Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за обєктом: "Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання по вулиці Шевченка в селищі Коцюбинське Київської області (проект)"
Очікувана вартість
63 466,80 UAH
UA-2021-04-07-002632-c 9cf52affa041444eaf1d6736844d8fdc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлишин Максим Вікторович

+380442067481 yodgkg_ee@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Михайлишин Максим Вікторович
+380442067481
yodgkg_ee@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 26 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 63 466,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з технічного нагляду за обєктом: "Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання по вулиці Шевченка в селищі Коцюбинське Київської області (проект)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08298, Україна, Київська область, с. Коцюбинське, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 17:04
Оголошення про закупівлю робіт_Коцюбинське.docx
07 квітня 2021 16:29
Обсяги робіт Додаток 4.pdf
07 квітня 2021 16:29
Додаток 5 до оголошення Договір.docx
13 квітня 2021 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 17:04
Оголошення про закупівлю робіт_Коцюбинське.docx
07 квітня 2021 16:29
Оголошення про закупівлю робіт_Коцюбинське.docx
07 квітня 2021 16:29
Обсяги робіт Додаток 4.pdf
07 квітня 2021 16:29
Додаток 5 до оголошення Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

звернення з вимогою щодо усунення порушення:
Дата подання: 11 квітня 2021 19:17
Дата відповіді: 12 квітня 2021 17:35
звернення з вимогою щодо усунення порушення: 1. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель указана тип закупівлі - Спрощена процедура. В оприлюдненом ОГОЛОШЕННі ( відповідно до статті 10 закону Про публічні закупівлі ) на закупівлю робіт, ЗАТВЕРДЖЕНОй Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, визначен предмет закупівлі : роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) , але не зазначена яка закупівля. Згідно закону Про публічні закупівлі Стаття 1. Визначення основних термінів 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; 28) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону;) Спрощена закупівля Стаття 14 закону «Про публічні закупівл». Стаття 14. Спрощені закупівлі не вимогает кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі відповідно до статті 16 цього Закону, Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 цього Закону. Вимагаю: 1.1 оприлюдненом ОГОЛОШЕННі на закупівлю робіт, ЗАТВЕРДЖЕНОй Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, визначить тип закупівлі : спрощена закупівля, відповідно до статті 10 п1. пп2)( оголошення про проведення спрощеної закупівлі) 1.2 виключить із пункта 14 » Інша інформація» оголошення умови, та вимоги до предмета закупівлі що не відповідає Статті 14. Спрощені закупівлі , Статті 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього та Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозиці (вчастине спрощені закупівлі). 2. У додатоку 5 «Проект договору» Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Статті 41: 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так Стаття 184. Господарського кодекса України «Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів » Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору. Стаття 186. Укладання організаційно-господарських договорів 1. Договірне оформлення організаційно-господарських зобов'язань може здійснюватися учасниками господарських відносин як на основі вільного волевиявлення сторін, так і на основі примірних договорів, якщо укладання таких договорів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. Спрощений спосіб укладання організаційно-господарських договорів не допускається. Так На виконання вимог Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва». Закон України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» доповнили частиною шостою такого змісту: "Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури"; Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Відповідно до частини шостої статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Затвердженно: --- Примірну форму договору про здійснення технічного нагляду у будівництві; (додатки додаютця) --- Примірну форму договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Вимагаю : 2.1 додаток 5 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству україни. 2.2 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого питання. Замовником будуть внесені зміни до «Оголошення про закупівлю робіт» та оприлюднені в електронній системі закупівель, щодо зазначення типу закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 14 п.7 абз.2, що оприлюднюється замовником відповідно до цього Закону.
Щодо другого питання. Відповідно до ч.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Крім того, відповідно до ч.11 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищезазначене, Замовником і оприлюднена інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду», не порушуючи цього Закону.
Щодо третього питання. Відповідно до ч.6 ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в даному законодавстві мова йдеться про договори підряду. Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено.
вимогою щодо усунення порушення
Дата подання: 13 квітня 2021 13:22
Дата відповіді: 13 квітня 2021 17:51
На Відповідь 12.04.2021 виникли зауваження та вимогою щодо усунення порушення: 1.Ненадана відповідь на 4запитаня. 2. Щодо другого питання. Замовник надал відповідь: Щодо другого питання. Відповідно до ч.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Крім того, відповідно до ч.11 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищезазначене, Замовником і оприлюднена інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду», не порушуючи цього Закону. Звертаю увагу звернення з вимогою щодо усунення порушення зазначалось: Стаття 14. Спрощені закупівлі не вимогает кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі відповідно до статті 16 цього Закону, Підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 цього Закону. Із Відповідь 12.04.2021 свіче що замовник установлює вимоги іншіх Статтей : Стаття 13. Процедури закупівлі 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі Стаття 22. Тендерна документація Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій.Що е грубим порушення ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції). Так в оприлюдненой інформація у пункті 14. Зазначаетьця :7) Крім того, учасник має надати довіку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка подається у довільній формі з інформацією про керівника(ів), інженерно-технічних працівників, а також робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».( вимоги Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) 11) інформацію про те, що учасник закупівлі не є особою, щодо якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» наступного змісту(вимоги Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) 12) інформаційну довідку в довільній формі про виконання аналогічного** договору(вимоги Стаття16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі)-------- Крім того, учасник надає інформаційний лист складений в довільній формі із посиланням на відповідний реєстр дозвільних документів на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України з інформацією про видачу сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів або видача дозволу на виконання будівельних робіт (статус документа – діючий).????(Наоснове якого нормотівно-правового документа: закон,пкму,пріказ тощо,) учасник забовязан. 14) інші документи, визначені замовником. 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Ітак далее в п.4—п.12.( вимоги Стаття 22. Тендерна документація) Вимагаю: 1. виключить із пункта 14 » Інша інформація» оголошення умови, та вимоги до предмета закупівлі що не відповідає Статті 14. Спрощені закупівлі , Статті 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього п.2 та Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозиці( п.11. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.) 3. Щодо третього питання. Відповідно до ч.6 ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в даному законодавстві мова йдеться про договори підряду. Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено. Надайте відповідь на запитання,Ви мали наувазі наказ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ наказ 27.10.2005 N 3 Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві. Так він ні е предметом закупівлі. Згідно закону Про публічні закупівлі Стаття 1. Визначення основних термінів 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; (Роботи з технічного нагляду за об’єктом: (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) Звертаю увагу згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ от 15.04.2020 № 708 Зареєстровано в Міністерствіюстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі П.4. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону(Про публічні закупівлі.) за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 Зміна № 2 , а так «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) вклю-чаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7 ЗКР. (1.) Якщо замовник будівництва залу-чає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функ-цій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками вклю-чаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та (2.) на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти (3.) на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення Закон України "Про архітектурну діяльність"( Цей Закон визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності) статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» "Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури"; Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Статті 41: 1.Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Надайте відповідь « Крім того, слід зазначити, що жодної вимоги щодо обов’язкового використання Замовником примірних форм договорів на здійснення робіт з технічного нагляду, не зазначено». А як КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України Господарського кодексів України( Стаття 1. Предмет регулювання 1. Цей Кодекс визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання.) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так Стаття 184. Господарського кодекса України «Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів » Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору. Стаття 186. Укладання організаційно-господарських договорів 1. Договірне оформлення організаційно-господарських зобов'язань може здійснюватися учасниками господарських відносин як на основі вільного волевиявлення сторін, так і на основі примірних договорів, якщо укладання таких договорів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. Спрощений спосіб укладання організаційно-господарських договорів не допускається. Вимагаю : 2. додаток 5 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству України: Про публічні закупівлі Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до ньогоГосподарського кодексів України Стаття 184; Стаття 186. Закон України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» . Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду. 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації повторно розглянута вимога, щодо усунення порушень та повідомляємо, що зміст вашої вимоги не є достатньо зрозумілим та послідовним.
Щодо другого питання.
Відповідно до п.19 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначено: «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю». Крім того, відповідно до ч.3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до ч.11 ст.14 Закону, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищевикладене, для підтвердження відповідності пропозиції учасника Замовником зазначена в довільній формі інформація у пункті 14 «Оголошення на закупівлю робіт з технічного нагляду» з метою визначення найбільш кваліфікованих та досвідчених Учасників спрощеної процедури закупівлі.
Щодо третього питання.
Слід зазначити, що проект Договору, який викладений Замовником у додатку 5 не суперечить примірній формі договорів про здійснення технічного нагляду та про надання консультаційних послуг у будівництві, затверджених Наказом Мінрегіону № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Крім того, примірна форма договору не містить посилання на ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої укладається договір за результатами спрощеної процедури закупівлі. Поряд з цим, проект договору розроблений Замовником з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року №903 (зі змінами та доповненнями) «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахування особливостей визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Разом з цим, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації в гл.10 не передбачено коштів на надання послуг інженера-консультанта.
Щодо четвертого питання.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» календарний графік виконання робіт, що є складовою проекту організації будівництва зазначається для підряної або субпідрядної організації. Таким чином, календарний графік виконання робіт з технічного нагляду не застосовується (не оприлюднюється).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-07-002632-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 30 квітня 2021 16:35
Щодо відхилення
Замовником Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради по закупівлі UA-2021-04-07-002632-c Роботи з технічного нагляду за обєктом: "Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання по вулиці Шевченка в селищі Коцюбинське Київської області (проект)" відповідно до Протоколу № 41 від 29.04.2021 року, вирішено відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" через відсутність у листі № 22-2021-04/6 від 22.04.2021 п. інформації про реєстрацію декларації про готовність до експлуатації об’єкта.
Повідомляємо, що відсутність даної інформації спричинена технічною помилкою сайту ДАБІ (https://e-construction.gov.ua/), через яку сайт не працював, та некоректною публікацією інформації на сайті Системи аналітики відкритих даних (https://clarity-project.info/dabi), що в свою чергу призвело до неможливості перевірки даних.
Сайт Системи аналітики відкритих даних (https://clarity-project.info/dabi) визначає подані дані Учасником в листі № 22-2021-04/6 від 22.04.2021 як декларації про готовність об’єктів, в той же час при переході на сайт ДАБІ (https://e-construction.gov.ua/) визначається інший документ.
На підтвердження даної інформації додаємо скріншоти з сайту Системи аналітики відкритих даних (https://clarity-project.info/dabi).
В той же час, повідомляємо, що у складі своєї пропозиції ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" надана інформація про об’єкти які дійсно мають Декларацію про готовність об’єкта до експлуатації та Сертифікат готовності, про що подаємо відповідну інформацію:
1. https://e-construction.gov.ua/dabi_history_public_card/view=%D0%9B%D0%93%20%20141201840295/mode=card
2. https://e-construction.gov.ua/permits_doc_detail/2466791688459257392
Просимо Замовника врахувати дану інформацію та переглянути рішення щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", оскільки розбіжності в поданій інформації виникли не з вини учасника.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

30 квітня 2021 16:35
Скріншот ЛГ010182951129.png
30 квітня 2021 16:35
Скріншот ЛГ061201351357.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГАТЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ" 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 48 900,00
UAH з ПДВ
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСЕНКО АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ 63 400,00
UAH з ПДВ
62 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 17:37
Електронний підпис
22 квітня 2021 17:34
Технічні вимоги.pdf
22 квітня 2021 17:34
Статут опис завірено.pdf
22 квітня 2021 17:34
Статут завірено.pdf
22 квітня 2021 17:34
Пропозиція.pdf
22 квітня 2021 17:34
Проект договору.pdf
22 квітня 2021 17:34
Обсяги робіт Додаток 4.pdf
22 квітня 2021 17:34
Наказ Черненко.pdf
22 квітня 2021 17:34
Наказ Кузьменко.pdf
22 квітня 2021 17:34
Наказ Богданов.pdf
22 квітня 2021 17:34
Наказ 2к на директора.pdf
22 квітня 2021 17:34
Інформаційний лист.pdf
22 квітня 2021 17:34
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГАТЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСЕНКО АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БОГАТЕНКО ІГОР ПЕТРОВИЧ"
#2154611712
Відхилено 45 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 15:54
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Відхилено 48 900,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСЕНКО АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ
#2400017632
Відхилено 62 800,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 17:10

Документи

29 квітня 2021 15:54
Електронний підпис
29 квітня 2021 15:53
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

29 квітня 2021 16:32
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:31
Протокол

Документи

29 квітня 2021 17:10
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:09
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій