Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мереж дощової каналізації на території, обмеженій пров. Крушельницької, Донецьким шосе та вул. Богомаза у м. Дніпропетровську». Коригування
Очікувана вартість
1 396 729,20 UAH
UA-2021-04-05-003825-a 0912775c97c34e7d9e48e063419de920
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Галицька

+380567448257 dkb_dmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Анастасія Галицька
+380567448257
dkb_dmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 396 729,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мереж дощової каналізації на території, обмеженій пров. Крушельницької, Донецьким шосе та вул. Богомаза у м. Дніпропетровську». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. дніпро, пров. Крушельницької, Донецьке шосе, вул. Богомаза
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 13:20
Технічне завдання до Додатку 1.rar
05 квітня 2021 13:20
Оголошення.docx
05 квітня 2021 13:20
Додаток 6.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 1 395 090,00
UAH з ПДВ
1 395 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 1 395 090,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 10:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

16 квітня 2021 10:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
1 395 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2021 10:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 17:15
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 17:13
ДУ №1.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 17:13
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:36
Договір № 30-04-3.pdf укладений
30 квітня 2021 10:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 серпня 2021 09:37
436 955,76 UAH UA708201720344211004100053491
ДКБ Дніпровської міської ради
UA303054820000026004300777994
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30/04-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 27 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 436 955,76
UAH (в тому числі ПДВ 72 825,96 UAH)