Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення Бердянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №16 з поглибленим вивченням іноземних мов Бердянської міської ради Запорізької області за адресою м.Бердянськ, вул.Лієпайська,45, ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи.
Очікувана вартість
1 762 363,00 UAH
UA-2021-04-05-005746-a ● 0404f02211ff4cf887875457097dbef8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02136324 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33 |
Контактна особа: |
Твердовська Елеонора Едуардівна +380615338513 shupik39@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 15:42 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 1 762 363,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 812,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8811.82 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення Бердянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №16 з поглибленим вивченням іноземних мов Бердянської міської ради Запорізької області за адресою м.Бердянськ, вул.Лієпайська,45, ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Лыэпайська,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2021 11:12 |
Зміни.pdf | |
07 квітня 2021 11:12 |
Технічні характеристики .doc | |
05 квітня 2021 15:38 |
Протокол 72.pdf | |
05 квітня 2021 15:38 |
Проект договору .doc | |
05 квітня 2021 15:38 |
Тендерна документація.doc |
07 квітня 2021 11:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2021 11:12 |
Зміни.pdf
|
|||
07 квітня 2021 11:12 |
Технічні характеристики .doc
|
|||
05 квітня 2021 15:38 |
Протокол 72.pdf
|
|||
05 квітня 2021 15:38 |
Проект договору .doc
|
|||
05 квітня 2021 15:38 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічна закупівля
Дата подання: 06 квітня 2021 13:48
Дата відповіді: 07 квітня 2021 13:36
Прошу надати пояснення з приводу проведенна Вами аналогічної закупівлі , яка знаходиться зараз у стадії кваліфікації? UA-2021-02-26-000459-c
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено питання, яке при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону. Крім того, Ваша вимога виходить за рамки цієї процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
Крім того, згідно абз.5 ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне: «Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації…».
Враховуючи, що розміщене Вами питання не має відношення до змісту тендерної документації, просимо наступного разу більш чітко формулювати питання відносно незрозумілих для вас положень тендерної документації у електронній системі закупівель відповідно до норм чинного законодавства України. Дякуємо за співпрацю.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено питання, яке при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону. Крім того, Ваша вимога виходить за рамки цієї процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
Крім того, згідно абз.5 ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне: «Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації…».
Враховуючи, що розміщене Вами питання не має відношення до змісту тендерної документації, просимо наступного разу більш чітко формулювати питання відносно незрозумілих для вас положень тендерної документації у електронній системі закупівель відповідно до норм чинного законодавства України. Дякуємо за співпрацю.
ISO
Дата подання: 06 квітня 2021 13:57
Дата відповіді: 07 квітня 2021 13:34
Доброго дня! Просимо виключити вимогу про наданя сертифікату ISO, тим паче вимога саме на проєктування, що не відповідає взвгвлі предмету закупівлі. Також вимога даного сертифікату є дискремінаційною ( отримання даного сертификатудля учасника є добровільним) , про що також свідчать Рішення АМКУ по подібним закупівлям.
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники у тендерній документації зокрема зазначають інформацію «…про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)…».
Також, частиною 3 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «...У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».Щодо видів робіт за вказаним ISO, необхідно підкреслити, що вказані види робіт визначені зокрема ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання виключно якісних послуг та якісного виконання робіт. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ISO (ДСТУ ISO) 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники у тендерній документації зокрема зазначають інформацію «…про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)…».
Також, частиною 3 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «...У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».Щодо видів робіт за вказаним ISO, необхідно підкреслити, що вказані види робіт визначені зокрема ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання виключно якісних послуг та якісного виконання робіт. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ISO (ДСТУ ISO) 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ISO
Дата подання: 08 квітня 2021 12:27
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:19
Дакуємо Замовнику за невичерпну відповідь.
Питання було поставлено про те що Учаснику для виконання робіт не потрібно данний сертифікат , тим паче на проектні роботи!!!!! Проектування не є предметом закупівлі!
Просимо надати пояснення! або внести відповідні зміни
Відповідь: Шановний учаснику!
Державними будівельними нормами (ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»), зокрема п.п.1.1, передбачено, що вимоги зазначених норм поширюються на проектування, монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту.
Відповідно - органами оцінки відповідності, в разі оцінювання діяльності суб’єктів господарювання на предмет відповідності якісних характеристик їх діяльності за даним напрямком ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ», здійснюється поміж іншим оцінка з урахуванням вимог вказаного вище ДБН.
Норми, встановлені ДБН В.2.5-56-2014 є нормами, за якими поміж іншим здійснюється також визначення технічних та якісних характеристик за цією закупівлею, та є такими, що встановлені Замовником у тому числі на підставі п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовником у тендерній документації зокрема зазначається: «…інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам…».
Натомість зазначаємо, що оцінка відповідності документів пропозицій учасників – вимогам щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, буде здійснюватися Замовником відносно наявності відповідного підтвердження саме за видами та складом робіт, які містяться у технічних вимогам до предмету закупівлі.
Державними будівельними нормами (ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»), зокрема п.п.1.1, передбачено, що вимоги зазначених норм поширюються на проектування, монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту.
Відповідно - органами оцінки відповідності, в разі оцінювання діяльності суб’єктів господарювання на предмет відповідності якісних характеристик їх діяльності за даним напрямком ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ», здійснюється поміж іншим оцінка з урахуванням вимог вказаного вище ДБН.
Норми, встановлені ДБН В.2.5-56-2014 є нормами, за якими поміж іншим здійснюється також визначення технічних та якісних характеристик за цією закупівлею, та є такими, що встановлені Замовником у тому числі на підставі п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовником у тендерній документації зокрема зазначається: «…інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам…».
Натомість зазначаємо, що оцінка відповідності документів пропозицій учасників – вимогам щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, буде здійснюватися Замовником відносно наявності відповідного підтвердження саме за видами та складом робіт, які містяться у технічних вимогам до предмету закупівлі.
Аналогічна закупівля
Дата подання: 08 квітня 2021 12:35
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:20
Просимо надати пояснення до закупівлі:
- чи має право замовник проводити по даній закупівлі два тендера одночасно?
- чи є данна закупівля аналогічною з UA-2021-02-26-000459-c?
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено питання, яке при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону та виходить за рамки цієї процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
При цьому, п.12 ч.1 ст.1 Закону встановлено наступне: «…інформаційний ресурс Уповноваженого органу - веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган та на якому надаються безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань публічних закупівель, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет…». Також, п.36 ч.1 ст.1 Закону, зазначено наступні умови: «Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель…».
Крім того, п.12 та п.13 ч.1 ст.9 Закону, у складі основних функцій зазначеного Уповноваженого органу, визначено наступні правові норми: «12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу».
Враховуючи, що розміщене Вами питання не має відношення до змісту тендерної документації за цією закупівлею, пропонуємо Вам звернутися за наданням роз’яснень загального змісту, що стосуються сфери публічних закупівель до Уповноваженого на це державного органу, відповідно до норм чинного законодавства України.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено питання, яке при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону та виходить за рамки цієї процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
При цьому, п.12 ч.1 ст.1 Закону встановлено наступне: «…інформаційний ресурс Уповноваженого органу - веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган та на якому надаються безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань публічних закупівель, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет…». Також, п.36 ч.1 ст.1 Закону, зазначено наступні умови: «Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель…».
Крім того, п.12 та п.13 ч.1 ст.9 Закону, у складі основних функцій зазначеного Уповноваженого органу, визначено наступні правові норми: «12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу».
Враховуючи, що розміщене Вами питання не має відношення до змісту тендерної документації за цією закупівлею, пропонуємо Вам звернутися за наданням роз’яснень загального змісту, що стосуються сфери публічних закупівель до Уповноваженого на це державного органу, відповідно до норм чинного законодавства України.
уточнення
Дата подання: 08 квітня 2021 18:14
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:20
Доброго дня: чи буде вважатися аналогічним договір за предметом: "Монтаж/встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі, системи передачі тривожних сповіщень, системи мовного оповіщення " ? так як закупівлю Ви проводите за ДК на встановлення систем пожежної сигналізації!!
До того ж , відредагуйте закупівлю, оскільки код ДК в оголошенні на встановлення систем пожежної сигналізації, а в назві закупівлі ДК електромонтажні роботи!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Щодо першого Вашого питання. В разі, якщо вид, склад, характер робіт (послуг) виконаних Вами за договором, який Ви бажаєте надати у якості аналогічного до виду, складу та характеру робіт за предметом цієї закупівлі для підтвердження наявності відповідного досвіду - це буде основним критерієм в ході оцінки відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, в разі наявності аналогічного договору, предметом якого є зокрема «монтаж», але по виду, складу та характеру робіт, виконаних за таким договором вони є співставними роботам за цією закупівлею, у Замовника не буде підстав для неврахування його у якості аналогічного.
Щодо другого питання – нами внесено відповідні зміни до Оголошення. Дякуємо Вам за співпрацю!
Щодо першого Вашого питання. В разі, якщо вид, склад, характер робіт (послуг) виконаних Вами за договором, який Ви бажаєте надати у якості аналогічного до виду, складу та характеру робіт за предметом цієї закупівлі для підтвердження наявності відповідного досвіду - це буде основним критерієм в ході оцінки відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, в разі наявності аналогічного договору, предметом якого є зокрема «монтаж», але по виду, складу та характеру робіт, виконаних за таким договором вони є співставними роботам за цією закупівлею, у Замовника не буде підстав для неврахування його у якості аналогічного.
Щодо другого питання – нами внесено відповідні зміни до Оголошення. Дякуємо Вам за співпрацю!
дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 квітня 2021 18:17
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:21
На підставі якого нормативно правового акту в ТД встановлена дана вимога "документами, що підтверджують сплату за таку оренду (користування) приміщенням за весь період дії кожного договору у відповідності до його умов"???
Чому учасники повинні надавати дані документи?? як дані документи підтвердять позитивний досвід учасника??
Даною вимогою Ви дискримінуєте учасників, та лобіюєте інтереси конкретного учасника, чим порушуєте законодавство.
В разі не внесення змін в ТД з даного приводу, будемо звертатися в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Звертаємося до Вас із проханням уважно вивчати умови тендерної документації. Зазначена Вами умова розміщена у п.2 Додатку 3 до тендерної документації та не має жодного відношення до підтвердження учасниками позитивного досвіду (умови щодо підтвердження досвіду розміщені у п.1 Додатку 3 до тендерної документації).
При цьому, нагадуємо Вам, що відповідно до умов ч.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1 ч.2 зазначеної статті, зокрема передбачено вимогу Замовника щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Стосовно правових норм, в першу чергу необхідно зазначити норми, визначені ч.4 ст.203 Цивільного Кодексу України «Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом». Крім того, ст.208 ЦК України правочини, які згадані у вашому питанні, належать виключно до правочинів, які необхідно вчиняти у письмовій формі.
Також, зокрема ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік» встановлено визначення первинного документу, а саме, це - документ, який містить відомості про господарську операцію. Тобто, при наявності «не фіктивного» договору, кожний з суб’єктів господарювання повинен оформлювати господарські операції саме за допомогою первинних документів (що і вимагається підтвердити за цією процедурою закупівлі).
При цьому, умова, стосовно документального підтвердження учасниками наявності в них обладнання на договірних засадах (у користуванні) по-перше є повністю правомірною (бо підтверджує фактичну наявність такого обладнання у користуванні по справжнім договорам), а по-друге, в разі діяльності суб’єкта господарювання із використанням документів (у тому числі за договорами, вказаними вище), передбачених законодавством, кожен такий суб’єкт матиме відповідні первинні документи, та може надати їх сканкопії у складі документів пропозиції, що повністю спростовує ваше твердження про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника.
Таким чином, виключно Учасники, які мають фіктивні договори (та первинні документи по них), що складені з порушенням вимог діючого законодавства не відповідають вимозі, визначеній Замовником у п.2 Додатку 3 до тендерної документації.
Також, нагадуємо вам, що за використання підроблених документів, відповідно до ст.358 Кримінального Кодексу України, настає кримінальна відповідальність.
Звертаємося до Вас із проханням уважно вивчати умови тендерної документації. Зазначена Вами умова розміщена у п.2 Додатку 3 до тендерної документації та не має жодного відношення до підтвердження учасниками позитивного досвіду (умови щодо підтвердження досвіду розміщені у п.1 Додатку 3 до тендерної документації).
При цьому, нагадуємо Вам, що відповідно до умов ч.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1 ч.2 зазначеної статті, зокрема передбачено вимогу Замовника щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Стосовно правових норм, в першу чергу необхідно зазначити норми, визначені ч.4 ст.203 Цивільного Кодексу України «Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом». Крім того, ст.208 ЦК України правочини, які згадані у вашому питанні, належать виключно до правочинів, які необхідно вчиняти у письмовій формі.
Також, зокрема ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік» встановлено визначення первинного документу, а саме, це - документ, який містить відомості про господарську операцію. Тобто, при наявності «не фіктивного» договору, кожний з суб’єктів господарювання повинен оформлювати господарські операції саме за допомогою первинних документів (що і вимагається підтвердити за цією процедурою закупівлі).
При цьому, умова, стосовно документального підтвердження учасниками наявності в них обладнання на договірних засадах (у користуванні) по-перше є повністю правомірною (бо підтверджує фактичну наявність такого обладнання у користуванні по справжнім договорам), а по-друге, в разі діяльності суб’єкта господарювання із використанням документів (у тому числі за договорами, вказаними вище), передбачених законодавством, кожен такий суб’єкт матиме відповідні первинні документи, та може надати їх сканкопії у складі документів пропозиції, що повністю спростовує ваше твердження про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника.
Таким чином, виключно Учасники, які мають фіктивні договори (та первинні документи по них), що складені з порушенням вимог діючого законодавства не відповідають вимозі, визначеній Замовником у п.2 Додатку 3 до тендерної документації.
Також, нагадуємо вам, що за використання підроблених документів, відповідно до ст.358 Кримінального Кодексу України, настає кримінальна відповідальність.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 квітня 2021 18:22
Дата відповіді: 09 квітня 2021 15:22
Шановний Замовнику, даною вимогою "Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв’язок такого представника із виробником", Ви навмисне обмежуєте коло потенційних учасників!!
на якій підставі та згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога???
Офіційні представники не зобов'язані підтверджувати учасникам свій зв'язок безпосередньої співпраці з виробниками! до того ж дані документи можуть бути конфеденційними!
Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників закупівлі, і якщо дана вимога не буде виключена з ТД, ми будемо звертатися в АМКУ,Дозоро та Моніторинг, для перевірки Вашої компетентності як Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
При цьому, наявність документально-підтвердженого зв’язку Учасника, офіційного представництва виробника, або представника виробника із самим виробником надає додаткові гарантії Замовнику щодо встановлення Учасниками устаткування якості підтвердженої та в ніякому разі не заборонена діючим законодавством України.
Документ від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання Учасником гарантій такого виробника при монтажі відповідного устаткування. Зазначена умова Замовника сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (не контрафактний) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування (наприклад із застосування технічно-сумісних комплектуючих, виготовлених тим самим виробником).
Слід зауважити, що аналогічна ситуація неодноразово була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (наприклад рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз).
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, підтверджуючого офіційні стосунки між виробником устаткування, що має встановлюватися (або його офіційного представництва), із Учасником або представником виробника, ділером, дістриб’ютером, тощо.
Тобто Замовником навпаки розширено вимоги тендерної документації та можливість Учасників щодо вибору саме надійного виробника устаткування або його офіційних представників будь-якого дозволеного Законом типу.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
При цьому, наявність документально-підтвердженого зв’язку Учасника, офіційного представництва виробника, або представника виробника із самим виробником надає додаткові гарантії Замовнику щодо встановлення Учасниками устаткування якості підтвердженої та в ніякому разі не заборонена діючим законодавством України.
Документ від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання Учасником гарантій такого виробника при монтажі відповідного устаткування. Зазначена умова Замовника сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (не контрафактний) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування (наприклад із застосування технічно-сумісних комплектуючих, виготовлених тим самим виробником).
Слід зауважити, що аналогічна ситуація неодноразово була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (наприклад рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз).
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, підтверджуючого офіційні стосунки між виробником устаткування, що має встановлюватися (або його офіційного представництва), із Учасником або представником виробника, ділером, дістриб’ютером, тощо.
Тобто Замовником навпаки розширено вимоги тендерної документації та можливість Учасників щодо вибору саме надійного виробника устаткування або його офіційних представників будь-якого дозволеного Законом типу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-05-005746-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 06 квітня 2021 16:53
Порушення Закону Про публічні закупівлі
Шановний Замовнику, на якій підставі Ви оголошуєте закупівлю, якщо така закупівля вже оголошена Вами ? Ви порушуєте Закон Про публічні закупівлі!
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 13:38
Шановний учаснику!
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено вимогу, яка при цьому не містить визначення порушень тендерної документації, які Замовнику торгів на Вашу думку необхідно усунути. Також, вимога не містить посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», яка нібито порушена Замовником цих відкритих торгів.
Крім того, Ваша вимога виходить за рамки цієї процедури закупівлі, тому має бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
Просимо наступного разу бути уважнішими та дякуємо за співпрацю.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено вимогу, яка при цьому не містить визначення порушень тендерної документації, які Замовнику торгів на Вашу думку необхідно усунути. Також, вимога не містить посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», яка нібито порушена Замовником цих відкритих торгів.
Крім того, Ваша вимога виходить за рамки цієї процедури закупівлі, тому має бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
Просимо наступного разу бути уважнішими та дякуємо за співпрацю.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-05-005746-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 15 квітня 2021 09:57
Дата подання: 15 квітня 2021 09:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2021 10:05
Рішення від 19.04.2021 № 8274 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 10:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9462.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 19:36
Рішення від 28.04.2021 № 9462.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі абз.1 ч.22 ст.18 Закону виконати рішення від 28.04.2021 № 9462-р/пк-пз, прийняте Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2021 12:06
Номер скарги: UA-2021-04-05-005746-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 15 квітня 2021 16:15
Дата подання: 15 квітня 2021 16:15
Скарга
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у документації Замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2021 10:40
рішення від 19.04.2021 №8261+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 10:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 28 04 2021 № 9442.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 17:42
рішення від 28.04.2021 № 9442.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі абз.1 ч.22 ст.18 Закону виконати рішення від 28.04.2021 № 9442-р/пк-пз, прийняте Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2021 12:10
Номер скарги: UA-2021-04-05-005746-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 24 травня 2021 14:28
Дата подання: 24 травня 2021 14:28
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2021 11:25
рішення від 26.05.2021 №11532 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 11:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12633.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 15:57
рішення від 04.06.2021 № 12633.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 17:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРТ ГРУП" |
1 525 521,52
UAH з ПДВ
|
1 525 521,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 762 363,00
UAH з ПДВ
|
1 762 363,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРТ ГРУП" #43201069 |
Переможець |
1 525 521,52
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 09:52
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 15:10 |
Кінець періоду оскарження: | 05 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 05 липня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На підставі п.2 Статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, уповноважена особа прийняла рішення відмінити торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме неможливість виконання в повній мірі рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг та у зв’язку із необхідністю уточнення (зміни) проектних рішень, внаслідок чого відпала потреба у предметі цієї закупівлі. |
Документи:
24 червня 2021 15:09
|
Електронний підпис |
24 червня 2021 15:07
|
протокол |