Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (технічне обслуговування рентгенографічної системи MOVIPLAN iC виробництва VILLA SISTEMI MEDICALI S.p.A. Італія, (серійний номер 16084089))
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-04-05-006449-a 1b84839aacde42d0b50dff6794cc1bd4
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевченко

+380576320856 lenashevchenko1809@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02003095
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4
Контактна особа: Олена Шевченко
+380576320856
lenashevchenko1809@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Технічне обслуговування рентгенографічної системи MOVIPLAN iC виробництва VILLA SISTEMI MEDICALI S.p.A. Італія, (серійний номер 16084089))
Загальні роботи:
• Очистка та заміна змазки на конекторах високовольтних кабелів, чистка всередині корпусу генератора, калібрування рентгенівської трубки ( при необхідності)
• Візуальна перевірка цілісності кабелів, ізоляції, захисних кришок та кожухів
• Перевірка систем аварійного вимкнення системи
• Перевірка стану високовольтного трансформатора (наявність пошкоджень, витік масла тощо)
• Перевірка роботи блоку автоматичного контролю експозиції (АКЕ) (при наявності)
• Перевірка правильності роботи консолі генератора ( наявність помилок)
Технічне обслуговування (ТО) столу колони та вертикальної стійки знімків:
• Перевірка механізмів руху деки столу
• Перевірка функціональності гальм деки столу
• Перевірка роботи касетотримача столу
• Перевірка роботи механізмів відсіюючої решітки столу (при наявності)
• Перевірка механізму руху колони
• Перевірка функціональності гальм колони
• Перевірка кріплення кабелів колони
• Перевірка механізмів руху кронштейна рентгенівської трубки
• Перевірка функціональності гальм кронштейна рентгенівської трубки
• Перевірка правильності роботи коліматора
• Перевірка вертикального переміщеня касетотримача
• Перевірка роботи механізмів відсіюючої решітки вертикальної стійки знімків(при наявності)
• Перевірка роботи касетотримача вертикальної стійки знімків

КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ - КОВАЛЬ ТАРАС БОРИСОВИЧ , УКРАЇНА, 04114, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ АВТОЗАВОДСЬКА, БУДИНОК 97/5, КВАРТИРА 6 , ЧАСТКА - 100%, ТИП ВОЛОДІННЯ - ПРЯМЕ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування рентгенографічної системи MOVIPLAN iC виробництва VILLA SISTEMI MEDICALI S.p.A. Італія, (серійний номер 16084089)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62370, Україна, Харківська область, смт Солоницівка, вулиця Енергетична, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 квітня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 16:34

Документи

05 квітня 2021 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 14:48
Ду 2 від 30.06.2021 ТОВ Медіпрайм.pdf зміни до договору
30 червня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:13
ДУ 1 від 29.04.2021 ТОВ Медіпрайм.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:44
Дог№ 118.pdf укладений
05 квітня 2021 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Детальніше в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Детальніше в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 18 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 000,00 UAH)