Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по об'єкту: «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122» код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
48 600,00 UAH
UA-2021-04-08-003936-a aa9866f3bf7e4155bd6b70cf7bd04244
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоров Михайло Сергійович

305727250927 tendlikarnya25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22689195
Місцезнаходження: 61115, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Олександрівський 122
Контактна особа: Сидоров Михайло Сергійович
305727250927
tendlikarnya25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по об'єкту: «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122» код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61115, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата «Підряднику» за фактично виконані та прийняті роботи здійснюється в безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів на підставі наданих «Підрядником» актів здачі-приймання виконаних робіт, складених відповідно до оформленого журналу ведення робіт з авторського нагляду, при наявності фінансування по вказаному об'єкту. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

08 квітня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ТЕХНОБУД"
#43478690
Переможець 48 600,00
UAH
08 квітня 2021 14:51

Документи

08 квітня 2021 14:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 12:35
Додаткова угода №1 до договору №АН-3210.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:05
Договір №АН-3210 від 08.04.2021.pdf укладений
08 квітня 2021 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. №1 від 11.10.2021р. На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ ( із змінами від 19.04.2020року) та відповідно до п. 7.1. Договору № АН-3210 від «08» квітня 2021 року вирішили укласти цю Додаткову угоду до Договору № АН-3210 від «08» квітня 2021 року по здійсненню авторського нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт по об'єкту: «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122» код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. та викласти п. 2.1. та п. 3.1 в наступній редакції: 1. 2.1.Вартість робіт по здійсненню авторського нагляду складає – 24 300,00 грн. (Двадцять чотири тисячі триста грн. 00 коп.) без урахування ПДВ . 2. 3.1 Строк виконання робіт – до 31 грудня 2021 року. Сума договору після внесення змін - 24 300,00 грн. (Двадцять чотири тисячі триста грн. 00 коп.) без урахування ПДВ . Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: АН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 300,00
UAH