Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери (спліт-система) з доставкою та установкою
Очікувана вартість
228 000,00 UAH
UA-2021-04-08-001688-a 19715d51aebd4fc8b32e9b66efba9238
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 11:00
Очікувана вартість: 228 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Необхідні умови та технічні характеристики вказані у документах закупівлі

КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно пункту 2 частини першої статті 3 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», дана закупівля не перевищує вартісних меж тому проводиться у відповідності до статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Кондиціонери (спліт-система) з доставкою та установкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 11:13
1. Проект договору 106.doc
08 квітня 2021 11:13
1. Вимоги до предмету закупівлі 106.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по договору
Дата подання: 08 квітня 2021 12:26
Дата відповіді: 08 квітня 2021 14:54
Чому Договором не передбачено відповідальність Замовника за затримку оплати? Прохання внести даний підпункт до Договору.
Відповідь: В тарифі на теплову енергію не передбачені витрати на пеню та штрафні санкції .
Пртензія щодо пунктів Договору
Дата подання: 08 квітня 2021 16:10
Дата відповіді: 09 квітня 2021 10:09
А до чого тут теплова енергія? Постачальники, що в свою чергу не несуть відповідальність перед працівниками, податковою, іншими контрагентами? Контролюючі органи саме і виставлять їм штрафи і пеніза те, що Ви невиконали свої зобов'язання, а тому це потрібно бути враховано у договорі. Якщо Ви вийшли на тендер, то у Вас повинні бути кошти на дану Закупівлю і якщо Ви у договорі прописуєте термін розрахунків 30 днів, то будьте ласкаві, прописати відповідальність за взяті на себе зобов'язання розрахунку у термін.... А то передбачили лише односторонню відповідальність!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 12.2 розділу 12 проекту договору передбачено , якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку визначеному законодавством України.
Зміни до проекту договору внесені не будуть.
Поставка товару
Дата подання: 12 квітня 2021 09:21
Дата відповіді: 12 квітня 2021 10:00
Шановний Замовник! Підскажіть, будь ласка, срок(термін) поставки товару? На яких поверхах будуть встановлюватися кондиціонери? Чи присутні решітки на вікнах?
Відповідь: Термін поставки: протягом 10 днів після заявки замовника. Поверхи: з 1го по 2й поверх. На вікнах присутні решітки.
Щодо оголошення
Дата подання: 12 квітня 2021 09:26
Дата відповіді: 12 квітня 2021 10:01
1.Учасник забезпечує фахівця, який здійснить остаточні заміри та погодить їх із Замовником (надати гарантійний лист). Фахівець повинен зробити заміри в який термін (в період уточнення, подання пропозицій чи після аукціону)? Встановлення кондиціонерів до якого терміну?
Відповідь: Фахівець має можливість зробити заміри на будь якому етапі, але не пізніше ніж 5ти днів після підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ 207 449,00
UAH з ПДВ
207 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#2722207894
Переможець 207 449,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 13:28

Документи

21 квітня 2021 13:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#2722207894
207 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2021 13:28
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2021 17:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутності подальшої потреби в закупівлі товару у даній кількості
Документи:
13 травня 2021 17:00
6. Протокол щодо відміни закупівлі 106.docx