Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління каналізаційною системою
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2021-04-09-003374-c 208625f8e2b941b58c53ba460aa5d988
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Доценко

+380987579685 kostyakostya22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Костянтин Доценко
+380987579685
kostyakostya22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 11:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 11:50
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90480000-5: Послуги з управління каналізаційною системою


1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ
1.1. Код за ЄДРПОУ: 08751177
1.2. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Доценка Костянтина Олександровича – уповноважена особа; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: kostyakostya22@gmail.com
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 135 000,00 грн (Сто тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з управління каналізаційною системою (ДК 021:2015 - 90480000-5: Послуги з управління каналізаційною системою)
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 1 послуга, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС
4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати: Замовник оплачує Виконавцю послуги за Договором протягом 90 банківських днів з дати підписання Сторонами актів виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних за наявності відповідних бюджетних асигнувань
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 15.04.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 20.04.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати):
11.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції.
11.2. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
11.3. Розмір забезпечення пропозиції складає 4 000,00 грн. (Чотири тисячі гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
11.4. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу.
11.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
11.6. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Національна академія внутрішніх з справ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177;
юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1
банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення пропозиції:
4000,00 грн. (Чотири тисячі гривень 00 коп.);
Сума гарантії залишається незмінною.
Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
11.7. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 13 статті 14 Закону.
11.8 Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
11.9. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати):
12.1. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Платіжні реквізити Замовника:
Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177;
юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1
банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі Послуги з управління каналізаційною системою (ДК 021:2015 - 90480000-5: Послуги з управління каналізаційною системою) (Посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі) або забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі по номеру оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х.
12.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
12.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
12.4. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції.
12.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
12.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Додаток 5. Акт попереднього огляду об’єктів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління каналізаційною системою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08170, Україна, Київська область, с. Віта Поштова , Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90481000-2 — Утримання станцій очищення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 11:55
Оголошення_КНС_2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОТЕК ІНЖИНІРИНГ" 135 000,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 15:38
Електронний підпис
16 квітня 2021 15:36
Пiдписаний_G0421-2912-GL_tender.pdf
16 квітня 2021 15:36
65111190493323.pdf
16 квітня 2021 15:36
Фінансовий звіт 2020.pdf
16 квітня 2021 15:36
Трудова Процюк Біотек.pdf
16 квітня 2021 15:36
Реквізити БІОТЕК.pdf
16 квітня 2021 15:36
Наказ на директора.pdf
16 квітня 2021 15:36
ЄДР.png
16 квітня 2021 15:36
Договор бух. услуг.pdf
16 квітня 2021 15:36
Витяг ПДВ.png
16 квітня 2021 15:36
Біотек документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОТЕК ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОТЕК ІНЖИНІРИНГ"
#42221723
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОТЕК ІНЖИНІРИНГ"
#42221723
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:30
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:38
К-284 від 26.04.2021.PDF укладений
26 квітня 2021 13:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 135 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 500,00 UAH)