Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, рис, крупа гречана, пшоно шліфоване, крупа ячна, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична)
Очікувана вартість
586 435,00 UAH
UA-2021-04-06-004998-a ● 9075cc8661bd482680d7ef0fc0af834a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 586 435,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 932,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31000 кілограми
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, рис, крупа гречана, пшоно шліфоване, крупа ячна, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограми
Борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
5000 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
2000 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
2500 кілограми
Пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
5000 кілограми
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
5000 кілограми
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа
5000 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
5000 кілограми
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних коштів в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 14:37 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників (1).docx | |
06 квітня 2021 14:37 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc | |
06 квітня 2021 14:36 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (1).docx | |
06 квітня 2021 14:36 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції (2).docx | |
06 квітня 2021 14:36 |
Тендерна Документація.doc |
06 квітня 2021 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 квітня 2021 14:37 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників (1).docx
|
||
06 квітня 2021 14:37 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc
|
||
06 квітня 2021 14:36 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (1).docx
|
||
06 квітня 2021 14:36 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції (2).docx
|
||
06 квітня 2021 14:36 |
Тендерна Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-06-004998-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 05 травня 2021 14:17
Неправомірні причини відхилення
Протоколом №21 від 28.04 21 р. мою пропозицію було відхилено з формальних ,надуманих причин. В Україні ,на даний момент діють 4 стандарти на крупу рисову,(3 ГОСТи і 1 ДСТУ) ГОСТи на імпортований рис ,а ДСТУ на рис українського виробництва Всі ДСТУ розроблені на заміну ГОСТів і те що вказано в назві "КРУПА РИСОВА" ,від цього якість не страждає. Відкрийте ГОСТ і почитайте. За 25 років виробництва круп,я такі ,м"яко кажучи ,непрофесійні дії ,не зустрічав. Як що так,то чим відрізняється крупа гречана,чи крупа перлова від гречки ,чи перловки? До речі ,у ВАШОГО ПОСТІЙНОГО ОДНООСІБНОГО ПЕРЕМОЖЦЯ,в тендерній документації поданий сертифікат на рис фірми Індрояні ,яка є ІМПОРТЕРОМ КРУПИ РИСОВОЇ,і ні ГОСТ ні ДСТУ там не вказано,а ви ЦЬОГО НЕ БАЧИТЕ? Може вам не крупа СУТТЕВО НЕ ПІДХОДИТЬ,А ПОСТАЧАЛЬНИК? Не балуйтесь з бюджетом,і прохання скасувати рішення Протоколу № 21 та визнати мою пропозицію переможною.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2021 15:52
Шановний Учасник! Відповідно до пункту 8 Технічної специфікації Додатку №3 Тендерної документації, Замовником вимагалось Рис довгозернистий або круглозернистий відповідність стандарту: ДСТУ 4965:2008. Учасником було надано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ в якій він пропонує Рис довгозернистий але для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник надав протокол випробувань (експертний висновок), виданий відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за показниками органолептичні та фізико-хімічні, датовані не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій на Крупу рисову ГОСТ 6292-93.
Стосовно наступної тендерної пропозиції яка була найбільш економічно вигідною, то Учасником надано Експертний висновок в якому чітко зазначено Рис білий ДСТУ 4965-2008. Що і вимагалось Замовником.
До відома.
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" не виконав вимоги встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника Додатку №1 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно зі ст. 16 Закону, а саме :
1. В складі пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"відсутні звіти за результатами аудиту постійно діючих процедур учасника «Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та «системи управління якістю ДСТУISO 9001:2015» , чинних на дату розкриття пропозицій .
2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник не надав інформаційну довідку
щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід, для виконання договору поставки товару.
3. Відсутня скан-копія акту, складеного не раніше, як за 12 місяців до останньої дати подання пропозиції, територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійнодіючих процедур, заснованих на принципах НАССР на підприємстві Учасника (форма затверджена Наказом Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїни 08.08.2019 № 446) .
4. Відсутня скан-копія акту, складеного не раніше, як за 12 місяців до останньої дати подання пропозиції, територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 447) .
5. Відсутній договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, дія якого має відповідати дії договору поставки (до 31.12.2021р.) та скан-копії актів виконаних робіт з дезінфекції автомобілів, виданих за січень-лютий 2021 р.
6. Відсутні документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-х). Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок до бюджетних закладів того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. В складі пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" відсутні оригінали відгуків, виданих замовниками бюджетних закладів, з яким було укладено договори, із зазначенням інформації про належне виконання договору . (наданий один відгук від 21.05.2020 р. на договір укладений від 14.02.2020р. який не підтверджує інформації про належне виконання договору, а другий відгук - про виконання договору, який не відображений у довідці про виконання аналогічних договорів).
Враховуючи вищезазначене та роз’яснення компетентних органів щодо надання Замовником 24 години на виправлення помилок, а саме кваліфікаційних документів та права підпису (ч.16 ст.29 Закону), учаснику у якого тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам тендерної документації (пункт 8 Технічної специфікації Додатку №3 Тендерної документації) пропозиція підлягає відхиленню без застосування механізму 24 годин.
Стосовно наступної тендерної пропозиції яка була найбільш економічно вигідною, то Учасником надано Експертний висновок в якому чітко зазначено Рис білий ДСТУ 4965-2008. Що і вимагалось Замовником.
До відома.
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" не виконав вимоги встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника Додатку №1 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно зі ст. 16 Закону, а саме :
1. В складі пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"відсутні звіти за результатами аудиту постійно діючих процедур учасника «Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та «системи управління якістю ДСТУISO 9001:2015» , чинних на дату розкриття пропозицій .
2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник не надав інформаційну довідку
щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід, для виконання договору поставки товару.
3. Відсутня скан-копія акту, складеного не раніше, як за 12 місяців до останньої дати подання пропозиції, територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійнодіючих процедур, заснованих на принципах НАССР на підприємстві Учасника (форма затверджена Наказом Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїни 08.08.2019 № 446) .
4. Відсутня скан-копія акту, складеного не раніше, як за 12 місяців до останньої дати подання пропозиції, територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 447) .
5. Відсутній договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, дія якого має відповідати дії договору поставки (до 31.12.2021р.) та скан-копії актів виконаних робіт з дезінфекції автомобілів, виданих за січень-лютий 2021 р.
6. Відсутні документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2-х). Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок до бюджетних закладів того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. В складі пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" відсутні оригінали відгуків, виданих замовниками бюджетних закладів, з яким було укладено договори, із зазначенням інформації про належне виконання договору . (наданий один відгук від 21.05.2020 р. на договір укладений від 14.02.2020р. який не підтверджує інформації про належне виконання договору, а другий відгук - про виконання договору, який не відображений у довідці про виконання аналогічних договорів).
Враховуючи вищезазначене та роз’яснення компетентних органів щодо надання Замовником 24 години на виправлення помилок, а саме кваліфікаційних документів та права підпису (ч.16 ст.29 Закону), учаснику у якого тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам тендерної документації (пункт 8 Технічної специфікації Додатку №3 Тендерної документації) пропозиція підлягає відхиленню без застосування механізму 24 годин.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
497 460,00
UAH з ПДВ
|
497 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Торгпродсервіс |
577 080,00
UAH з ПДВ
|
577 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія" |
583 335,00
UAH з ПДВ
|
583 335,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
497 460,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:52
|
|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
577 080,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 14:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 11:05
|
ДУ № 3 від 08.12.22 (Дог № 10 від 13.05.21 - Крупи).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:07
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 14:54
|
ДУ до договору 10.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 14:11
|
Договір 10.pdf | укладений |
13 травня 2021 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» – Сторони домовились продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2022 року без збільшення суми визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору на 197 436,96 грн. (Сто дев'яносто сім тисяч чотириста тридцять шість гривень 96 копійок) в т.ч. ПДВ 32 906,16 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |