Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Калинівської селищної ради по вул. Центральна 57, смт Калинівка Фастівського району Київської області
Очікувана вартість
1 475 718,00 UAH
UA-2021-04-08-000010-c 88f4c36740ba4c57b2e914e53a0f68d8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бадічко Юлія Василівна

+380962401164 ykb43979138@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43979138
Місцезнаходження: 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57
Контактна особа: Бадічко Юлія Василівна
+380962401164
ykb43979138@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2021 03:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 475 718,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 378,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7378.59 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення Калинівської селищної ради по вул. Центральна 57, смт Калинівка Фастівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08623, Україна, Київська область, Київська обл., Васильківський р-н, смт. Калинівка, вул.Центральна, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Підрядником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), та отримання фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 03:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 03:32
Оголошення_Кап_рем_Калин_селиш_ради.pdf
08 квітня 2021 03:32
ДОДАТОК_7_Проект_договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 1 461 271,20
UAH з ПДВ
1 461 271,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2021 22:02
Електронний підпис
18 квітня 2021 22:01
Працівники_1.rar
18 квітня 2021 22:00
Кошторис_ртф.rar
18 квітня 2021 22:00
Додатково_накази_1.rar
18 квітня 2021 22:00
Оренда_тех_ПМК.rar
18 квітня 2021 22:00
Звітність_19_20.rar
18 квітня 2021 22:00
Інші документи.rar
18 квітня 2021 22:00
Інші документи 2.rar
18 квітня 2021 22:00
Додатково накази_4.rar
18 квітня 2021 22:00
Працівники_2.rar
18 квітня 2021 22:00
Тех_Офіс_Склад.rar
18 квітня 2021 22:00
Кошторис_ПДФ.rar
18 квітня 2021 22:00
Посвідчення_1.rar
18 квітня 2021 22:00
Техпаспо.rar
18 квітня 2021 22:00
Сертифікати ISO 9001.rar
18 квітня 2021 22:00
Додатково накази.rar
18 квітня 2021 22:00
Працівники.rar
18 квітня 2021 22:00
Дозволи до МТБ.rar
18 квітня 2021 22:00
Оновлені довідки.rar
18 квітня 2021 22:00
Аналог догов_Борисп.rar
18 квітня 2021 22:00
Документи до ІСО.rar
18 квітня 2021 22:00
Інші документи 1.rar
18 квітня 2021 22:00
Посвідчення.rar
18 квітня 2021 22:00
Інші документи_3.rar
18 квітня 2021 22:00
Працівники_4.rar
18 квітня 2021 22:00
Посвідчення_3.rar
18 квітня 2021 22:00
Посвідчення_2.rar
18 квітня 2021 22:00
Осн засоб_обладнан.rar
18 квітня 2021 22:00
Довідки ПДФ.rar
18 квітня 2021 22:00
Відгуки.rar
18 квітня 2021 22:00
Дод до догов Бориспіль.rar
18 квітня 2021 22:00
Кошторисник.rar
18 квітня 2021 22:00
Додатково накази_2.rar
18 квітня 2021 22:00
Тех_Офіс_Склад 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Переможець 1 461 271,20
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 21:22

Документи

20 квітня 2021 21:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 21:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
1 461 271,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 21:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 10:22
Додаткова угода про розірвання договору укладений
01 серпня 2023 10:21
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 10:19
дод.угода до дог._ 31.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 10:18
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 20:48
Додаткова угода №4 від 10.03.2022 р. зміни до договору
10 березня 2022 20:47
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 22:27
Додаткова угода №3 від 19.01.2022 р. зміни до договору
20 січня 2022 22:26
Електронний підпис укладений
19 грудня 2021 19:02
дод.угода _2 від 16.12.21.pdf зміни до договору
19 грудня 2021 19:01
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 12:01
дод._угода__1.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:04
договір укладений
28 квітня 2021 14:01
Страхова гарантія укладений
28 квітня 2021 14:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 травня 2021 11:31
438 381,36 UAH UA278201720344281003100061760
УЕРЖКГ КБтІ Калинівської селищної ради
UA768201720355389117000707781
ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
Оплачений
10 серпня 2021 10:34
665 901,84 UAH UA278201720344281003100061760
УЕРЖКГ КБтІ Калинівської селищної ради
UA163206490000026001052732748
ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
Оплачений
22 грудня 2021 11:55
314 057,12 UAH UA278201720344281003100061760
УЕРЖКГ КБтІ Калинівської селищної ради
UA163206490000026001052732748
ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору щодо можливості перерахунку авансу для закупівлі матеріалів для виконання робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 21-23 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року № 668 зі змінами (далі - Загальні умови), Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», частини 1 статті 651, частинами 1 та 2 статті 652, частинами 4 та 5 статті 844 Цивільного кодексу України, пунктами 5.4. та 5.5. розділу 5 та пунктами 3.1 та 3.3. розділу 3, пунктами 13.1. розділу 13, пунктами 17.7. розділу 17 Договору №129, та аналогічної правової позиції викладеної у Рішенні Господарського суду Миколаївської області від 12 травня 2021 року у справі № 14/169-нр (915/334/21), у Постановах Верховного Суду України від 21.02.2011 у справі № 9/219-09, від 20.02.2012 у справі № 6-93цс11 та на підставі проведеної експертизи ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт Калинівської селищної ради по вул. Центральна 57, смт Калинівка Фастівського району Київської області (коригування)» та складеного позитивного експертного звіту від 29 листопада 2021 року за № 37663
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування на 2021-2022 роки
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансуванння на 2021-2023 роки, у зв'язку з цим, внесено зміни до строку дії договору - продовжили дію договору до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю коштів для фінансування будівництва та у зв’язку з різким коливання цін на ринку, що тягне за собою істотні зміни суми Договору №31, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі робіт
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщення Калинівської селищної ради по вул. Центральна 57, смт Калинівка Фастівського району Київської області 1 роб 1 418 340,32
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 418 340,32
UAH (в тому числі ПДВ 236 390,05 UAH)
Причини розірвання договору: за зверненням Замовника з пропозицію розірвати Договір № 31 у зв’язку з відсутністю коштів для фінансування будівництва та у зв’язку з різким коливання цін на ринку, що тягне за собою істотні зміни суми Договору №31, Сторони дійшли згоди розірвати Договір №31 у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі робіт