Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з модернізації діючого веб-сайту: http://drs.kh.ua, за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 72253100-4 Послуги з підтримки користувачів (ДК 021:2015 – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Очікувана вартість
46 800,00 UAH
UA-2021-04-05-005161-a f6bec2fff2064ac680421238b6d2fc89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Пушкова

+380671863174 dogovor_drs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Юлія Пушкова
+380671863174
dogovor_drs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Модернізації діючого веб-сайту: http://drs.kh.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з модернізації діючого веб-сайту: http://drs.kh.ua, за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 72253100-4 Послуги з підтримки користувачів (ДК 021:2015 – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61004, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Москалівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перший етап - авансовим платежем в розмірі 75% від загальної ціни Договору вказаної в п. 2.1 цього Договору в розмірі 35 062,50 грн. (тридцять п’ять тисяч шістдесят дві гривні 50 копійок) в термін 10 (десять) банківських днів з моменту підписання цього Договору; Аванс 10 Банківські 75
Надання послуг Другий етап – остаточна сума в розмірі 11 687,50 грн. (одинадцять тисяч шістсот вісімдесят сім гривень 50 копійок) в термін 10 (десять) банківських днів з моменту підписання Акту виконаних послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 25

Тендерна документація

05 квітня 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦОПА ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ
#2884818292
Переможець 46 750,00
UAH
05 квітня 2021 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:29
Договір 52.pdf укладений
05 квітня 2021 14:28