Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля (ДК 021-2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-04-06-004563-c 426055fe18b6417f89ee77b2a6cf3998
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Наталя Василівна

+380960192250 lityn_osvita_OTG@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Літинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43863849
Місцезнаходження: 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Соборна,32
Контактна особа: Харченко Наталя Василівна
+380960192250
lityn_osvita_OTG@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Характеристика Зовнішній вигляд • Бульби цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, без ознак в’ялості • Однорідні за формою та забарвленням • Форма кругла діаметр 70-125 мм Пакування поставляється у споживчій тарі (мішки,сітки,ін) масою нетто до 30 кг, що відповідає вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність, товарний вигляд, а також якість та безпеку під час транспортування і зберігання Сфера застосування харчова, для приготування страв (їжі) За класами якості Очищена від землі сухим способом, фасована у споживчу тару Безпечність продукції • Вміст пестицидів, токсичних елементів, мікотоксинів, нітратів не повинен перевищувати допустимі рівні встановлених МБТ и СН №5061-89, ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001. • Документальне підтвердження (у т.ч. довідка виробника у довільній формі) відсутності в продукції нітратів, радіонуклідів та пестицидів вище норм, встановлених МОЗ Форма • куляста • яйцеподіба • подовжена Критерії прийому картоплі • Вміст роздавлених бульб, половинок та частин бульб не допускається • Вміст підморожених бульб, запарених, з ознаками “задухи” не допускається • Вміст бульб, що пошкоджені гризунами, не допускається • Вміст в’ялих бульб з легкою зморщеністю при заготівлі картоплі врожаю поточного року не допускається • Вміст бульб уражених вологою, сухою, кільцевою цвіллю чи фітофторою не допускається За внутрішньою структурою • Наявність гнилості неприпустиме • Наявність потемнінь м'якуша картоплі неприпустиме Супровідна документація Документи що підтверджують якість та безпечність продукції Додаткові вимоги Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів,що передбачені чинним законодавством,в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів",вказаному ДСТУ Кількість 13000 кг. 1. Строки постачання: до 31.12.2021 року. Постачання товару здійснюється протягом двох робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Технічні вимоги: 1. Продукція харчової промисловості, має постачатися дрібними партіями від 5 кг. 1-2 рази в тиждень, у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника: 2. Продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника та має бути укладений договір на проведення дезінфекційних робіт разом із актами наданих послуг. Вказані документи надаються у складі пропозиції; 3. При виявленні Замовником простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист) 4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. При поставці товару обов’язково надаються супровідні документи завірені печаткою та підписом Постачальника : - товар має поставлятись згідно із заявкою Замовника. - доставка проводиться автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції ; - транспортування товару здійснюється у транспортних засобах дозволених для транспортування даної продукції; - товар приймається лише за наявністю супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. - товар повинен бути свіжим, мати зовнішній вигляд та запах притаманний даному виду товара. - у разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Постачальнику, або підлягає обміну за рахунок Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кг
Ціна за одиницю: 10UAH з ПДВ
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Літинський район, Підпорядковані заклади освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради(дошкільні навчальні заклади, центр дитячої та юнацької творчості, школи, музеї, бібліотеки)(згідно документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кипоренко Микола Степанович
#462897535882
Переможець 130 000,00
UAH
06 квітня 2021 18:32

Документи

06 квітня 2021 18:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:16
ДУ _4 на зменшення від 29.12.21 картопля.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 13:52
ДУ_3 на зменшення від 21.12.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 11:11
ДУ _2 на зменшеня картопля.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 10:45
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 12:11
ДУ _1 від 22.10.21.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 18:34
Підписаний договір укладений
06 квітня 2021 18:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля 13000 кг 10,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно пункт 1.3. розділ 1 «Предмет договору» Договору №119/010/020 від 01.04.2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 119/010/020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно пункт 1.3. розділ 1 «Предмет договору», пункту 3.2. розділу «Ціна договору» Договору №119/010/020 від 01.04.2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 119/010/020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно пункт 1.3. розділ 1 «Предмет договору», пункту 3.2. розділу «Ціна договору» Договору №119/010/020 від 01.04.2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 119/010/020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно пункт 1.3. розділ 1 «Предмет договору», пункту 3.2. розділу «Ціна договору» Договору №119/010/020 від 01.04.2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 119/010/020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля 6358.406 кг 10,00
UAH з ПДВ