Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005875 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., місто Хотин, вулиця Богдана Хмельницького, 4 |
Контактна особа: |
Солодкий Сергій Сергійович +380373121264 golovbukhkhotyn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 18:01 |
Тендерна документація ГЕМОДІАЛІЗ 2021 .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-02-000018 ● 296ed0fbc5e241649393acfff73cf634
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 504
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 504
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2021-04-08-007571-a 08.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Інна ЖУКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 11:04:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на закупівлю товарів «Витратні матеріали для проведення гемодіалізу/ гемодіафільтрації», за ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, очікуваною вартістю 4 000000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-08-007571-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-15 13:58:50
Пояснення
Відповідь на запит Управлінню Північного офісу ДержаудитслужбивЧернігівській області
На Ваш запит від 10.09.2021р. по проведеній процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 33180000-5 - "Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму" за номером ID: UA-2021-04-08-007571-a надаємо наступну інформацію.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначеної процедури обумовленні тим, що пацієнти, які отримують лікування методом гемодіалізу в нашій лікарні, потребують специфічних та якісних медичних виробів. До 01.06.2021 року відділення гемодіалізу підпорядковувалось ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня» і всі витратні матеріали для гемодіалізу закуповувалися ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня». У зв’язку з тим, що 07.05.2021 р. КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» підписано договір із Національною службою здоров’я України, в якому передбачено Додаток № 16 «Пакет медичних послуг» Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах» при вивченні питання потреби на закупівлю проводились консультації з спеціалістами ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня», вивчались вимоги Уніфікованих клінічних протоколів лікування вторинної ( спеціалізованої ) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги хворих до перитонеального діалізу та його ініціація, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась, виходячи з кількості пацієнтів, які отримують лікування методом гемодіалізу в нашій лікарні, необхідній кількості процедур для забезпечення якісного лікування даних пацієнтів, ціною за одиницю товару, яка була у попередніх закупівлях в минулому та поточному роках, які проводилися ОКНП «Чернівецька обласна клінічна лікарня" та моніторингом інших закупівель даних витратних матеріалів на сайті Уповноваженого органу.
Дія п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня). Хотинська багатопрофільна лікарня є комунальним неприбутковим підприємством. За поданням керівника підрозділу гемодіалізу потреби та розрахунків на закупівлю витратних матеріалів для проведення гемодіалізу хворим на ХНН, тендерним комітетом при затвердженні тендерної документації також затверджується окремим додатком технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведено моніторинг закупівлі «Витратні матеріали для проведення гемодіалізу/ гемодіафільтрації код ЄЗС ДК 021:2015 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій» на суму 4 000 000,00 грн. (ідентефікатор закупівлі UA-2021-04-08-007571-a). Ми вдячні за те, що Вами було вказано на порушення , які були виявлені під час моніторингу даної закупівлі: 1. Пункт 2.3 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника не містить відомостей про прізвище, ім’я та по батькові, посади та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. 2. Опис та приклади формальних ( несуттєвих ) помилок що містить тендерна документація приведено у відповідність згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок». Повідомляємо що проведено роз'яснювальну роботу із членами тендерного комітету та заплановано навчання відповідальних осіб за проведення тендерних закупівель КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради з метою недопушення аналогічних порушень у майбутньому та дотримання принципів здійснення публічних закупівель.
2021-09-28 17:12:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М |
2 319 513,90
UAH з ПДВ
|
2 319 513,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КОНСАЛТ ПРОДЖЕКТ |
2 357 370,50
UAH з ПДВ
|
2 357 370,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М #23534980 |
Переможець |
2 319 513,90
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 16:57
|
ду _1.pdf | укладений |
06 жовтня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 17:00
|
договір | укладений |
11 травня 2021 16:59
|