Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних (Обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних).
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2021-04-02-004683-c 09a04aa75401478fa76fb67bd9e75ee6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 09:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72330000-2: Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних


ДК 021:2015 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних (Обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних) згідно документації. Надання та супроводження програмно-апаратного комплексу управління продуктами і кухнею. Програмно-апаратний комплекс, що надається Виконавцем для потреб Замовника, повинен відповідати нижче наведеним вимогам:
1) Система повинна бути придатною для налагодження централізованого обліку в Управліннях освіти та підзвітних організаціях. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству.
2) Порядок роботи та має відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 № 298/227.
3) Система повинна включати в себе комплекс підсистем, які є складовими елементами єдиної бази даних та вирішувати нижче наведені задачі:
- Ведення документації по організації збалансованого харчування дітей.
- Розрахунок меню-вимоги, формування бланку меню-вимоги та виводу її на друк.
- Складання щоденного меню для дітей відповідно вікових норм харчування, з врахуванням специфіки навчального закладу та сезонних продуктів харчування.
- Аналіз виконання щоденних норм харчування по групах продуктів за будь-який період.
- Розрахунок середньоденної кількості білків, жирів, вуглеводів та кілокалорій за будь-який період згідно складеному меню.
- Розрахунок енергетичної цінності дня по кожній з вікових груп а також поживної цінності харчування за день (білки, жири, вуглеводи).
- Аналіз і перерозподіл норм харчування між віковими групами у випадку змін у меню-вимоги, пов’язаного з додатковою видачею їжі або її поверненням.
- Обчислення вартості харчування по кожній з вікових груп відповідно списаних по партіях надходження продуктів.
- Оперативна корекція меню, виходів блюд та виконання норм з урахуванням додаткової видачі або повернення продуктів через змінення кількості дітей на день, наступний після розрахунку меню.
- Обчислення залишків у коморі на будь-яку дату.
- Розрахунок витрат продуктів за певний період часу.
- Моніторинг поставок у розрізі постачальників по датах.
- Відображення руху по будь-якому найменуванню продукції (книга складського обліку).
- Планування витрат продуктів з метою розрахунку необхідної кількості продуктів для завчасного оповіщення баз-постачальників про необхідну кількість поставки продуктів до закладу.
- Роздрукування щоденного меню з метою інформування батьків та висвітлення інформації в спеціально зазначених місцях в дошкільних навчальних закладах.
- Інтеграція програмного продукту з комплексною інформаційно-аналітичною системою «Управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» та платформою KyivSmartCity.
Додаткові вимоги:
- Проведення навчання програмі на ПК у кожному навчальному закладі відповідно до дислокації, вказаній в договорі.
- Підготовка персоналу в оволодінні навичками користування програмним продуктом та технічна підтримка.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актів відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 13:50
72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СМАРТ СОЛЮШН 194 850,00
UAH з ПДВ
194 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 19:30
Електронний підпис
09 квітня 2021 19:28
Статут.pdf
09 квітня 2021 19:28
Пропозиція.pdf
09 квітня 2021 19:28
Наявність працівників.pdf
09 квітня 2021 19:28
Витяг з реєстру.pdf
09 квітня 2021 19:28
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СМАРТ СОЛЮШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СМАРТ СОЛЮШН
#35962004
Відхилено 194 850,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 09:36

Документи

19 квітня 2021 09:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій