Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03327090 |
Вебсайт: | http://www.melvoda.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Мелкумян Наталя Олегівна +380684985741 NATA.MELKUMYAN.86@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 15:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відстрочка платежу | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
02 квітня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 15:49 |
Протокол проведення переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-06-000034 ● c50bec5579cb4564af71b076038f7ff2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2021 №236
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2021 № 236
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2021-04-02-006619-b, «Бензин А-92 та дизельне пальне», яку проводить КП "ВОДОКАНАЛ" Мелітопольської міської ради Запорізької області;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 11:27:19
Про надання інформації
1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-006619-b, предмет закупівлі - ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти), що проводиться КП "ВОДОКАНАЛ" Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, вказана закупівля оголошена та проводиться за переговорною процедурою.
При цьому, в електронній системі закупівель в якості обґрунтування застосування переговорної процедури Замовником оприлюднено наступну інформацію:
«Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій….. На теперішній час КП «Водоканал» ММР ЗО здійснює закупку бензину А-92 та дизельного палива. По тендеру на закупівлю надійшло дві скарги, які розглядаються до теперішнього часу. Закупівля товарів не може здійснюватися, тому рішенням від 02.04.2021 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій надано дозвіл директору КП «Водоканал» ММР ЗО здійснити закупівлю товарів (бензину А-92 та дизельне пальне) на суму 700000,00 гривень з ПДВ».
Враховуючи викладене, прошу надати роз’яснення, якою саме нормою Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922) керувався Замовник при застосуванні переговорної процедури під час здійснення даної закупівлі:
- абз.2 п.3 ч.2 ст.40 Закону №922, який передбачає виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій;
- абз.5 п.3 ч.2 ст.40 Закону №922, який передбачає оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера;
- або іншою нормою Закону №922.
Крім того, прошу надати рішення від 02.04.2021 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на яке посилається Замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури.
Відповідні пояснення з посиланням на законодавчі норми та скан-копіями запитуваних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-19 15:20:20
Відповідь на запит Держаудитслужби України
30.03.2021 до Антимонопольного комітету України надійшла чергова скарга на дії комунального підприємства, строк розгляду якої попередньо призначений на 07.04.2021.
У зв’язку із значним обсягом робіт, що проводиться комунальним підприємством при ліквідації аварійних ситуацій та проведенням планових робіт на мережах, обсяг коштів, передбачений договором з ТОВ «Лівайн торг» на закупівлю паливно-мастильних матеріалів майже вже витрачений, що не дозволяє підприємству у подальшому здійснювати закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
Невжиття у найкоротший час заходів щодо закупівлі паливно-мастильних матеріалів та заправки спецтехніки та інших технологічних транспортних засобів, може призвести до настання надзвичайної ситуації екологічного характеру у зв’язку з фактичним зупиненням роботи комунального підприємства «Водоканал» Мелітопольської міської ради Запорізької області, через неможливість забезпечення своєчасної ліквідації аварій на мережах водопостачання та водовідведення, продовження виконання аварійно- відновлювальних робіт на каналізаційному колекторі по вул. П. Дорошенко, планових робіт на мережах по вул. Вакуленчука тощо, а також регламентних робіт з підготовки до літнього періоду на артезіанських свердловинах та на Центральних очисних спорудах.
З метою запобігання виникненню надзвичайної ситуацій екологічного характеру, забезпечення своєчасного проведення аварійно-відновлювальних та планових робіт на мережах централізованого водопостачання та водовідведення, необхідно невідкладно укласти договір на закупівлю паливно-мастильних матеріалів. За попереднім розрахунком, до дати укладання договору за результатами проведених торгів, необхідно укласти договір на суму 700 тис. грн.
Основною проблематикою при здійсненні закупівлі необхідного обсягу паливно- мастильних матеріалів є тривалий час проведення процедури, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. З ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи нагальну потребу та з метою вжиття невідкладних заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації екологічного характеру уповноваженою особою було вирішено, закупівлю згідно предмету «Бензин А-92 та дизельне пальне»- код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, здійснити шляхом застосування скороченої переговорної процедури з підстави, що визначена згідно п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. За результатами проведених переговорів прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю товарів з ТОВ «Лівайн торг».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком від 18.05.2021 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, розірвати укладений договір купівлі-продажу від 09.04.2021 №133/21 ВПЗ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію. Оскільки переговорна процедура закупівлі проведена, у електронній системі закупівель про це оприлюднена інформація, закупівлі присвоєно статус «Завершена», по предмету закупівлі укладено договір, та неможливо усунути виявлені в ході моніторингу порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, Замовником прийнято рішення про розірвання договору №133/21 ВПЗ від 09.04.2021 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Лівайн торг». Додаткова угода про розірвання Договору додається.
2021-05-25 11:21:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK-1-3
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 07:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 12:10
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2021 12:09
|