Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло, жирністю не менше 82%
Очікувана вартість
329 000,00 UAH
UA-2021-04-07-003585-a ● 11d56e37195644259b297bffa7453957
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 43978794 |
Місцезнаходження: | 89435, Україна , Закарпатська обл., село Коритняни, вулиця Духновича, будинок 66В |
Контактна особа: |
Бондар Світлана Миколаївна +380502289957 SVOosvita1604@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 329 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кг
Вершкове масло, жирністю не менше 82%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі наданої Постачальником Замовнику зведеної накладної та рахунку на оплату Товару з реєстром накладних у розрізі закладів освіти, зазначених у Дислокації. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару з відстрочкою платежу – 30 днів з умовою наявності (надходження) коштів на розрахунковому рахунку. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – усі документи готуються та подаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 11:04 |
ТД вершкове масло квітень 2021 .doc | |
07 квітня 2021 11:04 |
ОГОЛОШЕННЯ ВТ масло.doc | |
07 квітня 2021 11:04 |
Додаток проєкт масло.doc | |
07 квітня 2021 11:03 |
ДОДАТОК 4 Відомості про учасника.doc | |
07 квітня 2021 11:03 |
Додаток 2 Технічні вимоги масло квітень.docx | |
07 квітня 2021 11:03 |
ДОДАТОК 1 Форма тендерної пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 09 квітня 2021 10:40
Дата відповіді: 12 квітня 2021 09:03
Шановний замовнику, в Тендерній документації передбачено надання Сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001 однак, фізична особа підприємець-постачальник не є виробником Товару згідно даної закупівлі і вона не зобов’язана мати відповідні сертифікати і надавати в складі документи, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб-підприємців, та зазначена сертифікація є добровільною, як було зазначено Вами у закупівлі "Мясо"- Ідентифікатор тендеру UA-2021-02-04-004357-c
, Просимо уточнити:1.Чи обовязкове надання Сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001 у складі тендерної пропозиції .
2. Чи приймете до розгляду сертифікати ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001 видані та підписані підприємцем самостійно, як було подано у вашій закупівлі Ідентифікатор тендеру UA-2021-02-04-004357-c ФОП Попович Л.М. - переможцем торгів.
3.. ЧИ достатньо буде надати у складі тендерної пропозиції пояснення про ненадання ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001, з причин добровільності сертифікації, та з причин що фізична особа підприємець-постачальник не є виробником Товару, як було подано у вашій закупівлі Ідентифікатор тендеру UA-2021-02-04-004357-c ФОП Попович Л.М.- переможцем торгів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Ознайомившись з Вашим зверненням, Уповноважена особа повідомляє наступне.
Тендерна документація містить чіткий перелік необхідних документів, які подає Учасник торгів та порядок їх подання. Cертифікати, які містяться в технічних вимогах до предмету закупівлі, підтверджують відповідність та надійність потенційного учасника – переможця закупівлі, покликані мінімізувати усі можливі ризики, які стосуються постачання продуктів харчування у загальноосвітні та дошкільні навчально-виховні заклади та допоможуть уникнути негативних наслідків в соціальній сфері, що забезпечують безпеку харчування дітей та належну якість.
Просимо Учасника уважно ознайомитися зі змістом тендерної документації, в якій містяться відповіді на Ваші питання.
Тендерна документація містить чіткий перелік необхідних документів, які подає Учасник торгів та порядок їх подання. Cертифікати, які містяться в технічних вимогах до предмету закупівлі, підтверджують відповідність та надійність потенційного учасника – переможця закупівлі, покликані мінімізувати усі можливі ризики, які стосуються постачання продуктів харчування у загальноосвітні та дошкільні навчально-виховні заклади та допоможуть уникнути негативних наслідків в соціальній сфері, що забезпечують безпеку харчування дітей та належну якість.
Просимо Учасника уважно ознайомитися зі змістом тендерної документації, в якій містяться відповіді на Ваші питання.
Щодо надання повної вдповіді з сертифікатів ISO
Дата подання: 12 квітня 2021 19:18
Дата відповіді: 13 квітня 2021 15:02
Нами уважно вивчено тендерну документацію зазначеної закупівлі та аналогічні закупівлі вашої Організації як Замовника торгів. Тому вчергове, з метою запобігання вчинення порушень та дотримання вимог тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі", просимо уточнити вимоги щодо сертифікатів ISO. Тому, що Ваша позиція змінюється в залежності від "необхідності" перемоги "вашого"(потрібного) чи не "вашого"переможця.
.Чи обовязкове надання Сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001 у складі тендерної пропозиції . 2. Чи приймете до розгляду сертифікати ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001 видані та підписані підприємцем самостійно, як було подано у вашій закупівлі Ідентифікатор тендеру UA-2021-02-04-004357-c ФОП Попович Л.М. - переможцем торгів. 3.. ЧИ достатньо буде надати у складі тендерної пропозиції пояснення про ненадання ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001, з причин добровільності сертифікації, та з причин що фізична особа підприємець-постачальник не є виробником Товару, як було подано у вашій закупівлі Ідентифікатор тендеру UA-2021-02-04-004357-c ФОП Попович Л.М.- переможцем торгів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Ознайомившись з Вашим зверненням, Уповноважена особа повідомляє наступне.
Порядок подання пропозиції учасника закупівлі та вимоги щодо документів визначено у розділі ІІІ Тендерної документації щодо закупівлі «Вершкового масла» визначений. Додатком 2 до Тендерної документації передбачені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та деякі інші обов’язкові документи, які Учасник надає в складі пропозиції, в тому числі Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю та Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Інформація наведена Вами щодо необхідності надання Сертифікату ДСТУ ISO 14001 не відповідає дійсності.
Cертифікати, які містяться в технічних вимогах до предмету закупівлі, підтверджують відповідність та надійність потенційного учасника – переможця закупівлі, покликані мінімізувати усі можливі ризики, які стосуються постачання продуктів харчування у загальноосвітні та дошкільні навчально-виховні заклади та допоможуть уникнути негативних наслідків в соціальній сфері, що забезпечують безпеку харчування дітей та належну якість.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно – правової документації.
До 20 вересня 2019 року – кінцевий термін, який був встановлений для остаточного впровадження в Україні системи безпеки харчових продуктів на усіх підприємствах ринку харчових продуктів та харчування. Стандарт має широке застосування, таке як виробництво харчових продуктів, громадське харчування, надання послуг з транспортування та зберігання. Даний сертифікат для операторів ринку харчових продуктів є обов’язковим.
При підготовці тендерної документації Замовник прописує вимоги до Учасників, які можуть бути як виробниками, так і постачальниками продукції. Тому заздалегідь спланувати ті чи інші обставини неможливо.
Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання, у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю.
Порядок подання пропозиції учасника закупівлі та вимоги щодо документів визначено у розділі ІІІ Тендерної документації щодо закупівлі «Вершкового масла» визначений. Додатком 2 до Тендерної документації передбачені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та деякі інші обов’язкові документи, які Учасник надає в складі пропозиції, в тому числі Сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) Системи управління якістю та Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Інформація наведена Вами щодо необхідності надання Сертифікату ДСТУ ISO 14001 не відповідає дійсності.
Cертифікати, які містяться в технічних вимогах до предмету закупівлі, підтверджують відповідність та надійність потенційного учасника – переможця закупівлі, покликані мінімізувати усі можливі ризики, які стосуються постачання продуктів харчування у загальноосвітні та дошкільні навчально-виховні заклади та допоможуть уникнути негативних наслідків в соціальній сфері, що забезпечують безпеку харчування дітей та належну якість.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно – правової документації.
До 20 вересня 2019 року – кінцевий термін, який був встановлений для остаточного впровадження в Україні системи безпеки харчових продуктів на усіх підприємствах ринку харчових продуктів та харчування. Стандарт має широке застосування, таке як виробництво харчових продуктів, громадське харчування, надання послуг з транспортування та зберігання. Даний сертифікат для операторів ринку харчових продуктів є обов’язковим.
При підготовці тендерної документації Замовник прописує вимоги до Учасників, які можуть бути як виробниками, так і постачальниками продукції. Тому заздалегідь спланувати ті чи інші обставини неможливо.
Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання, у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю.
Щодо вимого надання сертифікатів
Дата подання: 12 квітня 2021 19:28
Дата відповіді: 13 квітня 2021 15:03
Просимо видалити з тендерної документації вимогу надання сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів, системи управління якістю та систему екологічного управління (повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 22000…. ДСТУ ISO 9001… та ДСТУ ISO 14001) так, як вимога носить дискримінаційний характер по відношенню до посередників(постачальників), сертифікація яких не передбачена чинним законодавством та надає переваги виробниками товара (масла) що суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінаційності учасників
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Ознайомившись з Вашим зверненням, Уповноважена особа повідомляє наступне.
Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник, продукція якого відповідає стандартам, має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007, виконавши вимоги тендерної документації. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Практика щодо цього питання однозначна – вимога щодо надання сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 носить законний характер. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умовою, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
В разі прийняття участі в закупівлі постачальників товару, а не виробників, останні надають обґрунтоване пояснення з посиланням на норми Закону про неподання того чи іншого документу.
Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник, продукція якого відповідає стандартам, має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007, виконавши вимоги тендерної документації. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Практика щодо цього питання однозначна – вимога щодо надання сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 22000:2007 носить законний характер. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умовою, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
В разі прийняття участі в закупівлі постачальників товару, а не виробників, останні надають обґрунтоване пояснення з посиланням на норми Закону про неподання того чи іншого документу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Радивилівмолоко" |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович |
322 000,00
UAH з ПДВ
|
322 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 13:47
|
ДУ4 від 21012022.pdf | укладений |
21 січня 2022 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:26
|
CCF_000162.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:11
|
CCF_000161.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 08:59
|
ДУ 1 від 19112021 масло.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 13:52
|
Додатки до Договору 93 від 11052021.pdf | укладений |
11 травня 2021 13:46
|
Договір 93 від 11052021.pdf | укладений |
11 травня 2021 13:46
|
Додатки до Договору 93 від 11052021.pdf | укладений |
11 травня 2021 13:34
|
Договір 93 від 11052021.pdf | укладений |
11 травня 2021 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |