Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з виготовлення рецензій на звіти з незалежної оцінки вартості об'єктів нерухомості, виконаних ТОВ «МАМУЛЬЧИК І К», а саме: нежитлового приміщення розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, буд.19, прим.123; нежитлового приміщення , розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд.37а, прим.57.
Очікувана вартість
1 600,00 UAH
UA-2021-04-07-009066-a c298607257b3449ba96734c4d12d7acf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діткун Тетяна Степанівна

380564920360
ukvm.krrih@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25522449
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Контактна особа: Діткун Тетяна Степанівна
380564920360,
ukvm.krrih@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73430000-5: Випробування та оцінювання


Дана закупівля є допороговою. Однак, при розміщенні оголошення про здійснення даної допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, воно не було розміщено з технічних причин - як було пояснено авторизованим електронним майданчиком e-tender електронна система закупівель не "пропускає" допорогову закупівлю очікувана вартість якої є меншою за 3000,00 грн. Таким чином закупівля є допороговою, але позначена як спрощена - не з вини Замовника.

Виконавець повинен провести рецензування двох звітів про незалежну оцінку вартості об’єктів нерухомості та виготовити на кожен звіт рецензії у 2-х екз. Рецензії повинні відповідати вимогам Національного стандарту №1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», зі змінами (затверджений ПКМУ від 10.09.2003 № 1440).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуга з виготовлення рецензій на звіти з незалежної оцінки вартості об'єктів нерухомості, виконаних ТОВ «МАМУЛЬЧИК І К», а саме: нежитлового приміщення розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, буд.19, прим.123; нежитлового приміщення , розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд.37а, прим.57.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73430000-5 — Випробування та оцінювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунку та згідно з актом прийому-переда-чі послуги. Платежі здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній ва-люті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дору-ченням, на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 15:33
Оголошення про закупівлю.doc
07 квітня 2021 15:31
Оголошення про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДА МИХАЙЛО ВАЛЕНТИНОВИЧ" 1 000,00
UAH з ПДВ
1 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРЕДА МИХАЙЛО ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРЕДА МИХАЙЛО ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2146612617
Переможець 1 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 12:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДА МИХАЙЛО ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2146612617
1 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:44
Договір № 5 від 29.04.2021.pdf укладений
30 квітня 2021 11:44