Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18920000-4 - Сумки (Сумка - укладка фельдшера НК024:2019: 12500 - Медична сумка)
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2021-04-05-007746-c f1cc6cd8857345ff91885df7ebd50ea1
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Ганна Петрівна

+380663528092 hannaadamenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверський міський Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38584715
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка 17
Контактна особа: Богданова Ганна Петрівна
+380663528092
hannaadamenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 21:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 21:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 21:58
Очікувана вартість: 8 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Відповідно до вимог закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Сумка - укладка фельдшера НК024:2019: 12500 - Медична сумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником за фактично поставлений товар, здійснюється щляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних на товар, протягом 10 робочих днів після отримання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 21:54
Договір проект.docx
05 квітня 2021 21:54
сумка фельдшера 7500.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій