Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кондиціонери (спліт-система) з доставкою та установкою
Очікувана вартість
228 000,00 UAH
UA-2021-04-08-001688-a ● 19715d51aebd4fc8b32e9b66efba9238
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель) +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 228 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Необхідні умови та технічні характеристики вказані у документах закупівлі
КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно пункту 2 частини першої статті 3 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», дана закупівля не перевищує вартісних меж тому проводиться у відповідності до статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Кондиціонери (спліт-система) з доставкою та установкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 11:13 |
1. Проект договору 106.doc | |
08 квітня 2021 11:13 |
1. Вимоги до предмету закупівлі 106.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по договору
Дата подання: 08 квітня 2021 12:26
Дата відповіді: 08 квітня 2021 14:54
Чому Договором не передбачено відповідальність Замовника за затримку оплати? Прохання внести даний підпункт до Договору.
Відповідь: В тарифі на теплову енергію не передбачені витрати на пеню та штрафні санкції .
Пртензія щодо пунктів Договору
Дата подання: 08 квітня 2021 16:10
Дата відповіді: 09 квітня 2021 10:09
А до чого тут теплова енергія?
Постачальники, що в свою чергу не несуть відповідальність перед працівниками, податковою, іншими контрагентами? Контролюючі органи саме і виставлять їм штрафи і пеніза те, що Ви невиконали свої зобов'язання, а тому це потрібно бути враховано у договорі.
Якщо Ви вийшли на тендер, то у Вас повинні бути кошти на дану Закупівлю і якщо Ви у договорі прописуєте термін розрахунків 30 днів, то будьте ласкаві, прописати відповідальність за взяті на себе зобов'язання розрахунку у термін.... А то передбачили лише односторонню відповідальність!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 12.2 розділу 12 проекту договору передбачено , якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку визначеному законодавством України.
Зміни до проекту договору внесені не будуть.
Зміни до проекту договору внесені не будуть.
Поставка товару
Дата подання: 12 квітня 2021 09:21
Дата відповіді: 12 квітня 2021 10:00
Шановний Замовник! Підскажіть, будь ласка, срок(термін) поставки товару?
На яких поверхах будуть встановлюватися кондиціонери? Чи присутні решітки на вікнах?
Відповідь: Термін поставки: протягом 10 днів після заявки замовника. Поверхи: з 1го по 2й поверх. На вікнах присутні решітки.
Щодо оголошення
Дата подання: 12 квітня 2021 09:26
Дата відповіді: 12 квітня 2021 10:01
1.Учасник забезпечує фахівця, який здійснить остаточні заміри та погодить їх із Замовником (надати гарантійний лист).
Фахівець повинен зробити заміри в який термін (в період уточнення, подання пропозицій чи після аукціону)?
Встановлення кондиціонерів до якого терміну?
Відповідь: Фахівець має можливість зробити заміри на будь якому етапі, але не пізніше ніж 5ти днів після підписання договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2722207894 |
Переможець |
207 449,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 13:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 травня 2021 17:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутності подальшої потреби в закупівлі товару у даній кількості |
Документи:
13 травня 2021 17:00
|
6. Протокол щодо відміни закупівлі 106.docx |