Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 та дизельне пальне
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-04-02-006619-b 91dae7750fec40c380f7d25281e18c7f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мелкумян Наталя Олегівна

+380684985741 NATA.MELKUMYAN.86@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03327090
Вебсайт: http://www.melvoda.com.ua/
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100
Контактна особа: Мелкумян Наталя Олегівна
+380684985741
NATA.MELKUMYAN.86@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
На теперішній час КП «Водоканал» ММР ЗО здійснює закупку бензину А-92 та дизельного палива. По тендеру на закупівлю надійшло дві скарги, які розглядаються до теперішнього часу. Закупівля товарів не може здійснюватися, тому рішенням від 02.04.2021 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій надано дозвіл директору КП «Водоканал» ММР ЗО здійснити закупівлю товарів (бензину А-92 та дизельне пальне) на суму 700000,00 гривень з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 15:51
Оскарження наміру укласти договір: 08 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9803 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  12 червня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
16981 л.
Дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  12 червня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відстрочка платежу Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 квітня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 15:49
Протокол проведення переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-06-000034 ● c50bec5579cb4564af71b076038f7ff2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

06.05.2021 №236

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2021 № 236


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу


2. UA-2021-04-02-006619-b, «Бензин А-92 та дизельне пальне», яку проводить КП "ВОДОКАНАЛ" Мелітопольської міської ради Запорізької області;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-18 11:27:19

Про надання інформації

1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-006619-b, предмет закупівлі - ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти), що проводиться КП "ВОДОКАНАЛ" Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, вказана закупівля оголошена та проводиться за переговорною процедурою.
При цьому, в електронній системі закупівель в якості обґрунтування застосування переговорної процедури Замовником оприлюднено наступну інформацію:
«Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій….. На теперішній час КП «Водоканал» ММР ЗО здійснює закупку бензину А-92 та дизельного палива. По тендеру на закупівлю надійшло дві скарги, які розглядаються до теперішнього часу. Закупівля товарів не може здійснюватися, тому рішенням від 02.04.2021 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій надано дозвіл директору КП «Водоканал» ММР ЗО здійснити закупівлю товарів (бензину А-92 та дизельне пальне) на суму 700000,00 гривень з ПДВ».
Враховуючи викладене, прошу надати роз’яснення, якою саме нормою Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922) керувався Замовник при застосуванні переговорної процедури під час здійснення даної закупівлі:
- абз.2 п.3 ч.2 ст.40 Закону №922, який передбачає виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій;
- абз.5 п.3 ч.2 ст.40 Закону №922, який передбачає оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера;
- або іншою нормою Закону №922.

Крім того, прошу надати рішення від 02.04.2021 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на яке посилається Замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури.

Відповідні пояснення з посиланням на законодавчі норми та скан-копіями запитуваних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-19 15:20:20

Відповідь на запит Держаудитслужби України

30.03.2021 до Антимонопольного комітету України надійшла чергова скарга на дії комунального підприємства, строк розгляду якої попередньо призначений на 07.04.2021.
У зв’язку із значним обсягом робіт, що проводиться комунальним підприємством при ліквідації аварійних ситуацій та проведенням планових робіт на мережах, обсяг коштів, передбачений договором з ТОВ «Лівайн торг» на закупівлю паливно-мастильних матеріалів майже вже витрачений, що не дозволяє підприємству у подальшому здійснювати закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
Невжиття у найкоротший час заходів щодо закупівлі паливно-мастильних матеріалів та заправки спецтехніки та інших технологічних транспортних засобів, може призвести до настання надзвичайної ситуації екологічного характеру у зв’язку з фактичним зупиненням роботи комунального підприємства «Водоканал» Мелітопольської міської ради Запорізької області, через неможливість забезпечення своєчасної ліквідації аварій на мережах водопостачання та водовідведення, продовження виконання аварійно- відновлювальних робіт на каналізаційному колекторі по вул. П. Дорошенко, планових робіт на мережах по вул. Вакуленчука тощо, а також регламентних робіт з підготовки до літнього періоду на артезіанських свердловинах та на Центральних очисних спорудах.
З метою запобігання виникненню надзвичайної ситуацій екологічного характеру, забезпечення своєчасного проведення аварійно-відновлювальних та планових робіт на мережах централізованого водопостачання та водовідведення, необхідно невідкладно укласти договір на закупівлю паливно-мастильних матеріалів. За попереднім розрахунком, до дати укладання договору за результатами проведених торгів, необхідно укласти договір на суму 700 тис. грн.
Основною проблематикою при здійсненні закупівлі необхідного обсягу паливно- мастильних матеріалів є тривалий час проведення процедури, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. З ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи нагальну потребу та з метою вжиття невідкладних заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації екологічного характеру уповноваженою особою було вирішено, закупівлю згідно предмету «Бензин А-92 та дизельне пальне»- код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, здійснити шляхом застосування скороченої переговорної процедури з підстави, що визначена згідно п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. За результатами проведених переговорів прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю товарів з ТОВ «Лівайн торг».



Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновком від 18.05.2021 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, розірвати укладений договір купівлі-продажу від 09.04.2021 №133/21 ВПЗ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію. Оскільки переговорна процедура закупівлі проведена, у електронній системі закупівель про це оприлюднена інформація, закупівлі присвоєно статус «Завершена», по предмету закупівлі укладено договір, та неможливо усунути виявлені в ході моніторингу порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, Замовником прийнято рішення про розірвання договору №133/21 ВПЗ від 09.04.2021 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Лівайн торг». Додаткова угода про розірвання Договору додається.

2021-05-25 11:21:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-3

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 15:51

Документи

02 квітня 2021 15:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 15:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 15:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 07:32
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 12:10
Договір.pdf укладений
09 квітня 2021 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 09 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвано за згодою сторін