Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 Oil and distillates (Petrol A-95 (Coupons))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Сябер Дмитро Миколайович +380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com |
Додаткові контактні особи: |
Трохименко Анатолій (044) 364-02-72 Перфун Віктор (044) 364-08-84 Захарченко Олексій (044) 364-02-30 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC “Centrenergo” |
National ID: | 22927045 |
Contact point: |
Siaber Dmytro +380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com |
Additional contacts: |
Trokhymenko Anatoliy (044) 364-02-72 Perfun Viktor (044) 364-08-84 Zakharchenko Oleksiy (044) 364-02-30 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 22:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2021 15:28 |
Очікувана вартість: | 1 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52000 UAH |
Publication date: | 05 квітня 2021 22:13 |
Enquiries until: | 27 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 750 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 17 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 календарних днів після підписання Акту приймання-передачі Продукції ;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Вид забезпечення тендерних пропозиції. Банківська гарантія ( Умови забезпечення та спосіб надання викладені в Додатку №6 до Тендерної документації) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 22:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №7 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №6 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №5 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №4 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №3 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №2 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Додаток №1 до Тендерної документації.docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
ТД Бензин А-95 (Талони) (25-В).docx | |
05 квітня 2021 22:10 |
Оголошення про проведення..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000080 ● 0cb1584bb6844d628d4fa98fbe3e8134
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 09:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 146
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.05.2022 № 146
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2021-04-05-007755-c
Публічне Акціонерне Товариство «Центренерго» ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти 1 750 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 12:25:00
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-23 14:52:26
Щодо запиту Держаудитслужби України від 2022-05-19 12:25 на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (Талони)), оголошення UA-2021-04-05-007755-c.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» методом порівняння ринкових цін та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої центральним органом виконавчої влади.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено 07.04.2021 на власному веб - сайті ПАТ "Центренерго", яке доступне для перегляду за посиланням: http://www.centrenergo.com/sale-info/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-01 14:39:50
Запит про надання пояснень
Чим підтверджено коливання ціни бензину автомобільного А-95-Євро5-Е5 на ринку, у зв'язку з чим укладено додаткову угоду від 11.08.2021 № 1 до договору від 11.06.2021 № 121/17?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-02 14:19:08
Щодо запиту Держаудитслужби України від 01.06.2022 14:39 на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (Талони)), оголошення UA-2021-04-05-007755-c.
Додаткова угода №1 від 11.08.2021р. до договору№121/17 від 11.06.2021р. була укладена згідно рішення Тендерного комітету апарату управління (Протокол №1050821 від 05.08.2021) на підставі службової записки начальника відділу матеріально-технічного постачання разом з копіями документів, підтверджуючих коливання ціни бензину автомобільного А-95-ЄвроЕ5 на ринку, а саме:
- копія листа №20/07/21-2 від 20.07.2021 року від ТОВ «Манго Груп».;
- копія висновку про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 16.06.2021року;
- копія висновку про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 20.07.2021року;
- інформація щодо стану виконання договору
Копії вищезазначених документів надаємо у вигляді скан-копій окремими файлами.
- Протокол №25-НР1 від 02.06.2022р..pdf
- копія листа №200721-2 від 20.07.2021 року від ТОВ Манго Груп.pdf
- копія висновку про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 16.06.2021р. И-56.pdf
- копія висновку про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати від 20.07.2021р. И-70.pdf
- інформація щодо стану виконання договору.pdf
- копія протоколу засідання Тендерного комітету апарату управління ПАТ Центренерго №1050821 від 05.08.2021р..pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, викладених у висновку Держаудитслужби України, що був оприлюднений в електронній системі закупівель 6 червня 2022р. о 15:11, на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (Талони)), оголошення UA-2021-04-05-007755-c. 2. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що викладена у вигляді даного протоколу.
2022-06-09 14:30:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 12:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 12:09
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 12:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
1 628 400,00
UAH
|
1 628 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 725 000,00
UAH
|
1 725 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
1 628 400,00
UAH
|
31 травня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2022 13:37
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
23 серпня 2022 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:34
|
Додаткова угода №1 від 11.08.2021 (1).pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 14:34
|
Договір № 121-17 від 11.06.2021.pdf | укладений |
11 червня 2021 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; |
Номер договору про закупівлю: | 121/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |