Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб (15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) у кількості 9000 шт.
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2021-04-05-001022-c 94a076bf911b4895a9b8ddfc55638823
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Ілько

+380982024121 mishkagummi20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Дарія Ілько
+380982024121
mishkagummi20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2021 14:33
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (Редакція від 23.01.2021, підстава - 1021-IX). Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додаткові надходження за новими Договорами з НСЗУ по ПМГ на II-IV квартал.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 штуки
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додаткові надходження за новими Договорами з НСЗУ по ПМГ на II-IV квартал. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 10:43
Оголошення Хліб.docx
05 квітня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 10:43
Оголошення Хліб.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо окремого предмету закупівлі
Дата подання: 05 квітня 2021 14:27
Дата відповіді: 05 квітня 2021 14:55
Уточнення щодо окремого предмету закупівлі, чому саме "хліб орільський", чи може бути Хліб звичайний із пшеничного борошна вищого і першого ґатунку 700 г
Відповідь: Під час публікування закупівлі виникла механічна помилка у введенні конкретної назви, що на даний момент вже виправлена.
Відповідь на Ваше питання - так. (P.S. Додаток 2 до Оголошення)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 105 300,00
UAH з ПДВ
73 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глібчук Микола Михайлович 98 400,00
UAH з ПДВ
97 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

13 квітня 2021 20:04
Електронний підпис
13 квітня 2021 20:03
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2021 20:03
Про санкції.pdf
13 квітня 2021 20:03
Довідка про реєстр.pdf
13 квітня 2021 20:03
відповідність ДСТУ.pdf
13 квітня 2021 20:03
_2491203317 Виписка з ЄДР.pdf
13 квітня 2021 20:03
_667615 Виписка з ЄДР.pdf
13 квітня 2021 20:03
_ 203 Лист відгук.pdf
13 квітня 2021 20:03
_ 201 адрес потужності.pdf
13 квітня 2021 20:03
132.pdf
13 квітня 2021 20:03
131.pdf
13 квітня 2021 20:03
130.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

ФОП Глібчук Микола Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
#03293304
Переможець 73 800,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 16:11

Документи

14 квітня 2021 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
#03293304
73 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2021 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:33
Додаток 3 (хліб).PDF зміни до договору
30 грудня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 15:27
ДУ №2 від 21.09.21 до Дог. 86 від 30.04.21.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 12:40
ДУ №1 від 17.05.21 до Дог. 86 від 30.04.21.pdf зміни до договору
17 травня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 12:54
Дог. № 86 від 30.04.2021.pdf укладений
05 травня 2021 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили зменшити суму основного Договору на 360,00 грн. 2. Сторони домовились викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить цифрами: 73 440,00 (сімдесят три тисячі чотириста сорок гривень 00 коп.) грн. з ПДВ" 3. Дану Додаткову угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу. 4. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 5. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору купівлі-продажу №86 від 30.04.2021 р. та набирає чинності після підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості договору, уклали цю угоду про наступне: 1. Викласти Додаток №1 до договору купівлі-продажу №86 від 30.04.2021 р в новій редакції. 2. Зменшити суму Договору купівлі-продаж №86 від 30.04.2021 р. на 6,84 грн. (шість гривень вісімдесят чотири копійки) в т. ч. ПДВ. 3. Викласти п. 3.3 в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 73 433,16 грн. (сімдесят три тисячі чотириста тридцять три гривні 16 коп.) в т. ч. ПДВ 12 238,86 грн. (дванадцять тисяч двісті тридцять вісім гривень 86 копійок)» 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Чернівецької міської ради 13 сесії VІІІ скликання від 30.11.2021р. №571 «Про припинення юридичної особи – комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради та затвердження передавального акта комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради», беручи до уваги правонаступництво внаслідок якого делеговано всі права і обов’язки комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради залишок зобов'язань по договору передається правонаступнику
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 304,16
UAH (в тому числі ПДВ 11 217,36 UAH)