Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Очікувана вартість
87 298 800,00 UAH
UA-2021-04-07-004203-b 32591a410d8443e994d7e10e657f5f28
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567207220 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567207220
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Нормативні документи: роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо переговорної процедури закупівлі» від 03.10.2020 №3304-04/60124-06
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-07-02-002448-b
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 06 вересня 2019 року № 06/09-1

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 18 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-04-000067 ● dc42eee1bd18446ebd0cc83c3652d203
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2021 18:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.06.2021 № 289

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 289

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


2 UA-2021-04-07-004203-b 07.04.2021 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-16 13:33:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-07-004203-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-18 15:24:37

Відповідь на звернення

У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta)
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг)
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснюється на підставі показників попередніх періодів з урахуванням індексу споживчих цін (рекомендовано листом від 17.07.2020 № 2/13-267) Дніпровської міської ради, та звернень громадян м. Дніпро.
Затвердженим кошторисом на 2021 року Департаменту встановлені повноваження на взяття зобов’язань та здійснення платежів для досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Обґрунтування кількісних характеристик здійснювалось на підставі Рішення Дніпровської міської ради від 21.10.2020 № 6/62 «Про внесення змін до програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 – 2024 роки, з урахуванням звернень громадян м. Дніпро.
Обґрунтування якісних характеристик здійснювалось на підставі наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154, ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди», Закону України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV.
Обґрунтування очікуваної вартості здійснювалось на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97.
Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції.
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів.
Замовником здійснено аналіз зведеної інформацію щодо показників моніторингу, та цін які визначені в основному договорі від 06.09.2019 № 06/09-1.
У зв’язку із тим, що ціни в договорі від 06.09.2019 № 06/09-1 щодо надання послуг з поточного ремонту автошляхів є нижчими, ніж наразі пропонують учасники ринку, Замовником прийнято рішення при розрахунку очікуваної вартості використовувати ціни на послуги затверджені в договорі від 06.09.2019 № 06/09-1.
Додатково зазначаємо, що ціни в договорі від 19.04.2021 № 19/04-1 щодо надання послуг з поточного ремонту автошляхів, укладеному за результатами переговорної процедури, ідентичні цінам встановленим в основному договорі від 06.09.2019 № 06/09-1 про надання послуг з поточного ремонту автошляхів, які визначені за результатами проведення конкурентної процедури (UA-2019-07-02-002448-b).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-17 08:30:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-07-004203-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 18:08:07

Відповідь на звернення

Документи що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Нормативні документи
Закон України «Про дорожній рух»
ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди»
Технічні правила ремонту і утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України 010-94, затвердженими 27.12.1994 року Державним комітетом України по житлово-комунальному господарству
Закон України «Про звернення громадян»
Конституція України
Закон України «Про автомобільні дороги»
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Закон України «Про публічні закупівлі»
Роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06
Роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA
Інші документи:
Звернення громадян
Рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради
Договір від 06.09.2019 № 06/09-1
Запрошення до участі у переговорах


1. Відповідно до Положення про департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (зі змінами) (далі – Положення), яке затверджено рішення міської ради від 01.12.2016 № 54/16, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (надалі – Департамент) здійснює заходи щодо формування зовнішнього вигляду території міста, надання йому естетично-привабливого вигляду, поліпшення умов проживання мешканців міста шляхом будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, соціально-культурного призначення та інфраструктури міста. Тобто, до повноважень Департаменту входить, у тому числі ремонт доріг у місті Дніпро.
Функціями Департаменту встановлено обов’язок розглядати в межах компетенції звернення громадян, підприємств, установ та організацій, здійснення прийомів громадян, вжиття відповідних заходів для вирішення порушених ними питань (розділ 4 Положення).
Отже, під час виконання покладених на Департамент завдань останній взаємодіє з громадянами, об’єднаннями громадян тощо.
Одним із обов’язків Департаменту, встановлених розділом 5 Положення є обов’язок забезпечувати дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, закріплених у Конституції, законодавстві України та Статуті територіальної громади м. Дніпра.
Статтею 40 Конституції України визначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Стаття 19 Закону України «Про звернення громадян» вказаного закону визначає обов’язки органів державної влади, місцевого самоврядування, щодо розгляду заяв чи скарг, також об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
Так, першою підставою проведення переговорної процедури закупівлі є звернення громадян.

2. Згідно п. 2.1. Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України 010-94, затвердженими 27.12.1994 року Державним комітетом України по житлово-комунальному господарству (надалі – Правила). Правил міські вулиці та дороги повинні надійно функціонувати будь-якої пори року і за будь-яких погодних умов.
Транспортно-експлуатаційний стан міських вулиць та доріг характеризується забезпеченою швидкістю руху, пропускною здатністю, рівнем навантаження рухом, несучою здатністю дорожнього одягу, станом аварійності транспорту та наявністю сервісного обслуговування, санітарним станом та рівнем пагубного впливу на навколишнє природне середовище (п. 2.2 Правил).
Пункт 3.1 Правил визначає, що роботи по ремонту і утриманню міських вулиць та доріг повинні бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічно справного і естетичного стану, підвищення транспортно-експлуатаційних якостей та продовження строків служби всіх елементів і споруд вулично-дорожньої мережі при одночасному поновленні та упорядкуванні застосування технічних засобів регулювання дорожнього руху, дорожньої розмітки та огорож.
Відповідно до пункт 3.6 Правил ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ З МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ТА НЕГАЙНОЇ ЛІКВІДАЦІЇ ДЕФОРМАЦІЙ І РУЙНУВАНЬ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ, інженерного обладнання, елементів і конструкцій дорожньо-транспортних споруд.
Згідно пункту 3.9. Правил, утримання міських дорожніх об'єктів полягає у регулярному виконанні, робіт сезонного характеру, які забезпечують їх належну чистоту і нормальні умови експлуатації, в тому числі і у випадках діяння несприятливих погодних факторів.
Згідно вимог ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди» автомобільні дороги, вулиці і дороги населених пунктів та залізничні переїзди повинні на період їх експлуатації підтримуватися у справному стані і забезпечувати безпеку руху транспортних засобів та пішоходів. Покриття проїзної частини не повинно мати осідань, вибоїн, напливів чи інших деформацій, що утруднюють рух транспортних засобів
Відновлення дорожнього одягу у разі розриття проїзної частини вулиць і доріг необхідно здійснювати НЕГАЙНО після засипання і ущільнення ґрунту в розритті. До відновлення дорожнього одягу місце розриття і підходи до нього повинні бути огороджені і позначені відповідними технічними засобами організації дорожнього руху
Наступною підставою проведення переговорної процедури закупівлі є негайне ліквідація деформацій та руйнувань дорожнього одягу, після зимового періоду.
3. Статтею 21 Закону України «Про автомобільні дороги», визначено відповідальність органів місцевого самоврядування за функціонування та розвиток вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, стан вулиць і доріг міст та інших населених пунктів відповідно до діючих норм, у тому числі щодо безпеки руху транспортних засобів і пішоходів; відшкодування збитків користувачам вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що виникли через їх незадовільний стан, у порядку, визначеному законом.
Відповідно до ст. 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шкода, заподіяна юридичним і фізичним особам в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності органів місцевого самоврядування, відшкодовується за рахунок коштів місцевого бюджету, а в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності посадових осіб місцевого самоврядування - за рахунок їх власних коштів у порядку, встановленому законом.
Так, ще однією підставою для застосування переговорної процедури закупівель є термінове здійснення послуг з поточного ремонту автошляхів для уникнення витрачання коштів місцевого бюджету на відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної за результатами транспортних пригод, які стались у результаті пошкодженого дорожнього полотна після зимового періоду.
4. Відповідно до статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Отже, самим Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено винятковість випадків (які закріплені статтею 40).
Роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 встановлено підстави для застосування переговорної процедури закупівлі:
До пункту 5 частини другої статті 40 Закону:
Застосовується у разі якщо: - протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах чи послугах, які є тотожними конкретним видам робіт та послуг, що містяться у договорі про закупівлю; - вартість таких робіт та послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю із урахуванням змін, внесених до нього; - закупівля здійснюється у того самого учасника.
Так, Департаментом при проведені переговорної процедури, дотримано усі підстави, а саме:
Основний договір укладено на підставі проведення конкурентної процедури закупівлі (UA-2019-07-02-002448-b) договір від 06.09.2019 № 06/09-1. Послуги є повністю аналогічними які закуповувались за основним договором ( в додатках до договору встановлено види послуг).
Замовником виконано умову - протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах чи послугах, які є тотожними конкретним видам робіт та послуг, що містяться у договорі про закупівлю
Сума договору від 06.09.2019 № 06/09-1, з урахуванням усіх змін складає 174 597 763,71 грн. з ПДВ, так 50% від даної суми є 87 298 881,85 грн. з ПДВ, що перевищує суму переговорної процедури (сума переговорної процедури 87 298 800 грн. з ПДВ).
Отже, замовником виконано умову - вартість таких робіт та послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю із урахуванням змін, внесених до нього.
Основний договір від 06.09.2019 № 06/09-1 щодо надання послуг з ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів) та договір укладений за результатами переговорної процедури від 19.04.2021 № 19/04-1 щодо надання послуг з ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів) укладено з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» ЄДРПОУ: 40944521.
Також, необхідно зазначити, що ціни щодо усіх послуг встановлених в договорі від 19.04.2021 № 19/04-1 є ідентичними до цін встановлених в договорі від 06.09.2019 № 06/09-1.
Додатково повідомляємо, що на виконання умов ч. 1 ст. 40 Закону Департаментом надіслано запрошення усім суб’єктам господарювання, з якими укладено договори на проведення поточного ремонту автошляхів (за іншими процедурами), в яких є аналогічні послуги необхідні Департаменту для виконання покладених на нього завдань.
Проте, «ТОВ ВЕСТАШЛЯХБУД» та ТОВ «ТРАКЦІЯ ІНФРА» відмовились від участі у переговорах.
5. Роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA
Зазначеним поясненням Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розтлумачує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначає, що у разі укладення договору про закупівлю до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстави, передбаченої пунктом п’ятим частини другої статті 40 Закону протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та за умови обґрунтування такої підстави.
Крім того, по аналогічній переговорній процедурі закупівлі (номер закупівлі UA-2020-09-14-009537-b) згідно інформації викладеній у висновку моніторингу Державної аудиторської служби України порушень не установлено


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
Переможець 87 298 800,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:56

Документи

07 квітня 2021 16:56
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:55
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
87 298 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 16:56
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:55
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 11:16
Ду 3 19.04-1.pdf зміни до договору
28 травня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 14:19
Ду 2 19.04-1.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 14:11
Ду 1 19.04-1.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:56
19.04-1.pdf укладений
19 квітня 2021 15:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 квітня 2021 09:43
7 438 135,20 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
26 квітня 2021 09:28
187 954,08 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
26 квітня 2021 09:28
231 463,20 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
26 квітня 2021 09:26
33 003,60 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
26 квітня 2021 09:28
1 372 770,00 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
26 квітня 2021 09:28
4 522 824,00 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
27 квітня 2021 10:09
1 067 001,60 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
29 квітня 2021 10:17
178 539,60 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
30 квітня 2021 09:34
2 766 565,20 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений
30 квітня 2021 09:34
6 694 860,47 UAH UA618201720344240033000095724
Департамент благ.та інфр. Дн-ської.МР
UA593204780000026000924430071
ТОВ "АВТОМАГIСТРАЛЬ 2016"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 493 116,95
UAH (в тому числі ПДВ 4 082 186,15 UAH)