Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
16 570,00 UAH
UA-2021-04-08-000994-a ce41664bb0b54f3094c5ea025fea2d76
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Варламова

+380954504295 varlamova.annet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44026651
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, пр. Ушакова, будинок 37
Контактна особа: Анна Варламова
+380954504295
varlamova.annet@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова, будинок 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів, по факту надання послуг та на підставі рахунку і підписаного Сторонами замовлення та Акт приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

08 квітня 2021 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 10:18
Звіт про договір_1_від_07.04.2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Зубченко Олексій Юрійович
#3095916951
Переможець 16 570,00
UAH
08 квітня 2021 10:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 10:23
Договір_1_від_07.04.2021.pdf укладений
08 квітня 2021 10:23