Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 (CPV) 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Очікувана вартість
92 740,00 UAH
UA-2021-04-08-001470-c d9ce8adccc0743ffbd000b47d6eb12ca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Наталія Василівна

+380523820072 ronobuh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 44108409
Місцезнаходження: 28100, Україна , Кіровоградська обл., селище Онуфріївка, вул. Центральна, будинок 20
Контактна особа: Кравченко Наталія Василівна
+380523820072
ronobuh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2021 16:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 13:30
Очікувана вартість: 92 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 463,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
830 кг
Печиво вагове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, за адресами навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Онуфріївської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
435 кг
Вафлі вагові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, за адресами навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Онуфріївської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
320 кг
Пряники вагові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, за адресами навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Онуфріївської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
130 кг
Сухарі панірувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28100, Україна, Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, за адресами навчальних закладів підпорядкованих відділу освіти Онуфріївської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після надання товару. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 13:33
Оголошення про спрощену закупівлю.docx
08 квітня 2021 13:33
Додаток 4.docx
08 квітня 2021 13:33
Додаток 3.docx
08 квітня 2021 13:33
Додаток 2.docx
08 квітня 2021 13:33
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Балабуха Віктор Миколайович 92 155,00
UAH з ПДВ
92 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 92 430,00
UAH з ПДВ
92 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 17:37
Електронний підпис
15 квітня 2021 17:36
сухарі панірув.jpg
15 квітня 2021 17:18
Електронний підпис
15 квітня 2021 17:18
цінова пропозиція 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 7 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 6 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 5 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 4 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 3 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 2 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
проект договору 1 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
лист згода 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
Договір на обробку 2 (2).jpg
15 квітня 2021 17:18
Договір на обробку 2 (1).jpg
15 квітня 2021 17:18
Довідка про тех базу 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
001.jpg
15 квітня 2021 17:18
Витяг 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
Код 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
Свідоцтво 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
санітарна2.jpg
15 квітня 2021 17:18
санітарна.jpg
15 квітня 2021 17:18
санітарна 4.jpg
15 квітня 2021 17:18
санітарна 3.jpg
15 квітня 2021 17:18
Паспорт 4 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
Паспорт 3 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
Паспорт 2 001.jpg
15 квітня 2021 17:18
ПАспорт 001.jpg

Публічні документи

17 квітня 2021 12:22
Електронний підпис
17 квітня 2021 12:21
10. Графік поставки.PDF
17 квітня 2021 12:21
15. Інші документи.PDF
17 квітня 2021 12:21
13. Сан. книжка_11.08.21.PDF
17 квітня 2021 12:21
12. Технічна частина.PDF
17 квітня 2021 12:21
9. Захист довкілля.PDF
17 квітня 2021 12:21
7. Оподаткування.PDF
17 квітня 2021 12:21
6. Дані учасника.PDF
17 квітня 2021 12:21
5. Згода персон. дані.PDF
17 квітня 2021 12:21
3. Проект договору.PDF
17 квітня 2021 12:21
1. Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Балабуха Віктор Миколайович

ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Балабуха Віктор Миколайович
#2837015511
Відхилено 92 155,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 08:48
ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2591203474
Переможець 92 430,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 09:01

Документи

26 квітня 2021 08:48
Електронний підпис

Документи

26 квітня 2021 09:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2591203474
92 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 09:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 08:37
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 08:35
ДУ 3 до Д 168.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 08:35
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:06
ДУ _2 Д _168..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 08:29
ДУ _1 до Д_168 від 07.06.2021 pdf.pdf зміни до договору
08 червня 2021 08:28
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 14:18
Договір _168 від 14.05.2021 року pdf.pdf зміни до договору
14 травня 2021 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розрахункових рахунків в усі реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення бюджетних зобов'язань за цим Договором на 21528 грн. 66 коп.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились зменшити обсяги закупілі та суму Договору
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 349,50
UAH
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір за взаємною згодою Сторін