Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-04-02-005417-c ● 16272950ba0d4c64910308dafcc9f71d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Ковбаса Юлія Володимирівна 380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю послуги.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю послуги.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Заправка картриджу для БФП Canon PIXMA E3140 (модель картриджу - PG-46)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
8 послуга
Заправка картриджу для БФП Canon PIXMA E3140 (модель картриджу - CL-56)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
8 послуга
Заправка картриджу для принтера HP 1200 (модель картриджу - C7115A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
8 послуга
Заправка картриджу для принтера Canon LBP 6020 (модель картриджу - 725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
9 послуга
Заправка картриджу для принтера Canon LBP 6030 (модель картриджу - 725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
9 послуга
Заправка картриджу для принтера HP 1018 (модель картриджу - Q2612A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
8 послуга
Заправка картриджу для принтера HP 1020 (модель картриджу - Q2612A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
8 послуга
Заправка картриджу для принтера Xerox Phaser 3117 (модель картриджу - 106R01159)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
7 послуга
Заправка картриджу для копіювального апарату Canon FC 128 (модель картриджу - E16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для БФП Canon IR 2520 (модель картриджу - C-EXV33)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для принтера HP 1200 (модель картриджу - C7115A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для принтера Canon LBP 6020 (модель картриджу - 725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для принтера Canon LBP 6030 (модель картриджу - 725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для принтера HP 1018 (модель картриджу - Q2612A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для принтера HP 1020 (модель картриджу - Q2612A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для принтера Xerox Phaser 3117 (модель картриджу - 106R01159)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
6 послуга
Регенерація картриджу для копіювального апарату Canon FC 128 (модель картриджу - E16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, місцезнаходження спеціально обладнаної лабораторії Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 14:56 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc | |
02 квітня 2021 14:55 |
Проєкт договору про закупівлю.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Руденко Євген Миколайович" #2987408034 |
Переможець |
9 195,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 22:41
|
Договір_ФОП Руденко_2021.pdf | укладений |
27 квітня 2021 22:40
|