Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м.Запоріжжя»
Очікувана вартість
7 357 154,22 UAH
UA-2021-04-07-011626-a 0b5959c188a44eaeaee695b5bb15e71c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишневська Тетяна Геннадіївна

380612243705 b9gb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємтво "Міська лікарня № 9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Вишневська Тетяна Геннадіївна
380612243705
b9gb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Виникла необхідність щодо коригування робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м.Запоріжжя», що безпосередньо пов'язані із закупівлею робіт згідно договору 409 -Т від 03.07.2020 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 17:56
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м.Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 квітня 2021 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-15-000024 ● 2bc090f042604db9a744e7b412670ff1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2021 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

15.07.2021 № 418
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 15.07.2021 № 418

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-07-011626-a, 07.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-15 14:10:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Коригування робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-07-011626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі (п.8 частини шостої статті 40 Закону)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-20 15:23:20

Відповідь на запит за номером моніторингу UA-M-2021-07-15-000024

В намірі про укладення договору під час застосування переговорної процедури зазначено посилання на договір підряду № 409-Т від 03.07.2020 року.
Під час виконання робіт за договором підряду № 409-Т від 03.07.2020 року були виявлені додаткові роботи, які не передбачені в проектно-кошторисні документації, у зв’язку з чим було проведено коригування проекту та відповідно коригування робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологічного корпусів КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м. Запоріжжя». В пункті п.8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено не вичерпний перелік документів які Замовник зазначає під час проведення переговорної процедури. Так як договором № 409-Т від 03.07.2020 року не були передбачені роботи, які включені в договір № 284-Т від 12.05.2021 року за результатом проведення переговорної процедури № UA-2021-04-07-011626-a, Замовник визначив даний договір як документ, який є обґрунтуванням та умовою застосування переговорної процедури закупівлі згідно п. 5 ч. 4 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» - якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що Замовником вжиті заходи щодо запобігання вчинення таких порушень в подальшому, зокрема доведено до членів тендерного комітету зміст Висновку. Замовник зобов'язується надалі не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-08-04 16:21:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформацію про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону) • усунуто

Замовником вжиті заходи щодо запобігання вчинення таких порушень в подальшому.

2021-08-09 12:55:58

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ"
#43255732
Переможець 7 357 154,22
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 17:56

Документи

07 квітня 2021 17:55
Електронний підпис
07 квітня 2021 17:55
Намір Карат.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 17:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ"
#43255732
7 357 154,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 17:55
Електронний підпис
07 квітня 2021 17:55
Намір Карат.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 09:34
Допка 3 дог № 284-т.pdf зміни до договору
06 липня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 15:28
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 травня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:45
Договір №284-Т.pdf укладений
12 травня 2021 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 284-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 284-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML