Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (з урахуванням послуг на її передачу та розподіл)
Очікувана вартість
303 500,00 UAH
UA-2021-04-02-004813-b 57d64b1f9a7c428aa514002378433250
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Якименко

+380509651925
+380536171496
logivv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУБЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 13962367
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., м. Лубни, вул. Старо-Троїцька, буд.19
Контактна особа: Тетяна Якименко
+380509651925,+380536171496
logivv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 08 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76120 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Старо-Троїцька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електроенергію на підставі отриманого у Постачальника рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня його отримання,на рахунок із спеціальним режимом використання, який зазначений у Договорі та/або розрахункових документах Постачальника. Датою здійснення оплати є дата надходження коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
Переможець 303 498,82
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 14:30

Документи

02 квітня 2021 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
303 498,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 10:41
додаткова угода 5 світло.pdf зміни до договору
25 січня 2022 10:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:03
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:08
ду 3 свєт.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 13:42
ду 2 світло.pdf зміни до договору
28 липня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 14:56
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 14:35
договір 21700102 21.pdf укладений
12 квітня 2021 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21700102/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21700102/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21700102/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на підставі частини 6 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21700102/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору , що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому договорі
Номер договору про закупівлю: 21700102/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 212 818,08
UAH (в тому числі ПДВ 35 469,68 UAH)