Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по ремонту та технічному обслуговуванню копіювально-розмножувальної та оргтехніки, заправка та відновлення катриджів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-04-08-007803-b f002d98f7e524574838597e949aa1965
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Рубець

+380955988730 pmsd2_tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503179
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36
Контактна особа: Яна Рубець
+380955988730
pmsd2_tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по ремонту та технічному обслуговуванню копіювально-розмножувальної та оргтехніки, заправка та відновлення катриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по ремонту та технічному обслуговуванню копіювально-розмножувальної та оргтехніки, заправка та відновлення катриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 квітня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НОВІКОВ ДМИТРО ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3213912875
Переможець 25 000,00
UAH
08 квітня 2021 14:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 14:54