Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33120000-7 система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код НК 024:2019:40873 прикладне програмне забезпечення для системи ультразвукової візуалізації). Програма Еластографії з розрахунками, програма візуалізації з зсувною хвилею.
Очікувана вартість
905 000,00 UAH
UA-2021-04-06-001131-b cf11a367e8744abc89da598f047763a1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романська Оксана

+380997412184 cpmkdd.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Романська Оксана
+380997412184
cpmkdd.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відкриті торги оголошені перший раз 18.02.2021року за ДК 021:2015 – 33120000-7 система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код НК 024:2019:40873 прикладне програмне забезпечення для системи ультразвукової візуалізації). Програма Еластографії з розрахунками, програма візуалізації з зсувною хвилею такі, що не відбулися 09.03.2021року індифікатор закупівлі- ID: UA-2021-02-18-011734-b, оголошено відкриті торги 10.03.2021р другий раз торги не відбулися 26.03.2021року індифікатор закупівлі- ID: UA-2021-03-10-010324-b.Станом на зазначену дану на участь у закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій тож відповідно до абз.1ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»:Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:
1) подання для участі:у відкритих торгах-менше двох тендерних пропозицій. Та згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону застосувати переговорну процедуру закупівлі: якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 11:45
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Усі документи підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Категорія замовника: Згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
1 штука -Програма Еластографії з розрахунками,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Привокзальна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 штуки
1 штука - програма візуалізації з зсувною хвилею.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Привокзальна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ЗАМОВНИК здійснює оплату вартості ТОВАРУ, що постачається, шляхом перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі видаткової(их) накладної(их) при наявності фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки ТОВАРУ (партії ТОВАРУ) ЗАМОВНИКУ. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 квітня 2021 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРІУМ"
#33603690
Переможець 905 000,00
UAH
06 квітня 2021 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 11:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРІУМ"
#33603690
905 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 10:43
Договір 131.pdf укладений
19 квітня 2021 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 905 000,00
UAH