Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічне обслуговування та ремонт персональних комп’ютерів та офісної техніки
Очікувана вартість
163 178,00 UAH
UA-2021-04-07-003329-b ede487ff4a524b49aeed1036e24831b8
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 15:20
Очікувана вартість: 163 178,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1193 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічне обслуговування та ремонт персональних комп’ютерів та офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на підставі рахунку та підписаного сторонами акту наданих послуг, протягом 10 днів з дати підписання акту про надання послуги Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2021 15:19
Електронний підпис
07 квітня 2021 15:17
Оголошення.doc
07 квітня 2021 15:17
Проект договора.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2021 19:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно п.2 ч.17 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
13 квітня 2021 19:00
Електронний підпис
13 квітня 2021 18:59
Протокольне рішення про скасування.pdf