Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
214 044,00 UAH
UA-2021-04-07-005471-b ● dc0f0e9456f043bab7cf8911f3b78548
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Роман Міщенко +380675922308 8573793@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 23:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 214 044,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 140,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Утилізація сміття та поводження зі сміттям (код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг :
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4.
Кількість :
м. Київ, вул. Карбишева,3 – 6 контейнерів по 15 м.куб
м. Київ, вул. Колекторна, 4 – 1100 євроконтейнерів по 1,1 м.куб
Детальніше зазначено в Додатку №5 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 214044,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 23.04.2021 00:00
7) умови оплати: Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником до 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг, з урахуванням реального надходження коштів (фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Утилізація сміття та поводження зі сміттям (код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг :
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4.
Кількість :
м. Київ, вул. Карбишева,3 – 6 контейнерів по 15 м.куб
м. Київ, вул. Колекторна, 4 – 1100 євроконтейнерів по 1,1 м.куб
Детальніше зазначено в Додатку №5 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 214044,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 23.04.2021 00:00
7) умови оплати: Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником до 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг, з урахуванням реального надходження коштів (фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (м. Київ, вул. Карбишева,3 – 6 контейнерів по 15 м.куб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1100 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (м. Київ, вул. Колекторна, 4 – 1100 євроконтейнерів по 1,1 м.куб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником до 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг, з урахуванням реального надходження коштів (фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 23:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 23:59 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_сміття.doc | |
07 квітня 2021 23:59 |
ВТ_сміття 2021_.doc | |
07 квітня 2021 23:59 |
Проект_договору.doc | |
07 квітня 2021 23:59 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
07 квітня 2021 23:59 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
212 130,00
UAH
|
212 130,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" |
213 979,10
UAH
|
213 979,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТФАТЕР КИЇВ" |
214 044,00
UAH
|
214 044,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
212 130,00
UAH
|
28 квітня 2021 18:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 17:08
|
Д.У №2 Крамар Еко.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2022 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:05
|
Д.У. №1 до Договору №К-327 від 17.05.2021.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 19:58
|
К-327.PDF | укладений |
18 травня 2021 19:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № К-327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.У. №1 до Договору №К-327 від 17.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | № К-327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору № 327 від 17.05.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |