Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАДОМИШЛЬСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА РАДОМИШЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22059844 |
Місцезнаходження: | 12201, Україна , Житомирська обл., Радомишльський р-н, м. Радомишль, пров. Шкільний, буд. 8 |
Контактна особа: |
Марина Науменко +380684438604 rad_dush2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 15:12 |
4. ТД НОВА.doc | |
09 квітня 2021 15:12 |
4.3. Додаток 3 проект договору (1).doc | |
09 квітня 2021 15:12 |
4.2. Технічне завдання (2).docx | |
09 квітня 2021 15:12 |
4.1. Додаток 1 тендерна пропозиція (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000017 ● 4d054b3a7b9d4966a5b5d18245c37621
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.05.2021
№ 311
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.05.2021 № 311.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-04-09-002726-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», РАДОМИШЛЬСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА РАДОМИШЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-09-002726-b розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно умов тендерної документації Замовником встановлено 3 (три) кваліфікаційні критерії, а саме: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку виробів медичного призначення, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках, разом із копією такого договору. Разом з тим, в умовах тендерної документації було допущено формальну помилку (описку) в частині підтвердження виконання аналогічного договору, а саме в графі «Кваліфікаційний критерій» зазначено (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів), у свою чергу у графі «Документальне підтвердження» зазначено «Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на ПОСТАВКУ ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках, разом із копією такого договору». Зазначаємо, що дана механічка помилка (описка) ніяким чином не впливає на підтвердження виконання учасниками кваліфікаційного критерію Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки всіма Учасниками вказаної процедури закупівлі надано у складі пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічних договорів за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, а саме: «код ДК 021:2015: 39290000-1 «Фурнітура різна» (Штучна трава для футбольного поля)».
2021-06-09 15:11:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ" |
265 557,60
UAH з ПДВ
|
238 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІТА ЛТД" |
297 158,40
UAH з ПДВ
|
239 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Таран В.М." |
305 000,00
UAH з ПДВ
|
297 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ" #42770057 |
Переможець |
238 999,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 12:32
|
дод уг трава.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 10:20
|
трава 13.pdf | укладений |
13 травня 2021 10:14
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 травня 2021 12:01
|
238 999,00 UAH | UA968201720344250001000026812 Радомишльська ДЮСШ |
UA553363100000026007001738679 ТОВ "БМ-СПОРТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 11/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |