Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Активатори негативно/позитивно заряджених іонів
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-04-08-002750-b 30963f6d247c473695080dc6277ad1f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Партика Юлія Олександрівна

+380322298295 YPARTYKA@LWO.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 33073442
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., Львів, ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Партика Юлія Олександрівна
+380322298295
YPARTYKA@LWO.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Номенклатура: код ДК 021:2015 -38434000-6 Тестери. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмета закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Активатори негативно/позитивно заряджених іонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 10:55
Проект договору зі змінами.docx
09 квітня 2021 10:55
Вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx
08 квітня 2021 10:46
УМОВИ проведення спрощеної закупівлі.docx
09 квітня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 10:55
Проект договору зі змінами.docx
08 квітня 2021 10:46
Проект договору.docx
09 квітня 2021 10:55
Вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx
08 квітня 2021 10:46
Вимоги до предмету закупівлі.docx
08 квітня 2021 10:46
УМОВИ проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо податкової накладної
Дата подання: 12 квітня 2021 16:30
Дата відповіді: 13 квітня 2021 11:35
Згідно умов проекту договору про закупівлю, що завантажений окремим файлом до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагається надання податкової накладної на Товар при поставці у якості супровідного документу. Звертаємо Вашу увагу, що згідно норм Податкового кодексу України, податкова накладна складається в електронній формі та реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних. У зв‘язку з цим, просимо виключити з проекту договору про закупівлю, що завантажений окремим файлом до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пункт 3.2.2. «Податкова накладна на Товар». Варто також зазначити, що в п. 2.3. вищезазначеного проекту договору, передбачено, що оплата вартості поставленого Товару здійснюється за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних складеної в порядку визначеному законодавством України. Даної умови цілком достатньо для такого виду документу, а надання такого документу у якості супровідного документу при поставці є не тільки недоцільним, а й неможливим.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Враховуючи наведене, зміни у Проект договору, доданий до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СКАН СИСТЕМ 45 587,58
UAH з ПДВ
45 587,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 13:25
Електронний підпис
21 квітня 2021 13:23
Проект договору.pdf
21 квітня 2021 13:23
4. Додаток 3.pdf
21 квітня 2021 13:23
3. Додаток 2.pdf
21 квітня 2021 13:23
2. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СКАН СИСТЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СКАН СИСТЕМ
#43541112
Переможець 45 587,58
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СКАН СИСТЕМ
#43541112
45 587,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 12:05
Договір ОД_2021_05_07_1 ТзОВ СКАН СИСТЕМ.pdf укладений
07 травня 2021 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 587,58
UAH (в тому числі ПДВ 7 597,93 UAH)