Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір змінних картриджів при подачі води після дистиляції, порожні картриджі для санітарної обробки
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2021-04-08-003819-a 47319b2fe1b546f391a254de25724c3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варакіна Любов Миколаївна

380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Варакіна Любов Миколаївна
380542687825
lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або код доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України;
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку №1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.

Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Набір змінних картриджів при подачі води після дистиляції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42912350-0 — Обладнання для фільтрувальних установок
1 штуки
Порожні картриджі для санітарної обробки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42912350-0 — Обладнання для фільтрувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 14:35
Технічні вимоги.doc
08 квітня 2021 14:35
Проєкт договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 25 999,92
UAH з ПДВ
25 999,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2021 16:16
Електронний підпис
19 квітня 2021 16:15
Цінова пропозиція.pdf
19 квітня 2021 16:15
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 25 999,92
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 11:31

Документи

21 квітня 2021 11:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
25 999,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2021 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 11:34
Дог №142 від 07.05.2021.pdf укладений
11 травня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 11:30
Дог №142 від 11.05.2021.pdf укладений
11 травня 2021 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 999,92
UAH (в тому числі ПДВ 4 333,32 UAH)