Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (затиск для паперу 12/25, стікери для нотаток, стікери закладки, антистеплер, маркери різнокольорові, ластик, чинка, коректор, папка конверт, лоток, прилад настільний, планинг).
Очікувана вартість
2 959,90 UAH
UA-2021-04-07-002377-a 22e26f1f0c8f46f2a867fc40e85e1ee8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Назаренко

+380664233738 marina.nazarenko.1990@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Марина Назаренко
+380664233738
marina.nazarenko.1990@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2021 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 17:00
Початок аукціону: 20 квітня 2021 15:31
Очікувана вартість: 2 959,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
затиск для паперу 12/25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
стікери для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
стікери закладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
маркери різнокольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
ластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
чинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
папка конверт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
лоток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
прилад настільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
планинг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2021 10:20
Проект договору.doc
07 квітня 2021 10:20
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 1 446,96
UAH з ПДВ
1 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 1 737,84
UAH з ПДВ
1 409,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 14:08
Електронний підпис
16 квітня 2021 14:08
scan_0009.pdf.p7s
16 квітня 2021 14:08
scan_0009.pdf
16 квітня 2021 14:08
техн.pdf.p7s
16 квітня 2021 14:08
техн.pdf
16 квітня 2021 14:08
Статут ОПИС.PDF.p7s
16 квітня 2021 14:08
Статут ОПИС.PDF
16 квітня 2021 14:08
Пропозиція.pdf.p7s
16 квітня 2021 14:08
Пропозиція.pdf
16 квітня 2021 14:08
ПДВ зав.PDF.p7s
16 квітня 2021 14:08
ПДВ зав.PDF
16 квітня 2021 14:08
ЛГ 2.pdf.p7s
16 квітня 2021 14:08
ЛГ 2.pdf
16 квітня 2021 14:08
_Протокол.pdf.p7s
16 квітня 2021 14:08
_Протокол.pdf
16 квітня 2021 14:08
_Наказ.pdf.p7s
16 квітня 2021 14:08
_Наказ.pdf
16 квітня 2021 14:08
серт.rar.p7s
16 квітня 2021 14:08
серт.rar

Публічні документи

15 квітня 2021 10:56
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:55
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2021 10:55
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 1 407,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 10:23

Документи

21 квітня 2021 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
1 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2021 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 09:20
Договір № 85 від 27.04.21.pdf укладений
27 квітня 2021 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 407,00
UAH (в тому числі ПДВ 234,50 UAH)