Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 22810000 - 0 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
3 985,00 UAH
UA-2021-04-06-002625-a 65a8dd2ec2544dddad87f62bbb938012
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Марія Василівна

380668761102 LANCHIN_HOSPITAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ЛАНЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41951739
Місцезнаходження: 78455, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Ланчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 140
Контактна особа: Коваль Марія Василівна
380668761102
LANCHIN_HOSPITAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Паперові чи картонні реєстраційні журнали за рахунок коштів НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5119 шт.
ДК 021:2015 - 22810000 - 0 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78455, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ланчин, Назележності, 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За рахунок коштів НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 квітня 2021 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДВІРНЯНСЬКА ДРУКАРНЯ"
#02466910
Переможець 3 985,00
UAH
06 квітня 2021 11:05

Документи

06 квітня 2021 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 11:07
Договір № 66.1 від 6 квітня 2021 - Паперові та картонні реєстраційні журнали.pdf укладений
06 квітня 2021 11:07