Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
764,50 UAH
UA-2021-04-09-001825-c 81210354bd0e4cb9bb26426f4b4e91e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гуленко

+380974181575 zpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37862093
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МУСОРГСЬКОГО, будинок 32А
Контактна особа: Юлія Гуленко
+380974181575
zpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачка
Файл прозорий А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Вул. Мусоргського, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Швидкошивач А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Мусоргського буд.32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папка для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

09 квітня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТЕРЕЩЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
#2127010560
Переможець 764,50
UAH
09 квітня 2021 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:05
119.pdf укладений
09 квітня 2021 11:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Файл прозорий А4 10 пачка 56,50
UAH
Швидкошивач А4 30 штуки 5,15
UAH
Папка для документів 10 штуки 4,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 764,50
UAH