Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення (ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали) (код НК 024:2019 63337- Кінчик піпетки ІВД; УКТЗЕД 3926, 58970-Пробірка центрифужна ІВД, стерильна; УКТЗЕД 3923) у кількості 3 найменування
Очікувана вартість
138 090,00 UAH
UA-2021-04-05-003228-a a81ce95922024c62bbd3f7153a4a28e4
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Осельська

+380989431233
+380372581058
+380372513652
ml1cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Олександра Осельська
+380989431233,+380372581058,+380372513652
ml1cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (Редакція від 23.01.2021, підстава - 1021-IX). Всі документи викладені українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225 із змінами та доповненнями.У кількості 3 найменування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 упаковка
Наконечники для дозаторів, універсальні, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогентів, з поверхнею повного зливу «Low Binding», з фільтром 1-200 мкл., в штативі 96 шт. (НК 024:2019 63337 Кінчик піпетки ІВД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул Героїв Майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 упаковка
Наконечники для дозаторів, універсальні, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогентів, з поверхнею повного зливу «Low Binding», з фільтром 100-1000мкл., в штативі зі змінним блоком (НК 024:2019 63337 Кінчик піпетки ІВД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 упаковка
Мікроцентрифужні пробірки для ПЛР в стріпі по 8 шт., 0,2 мл, з плоскими кришками, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогентів 120 (стріп/пак(09.0164) (НК 024:2019 58970 Пробірка центрифужна ІВД, стерильна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул Героїв Майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225 із змінами та доповненнями. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 квітня 2021 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОДРЯШКІН СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3091510317
Переможець 138 090,00
UAH
05 квітня 2021 12:43

Документи

05 квітня 2021 12:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:26
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 12:45
Дог № 110 від 02.04.21 covid-19 фоп Бодряшкін С.В. 138 090,00 грн.pdf укладений
05 квітня 2021 12:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Наконечники для дозаторів, універсальні, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогентів, з поверхнею повного зливу «Low Binding», з фільтром 1-200 мкл., в штативі 96 шт. (НК 024:2019 63337 Кінчик піпетки ІВД) 60 упаковка 560,00
UAH
Наконечники для дозаторів, універсальні, стерильні, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогентів, з поверхнею повного зливу «Low Binding», з фільтром 100-1000мкл., в штативі зі змінним блоком (НК 024:2019 63337 Кінчик піпетки ІВД) 60 упаковка 640,00
UAH
Мікроцентрифужні пробірки для ПЛР в стріпі по 8 шт., 0,2 мл, з плоскими кришками, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини, інгібіторів ПЛР та пірогентів 120 (стріп/пак(09.0164) (НК 024:2019 58970 Пробірка центрифужна ІВД, стерильна) 10 упаковка 6 609,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 138 090,00
UAH