Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А4, папка реєстратор А4 формату, папки швидкозшивачі пластикові А4, папки швидкозшивачі глянець А4, Файли для документів А4, Книга канцелярська А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2021-04-08-002320-b 10910d52a9ba4efa9c7f25b16e6a2b5b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Д'ячкова

+380629382571 shkola-sad71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЧАТКОВА ШКОЛА-ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ КЛАСАМИ (ГРУПАМИ) ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ №71 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041710
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь , вул. Гонди, буд. 105-А
Контактна особа: Олена Д'ячкова
+380629382571
shkola-sad71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 10:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 10:27
Початок аукціону: 21 квітня 2021 14:13
Очікувана вартість: 6 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пачок
Офісний папір А4 ZOOM або GOLDEN STAR. Офісний папір формат А4, щільність не менше 80-85мг, колір білий, клас "С" Premium, ISO 92-95%, CIE 135-146%, пачка 500 аркушів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди,105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штуки
Папка-реєстратор (сегрегатор) A4 Buromax. Папка реєстратор А4-формату, Buromax 70 мм Колір-сірий Серія- ELITE Тип механізму креплення – важільний механізм з притиском Матеріал механізму креплення – металевий Матеріал обкладини – картон, поліпропілен (ПП) Тип обкладинки- двостороння Щільність картону – не меньш 1250 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди,105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папка-швидкозшивач пластикова А-4 Clip A Economix Light.Папка- швидкозшивач А4 формату, з металевими пружинами. Колір-синій. У середині прозора кишеня і зовнішня кишеня для корінця (запис змісту). Товщина папки 17 мм. Місткість до 150 аркушів. Товщина 500 мкм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди,105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 штуки
Папка-швидкозшивач глянець А4 з перфорацією Economix. Папка-швидкозшивач глянець А4 з перфорацією, колір синій. Виготовлена з поліпропілену, має прозорий верхній лист. Забезпечена бічною перфорацією для різних видів швидкозшивачів. На лицьовій стороні розташована кишеня з пластиковою смугою білого кольору, на якій можна вказати зміст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди,105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 пачок
Файли для документів А4 Buromax. Файли для документів A4+ 40мкм глянець 100шт Колір прозорий Тип для документів Формат A4+ Товщина 40мкм Текстура глянець Кількість в 1 пачці 100шт Об’єм см3 765 Вага, гр. 500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди,105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Книга канцелярська А4 96 арк. клітинка асорті Buromax. Вид: клітинка Кількість сторінок: 96 Матеріал обкладинки: поліграфічна Тип: канцелярська книга Формат: А4 Колір: асорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди,105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 10:29
Додаток №1 Форма цінової пропозиції.doc
08 квітня 2021 10:29
Додаток №2 Технічне завдання.docx
08 квітня 2021 10:29
Додаток №3 Кваліфікаційні вимоги.docx
08 квітня 2021 10:29
Додаток №4 Проект договору.docx
08 квітня 2021 10:29
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 6 394,65
UAH з ПДВ
6 394,65
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖУКАЛІН ЛЕОНІД ДМИТРОВИЧ" 6 593,00
UAH з ПДВ
6 593,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 13:26
Електронний підпис
14 квітня 2021 13:25
сертифікат економікс.pdf
14 квітня 2021 13:25
сертифікат папір.pdf
14 квітня 2021 13:25
лсит-згода про обробку.pdf
14 квітня 2021 13:25
лист-згода з договором.pdf
14 квітня 2021 13:25
сертифікат Рюкзачек.pdf
14 квітня 2021 13:25
цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2021 13:25
сертифікат файл.pdf
14 квітня 2021 13:25
встановчі документи.rar
14 квітня 2021 13:25
порівняльна таблиця.pdf
14 квітня 2021 13:25
довідка згідно ст.17.pdf
14 квітня 2021 13:25
довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 09:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 09:49
св-во гос рег.jpg
20 квітня 2021 09:49
витяг.zip
20 квітня 2021 09:49
паспорт.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА

ФОП "ЖУКАЛІН ЛЕОНІД ДМИТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
Переможець 6 394,65
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 09:42

Документи

22 квітня 2021 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
6 394,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2021 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 14:25
Договір офісне устаткування.PDF укладений
10 червня 2021 14:19