 1 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою, яка передбачає необхідність зазначення у графі 6 обсягу робіт.
Крім того, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення одним договором або сумарно в обсязі не менше від об’ємів основних робіт в натуральних величинах, згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) – Додаток №3ТД, що зазначені нижче:
Основними видами послуг (робіт) є:
1. Укріплення узбіч 1000 м2
2. Влаштування основи дорожнього одягу 2500 м2
3. Влаштування верхнього шару покриття 2500 м2
4. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1 км.
Отже, в стовбці 6 довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен вказати обсяги основних робіт, що передбачені умовами документації та які виконувались учасником в рамках вказаного ним договору.
Крім того, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення одним договором або сумарно в обсязі не менше від об’ємів основних робіт в натуральних величинах, згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) – Додаток №3ТД, що зазначені нижче:
Основними видами послуг (робіт) є:
1. Укріплення узбіч 1000 м2
2. Влаштування основи дорожнього одягу 2500 м2
3. Влаштування верхнього шару покриття 2500 м2
4. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1 км.
Отже, в стовбці 6 довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен вказати обсяги основних робіт, що передбачені умовами документації та які виконувались учасником в рамках вказаного ним договору.
Стаж роботи
Дата подання: 24 квітня 2021 13:53
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:20
Доброго дня. У відповідності до вимог тендерної документаці в частині наявності досвіду у працівників учасника для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі передбачено наявність у інженерно-технічних працівників стажу роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років. Разом з тим на підтвердження того, що учасник має у наявності працівників, йому необхідно у складі документів тендерної пропозиції надати копії тркдових книжок, наказів про призначення на посаду/наказів про сумісництво або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Звертаємо увагу Замовника, що у відповідності до чинного в Україні законодавства поняття стажу є двох видів - трудовий та страховий. Із логічних міркувань, швидше за все Замовник у тендерній документації по даному предмету закупівлі мав наувазі саме трудовий стаж. Просимо підтвердити дану "гіпотезу"). У такому разі, якщо мається наувазі саме трудовий стаж, просимо роз'яснити як узгоджується вимога про трудовий стаж не менше як 2 роки у дорожньому господарстві для інженерно-технічних працівників з "іншим" документом, який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником, якого він планує залучити до виконання робіт (надання) послуг. Адже таким "іншим" документом може бути: цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг, що наприклад, може бути укладеним як з інженером-геодезистом так із інженером-проектувальником. При цьому, варто зазначити, що на підставі таких договорів не виникають трудові відносини, а отже і не зараховується трудовий стаж. Беручи до уваги вищевикладене, просимо розтлумачити чи вважатиметься наявність у інженерно-технічних працівників 2-х річного (трудового) стажу, якщо такі працівники надавали послуги/виконували роботи за цивільно-правовими договорами/ договорами про надання послуг протягом останніх 2-х років до дати оголошення процедури закупівлі? Якщо ні, то просимо внести зміни до тендерної документації та узгоди ці вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дійсно відповідно до вимог тендерної документації передбачено: Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати:
- трудові книжки;
- накази про призначення на посаду;
- накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Варто зазначити наступне:
1. Замовник звертає увагу, що в тендерній документації не конкретизовано який саме стаж необхідно підтвердити страховий чи трудовий (учасник може підтвердити як страховий так і трудовий виходячи з умов тендерної документації).
2. Також наголошуємо, що учасник може окремо підтвердити правовідносини з працівником "іншим" документом та окремо підтвердити стаж працівника у дорожньому господарстві (не вимагається трудовий стаж працівника саме на роботі в учасника).
3. Учасник може надати будь-який документ, що підтверджує стаж у дорожньому господарстві, який має становити не менше 2 роки.
- трудові книжки;
- накази про призначення на посаду;
- накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Варто зазначити наступне:
1. Замовник звертає увагу, що в тендерній документації не конкретизовано який саме стаж необхідно підтвердити страховий чи трудовий (учасник може підтвердити як страховий так і трудовий виходячи з умов тендерної документації).
2. Також наголошуємо, що учасник може окремо підтвердити правовідносини з працівником "іншим" документом та окремо підтвердити стаж працівника у дорожньому господарстві (не вимагається трудовий стаж працівника саме на роботі в учасника).
3. Учасник може надати будь-який документ, що підтверджує стаж у дорожньому господарстві, який має становити не менше 2 роки.
Персональні дані
Дата подання: 24 квітня 2021 14:47
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:20
Доброго дня, просимо пояснити/розтлумачити вимогу у тендерній документації по даному предмету закупівлі в частині надання учасником листів-згоди на обробку, доступ, зберігання персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі документів тендерної пропозиції. Так, у ст. 2 Закону України "Про захист персональних даних" міститься поняття персональних даних, якими є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У свою чергу, ст. 11 Закону України "Про інформацію" вирізняє поняття конфіденційної інформації фізичної особи. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження, при цьому, збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди не допускається, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. У звязку з чим, виникає питання, що у розумінні Замовника вважається персональними даними? Наприклад у складі документів тендерної пропозиції місяться або можуть містититься: відгуки від Замовника/акти виконаних робіт/акти прийняття робіт з поточного ремонту/договори з ФОП/ деклаларції про готовність об'єкта до експлуатації/довідки видані державними органами, або документи, що отримані від суб'єктів господарювання. тощо. Таких документів безліч та з урахуванням ст. 2 Закону України "Про захист персональних даних" у таких документах містяться відомості про осіб, які їх видали або підписали та дають змогу їх ідентифікувати, а отже є персональними даними. Просимо пояснити у розумінні Замовника які саме дані він відносить до персональних? Чи потрібно надавати згоди на обробку персональних даних осіб, що видавали/підписували/оформляли документи від державних установ/організацій/підприємств/суб'єктів господарювання або за укладеними договорами, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до умов тендерної документації передбачено наступне - Учасником надається у складі тендерної пропозиції лист згода на обробку, доступ, зберігання персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. Дійсно відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" визначено, що персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Повідомляємо, що у випадку наявності документах пропозиції персональних даних, наприклад ПІБ у сукупності з паспортними даними, учасник повинен надати згоду на обробку таких даних від такої особи. У випадку відсутності даних, за якими можливо ідентифікувати саме конкретну особу, згода на обробку персональних даних від такої особи у складі тендерної пропозиції не надається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
61 997 994,00
UAH з ПДВ
|
61 997 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
63 152 170,90
UAH з ПДВ
|
63 152 170,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД #39699671 |
Переможець |
61 997 994,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 10:14
|
Додаткова угода № 9 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 16:44
|
Додаткова угода № 8 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:23
|
Додаткова угода № 7 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:31
|
Додаткова угода № 6 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:25
|
Додаткова угода № 5 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 17:34
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 16:51
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 19:25
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 60.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 19:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 17:08
|
Додаткова угода № 1 до договору № 60.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 12:43
|
Договір № 60.pdf | укладений |
01 червня 2021 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток № 2 у новій редакції. Пункт 3.1. Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Додаток № 2 та Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Додаток № 2 та Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Додаток № 2 та Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору у новій редакції. Додаток № 2 та Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони засвідчують, що вартість робіт за Договором залишається незмінною. Додаток № 2 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити Підрядника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |