Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081331 |
Місцезнаходження: | 31103, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. Гончара, 22 |
Контактна особа: |
Горбань Юлія Григорівна 380930845549 zbs@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 11:53 |
Очікувана вартість: | 4 176 391,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 881,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 45 (сорока пяти) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної, яка підтверджує факт передачі Виконавцем товару Замовнику, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 14:32 |
Додаток 6 (Перелік документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним кри (3).docx | |
08 квітня 2021 14:32 |
Додаток 4 ( Перелік документів на підтвердження відповідності технічним вимогам) (4).docx | |
08 квітня 2021 14:32 |
ТД на закупівлю прокату арматурного 06.04.2021.docx | |
08 квітня 2021 14:32 |
Додаток 1 (Перелік та кількість товару) (3).docx | |
08 квітня 2021 14:32 |
Додаток 2_ (2).docx | |
08 квітня 2021 14:32 |
Додаток 3 ( Технічна специфікація)_ (3).docx | |
08 квітня 2021 14:31 |
Додаток 5 (Дані на товар)_ (3).docx | |
08 квітня 2021 14:31 |
Додаток 7 (Зразок довідки про відсутність підстав для відмови )_ (3).docx | |
08 квітня 2021 14:31 |
Додаток 8_ (3).docx | |
08 квітня 2021 14:31 |
Додаток 10 (Зразок згоди з умовами проєкту договору )_ (3).docx | |
08 квітня 2021 14:31 |
Додаток 11 (Зразок згоди на обробку персональних даних) (3).docx | |
08 квітня 2021 14:31 |
Додаток 9 (Проєкт договору про закупівлю) (3).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повідомляємо Вам, що Ваша вимога відхилена.
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) – це визначена Замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/ пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, саме Замовник визначає необхідність поділу предмету закупівлі на лоти. Така необхідність у Замовника відсутня.
Визначення змісту проєкту договору та істотних умов проєкту договору про закупівлю є виключним повноваженням Замовника. Підстави для внесення зазначених Вами змін відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-18-000005 ● 9c43e01f80e44e2c8ada86a43cd57ac7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2021 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.05.2021 № 321
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах та органах влади
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу
від 17.05.2021 № 321
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2021-04-08-001805-c; 08.04.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом філії «Старокостянтинівський завод ЗБШ» АТ «Укрзалізниця» розглянуто висновок Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-08-001805-c . Тендерний комітет філії не погоджується з висновком державної аудиторської служби та надає свої аргументовані заперечення. Так, за результатами моніторингу, який проводився по процедурі закупівлі UA-2021-04-08-001805-c та який закінчено 26 травня 2021 року встановлено, що 08.04.2021 Замовником оголошено закупівлю за номером ID: UA-2021-04-08-001805-c за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави очікуваною вартістю 4 176 391, 60 грн. Як зазначено у висновку Замовник, відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, додатково не оприлюднив в електронній системі закупівель англійською мовою, так як очікувана вартість закупівлі, на думку аудитора, перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг: 133 тисячі євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель процедури закупівлі UA-2021-04-08-001805-c курс євро становив 33,1388 (08.04.2021). Тобто, очікувана вартість процедури закупівлі відкритих торгів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави становила 126, 02 тис. євро (4 176 391, 60грн. поділений на курс євро -33,1388). Як вказано у висновку, відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовником не застосовано положення частини третьої статті 10 цього Закону. Проте, даний факт є невірним. Так як, процедура закупівлі по предмету закупівлі «Сплави» за кодом ДК 021:2015 – 14620000-3 , оголошення № UA-2021-03-09-010269-c було оголошено 09 березня 2021 року, а процедуру відкритих торгів № UA-2021-04-08-001805-c 08 квітня 2021 року. До того ж, дані до Річного плану закупівлі філії на 2021 рік по процедурі закупівлі № UA-2021-04-08-001805-c було внесено 08 квітня 2021 року (№UA-P-2021-04-08-007415-b). Тобто Замовником не проводився поділ предмету закупівлі. Окрім того, варто зауважити, що частиною третьою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Законом не встановлено вимоги, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість предмету закупівлі в цілому перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Очікувана вартість процедури закупівлі відкритих торгів за номером ID: UA-2021-04-08-001805-c за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави очікуваною вартістю 4 176 391, 60 грн. не перевищує вартісні межі встановлені в частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи усе вище вказане, вважаємо, що у діях Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі філії «Старокостянтинівський завод ЗБШ» АТ «Укрзалізниця» відсутні порушення частини третьої статті 10 Закону при оголошені процедури відкритих торгів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави за № UA-2021-04-08-001805-c .
2021-06-02 16:01:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 560/6663/21 |
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Документи:
10 червня 2021 09:36
|
Позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ПЛЮС" |
3 976 391,00
UAH з ПДВ
|
3 955 509,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
3 984 060,12
UAH з ПДВ
|
3 963 098,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВФ ДНІПРОПРОЕКТ" |
4 114 347,00
UAH з ПДВ
|
4 114 347,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ПЛЮС" #30169090 |
Переможець |
3 955 509,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 15:38
|
Договір 05-Т.PDF | укладений |
14 травня 2021 15:37
|