Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фурнітура різна (банери)
Очікувана вартість
17 335,50 UAH
UA-2021-04-07-009121-a ● 8684c024d1b24cbf82d154dba3f9901e
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
07 квітня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, в результаті перерозподілу коштів, зекономлених після проведення відкритих торгів на закупівлю спортивного інвентарю для полів і кортів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-013803-a), є потреба в закупівлі товарів, робіт, послуг: фурнітури різної (банери) (код за ДК 021:2015–39290000-1 Фурнітура різна).
1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 05.04.2021, № К-224.
2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; код 08751177
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. ФОП Пастушенко Ігор Анатолійович
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 2484918298
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. м. Івано-Франківськ, вул. Вовчицька, 172А, +380675008341
6. Назва предмета закупівлі. Фурнітура різна (банери) (код за ДК 021:2015–39290000-1 Фурнітура різна)
7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Банери в асортименті згідно Договору (4 найменування) – 7 шт.; м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; до 31.12.2021
8. Ціна та строк виконання договору. 17 335,50 грн. без ПДВ, до 31.12.2021
Розгорнути
Згорнути
1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 05.04.2021, № К-224.
2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; код 08751177
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. ФОП Пастушенко Ігор Анатолійович
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 2484918298
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. м. Івано-Франківськ, вул. Вовчицька, 172А, +380675008341
6. Назва предмета закупівлі. Фурнітура різна (банери) (код за ДК 021:2015–39290000-1 Фурнітура різна)
7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Банери в асортименті згідно Договору (4 найменування) – 7 шт.; м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3; до 31.12.2021
8. Ціна та строк виконання договору. 17 335,50 грн. без ПДВ, до 31.12.2021
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Банер литий 2,4х2,3 м з повнокольоровим друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано -Франківськ, вул. Національної Гвардії,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
3 штуки
Банер литий 3,0х2,0 м з повнокольоровим друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
1 штуки
Банер литий 6,9х3,0 м з люверсами та повнокольоровим друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
2 штуки
Банер у вигляді шеврону "ПОЛІЦІЯ" 2,0х3,0 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39294100-0 — Інформаційна та рекламна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
07 квітня 2021 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 15:32 |
Протокол_банери.docx | |
07 квітня 2021 15:32 |
Звiт_банери.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАСТУШЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ #2484918298 |
Переможець |
17 335,50
UAH
|
07 квітня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 15:40
|
К-224.PDF | укладений |
07 квітня 2021 15:39
|