Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор пацієнта, НК 024:2019: 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта, код ДК 021:2015: 33195000-3
Очікувана вартість
134 000,00 UAH
UA-2021-04-09-003644-b cc8636c9de8042a59bee9a4882d63e44
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лузгіна Тетяна Вікторівна

380685802851 LuzginaTatiana7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №7" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30658176
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Руставелі, будинок 12
Контактна особа: Лузгіна Тетяна Вікторівна
380685802851
LuzginaTatiana7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 134 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Технічні та якісні характеристики послуг повинні відповідати зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам) технічним умовам. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Монітор пацієнта, НК 024:2019: 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта, код ДК 021:2015: 33195000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, Харків, вул. Руставелі, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33195000-3 — Системи моніторингу стану пацієнта
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 11:24
Оголошення (нова редакція).docx
09 квітня 2021 16:04
Додаток 3.docx
09 квітня 2021 16:04
Додаток 2.docx
09 квітня 2021 16:04
Додаток 1.docx
12 квітня 2021 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 11:24
Оголошення (нова редакція).docx
09 квітня 2021 16:04
Оголошення.docx
09 квітня 2021 16:04
Додаток 3.docx
09 квітня 2021 16:04
Додаток 2.docx
09 квітня 2021 16:04
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 134 000,00
UAH з ПДВ
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 134 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 13:09

Документи

26 квітня 2021 13:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 13:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:47
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 13:26
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 12:43
Додаткова угода №1 (1) (1).pdf зміни до договору
11 травня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 11:27
Договір.pdf укладений
11 травня 2021 11:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 травня 2021 11:35
125 233,65 UAH UA698201720344321003100036888
КНП "МКПБ №7"ХМР
UA423052990000026007016205873
ТОВ "АВАКОМ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою №1 від 11.05.2021 р. до Договору про закупівлю товарів № 02/05-21 від 11.05.2021 р., керуючись п.3 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі), сторони дійшли згоди внести зміни до розділу І «Предмет договору», а саме: доповнити розділ п. 1.4. та 1.5. Сума договору після внесення змін – 134 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 02/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою №2 від 11.05.2021 р. до Договору про закупівлю товарів № 02/05-21 від 11.05.2021 р. (далі – Договір) відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 11.1.6 пункту 11.1 розділу 11 «Внесення змін до Договору. Інші умови» Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у п.3.1. розділу ІІІ та викласти Додаток № 1 до Договору у новій редакції. Сума договору після внесення змін – 125 233,65 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1шт.
Номер договору про закупівлю: 02/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 125 233,65
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)