Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
28 035,00 UAH
UA-2021-04-02-004653-b ● cb41f14058a241a99bba636afb6560a4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571446 |
Вебсайт: | http://dduvs.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Гагаріна, 26 |
Контактна особа: |
Олена Усенко +380972156373 tender.dduvs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2021 14:13 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 28 035,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Гагаріна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 11:01 |
ТД Технічне обслуговування пожежна сигналізація_Дніпро (зі змінами 1) .doc | |
16 квітня 2021 11:01 |
Додаток 2 (зі змінами) Підтвердження ст 17.docx | |
16 квітня 2021 11:01 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації_Пожежна сигналізація2(зі змінами).docx | |
02 квітня 2021 16:29 |
Додаток 7_Проект Договору ТО пожежна сигналізація (зі змінами).doc | |
02 квітня 2021 16:29 |
Додаток 8 (зі змінами).docx | |
02 квітня 2021 16:29 |
Додаток 3_Підтвердження кваліфікаційні ст16 (зі змінами).docx | |
02 квітня 2021 14:19 |
Додаток 4 _Технічне задання.doc | |
02 квітня 2021 14:19 |
Додаток 5_Загальні відомості.docx | |
02 квітня 2021 14:19 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція.docx | |
02 квітня 2021 14:19 |
Додаток 6_Обробка персональних даних.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо послуг зі спрстереження
Дата подання: 05 квітня 2021 15:50
Дата відповіді: 05 квітня 2021 17:36
Шановний Замовнику, чи включено до послуг з технічного обслуговування і послугу із цілодобового спостереження з виводом на пульт? Дякуємо заздалегідь за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, до послуг технічного обслуговування на пульт не включено.
Огляд об'єкту
Дата подання: 05 квітня 2021 19:13
Дата відповіді: 06 квітня 2021 08:53
Шановний Замовнику, чи потрібно здіснити повторний, с актуальними датами Огляд, якщо наша Компанія проводила огляд і отримали підписану Довідку щодо огляду в попередню закупівлю? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, Закупівля за UA-2021-03-15-012409-b Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів не відбулася - Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій.
Закупівля оголошена вдруге. Об'єм та місце надання послуг не змінилися. У зв'язку з цим ви можете використовувати отриману у період проходження тендеру за UA-2021-03-15-012409-b.
Закупівля оголошена вдруге. Об'єм та місце надання послуг не змінилися. У зв'язку з цим ви можете використовувати отриману у період проходження тендеру за UA-2021-03-15-012409-b.
Автотранспорт
Дата подання: 07 квітня 2021 15:25
Дата відповіді: 09 квітня 2021 12:42
Добрий день. Вимога:(обов’язкова наявність легкового автотранспорту, вантажного транспорту, пристосованого для перевезення риштувань, з наданням документів на право власності чи копії договору оренди.). Відповідно до Постанови КМ України №852 Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
(обов’язкова наявність легкового автотранспорту, вантажного транспорту, пристосованого для перевезення риштувань, з наданням документів на право власності чи копії договору оренди.). Обов’язкова наявність легкового автотранспорту, вантажного транспорту, пристосованого для перевезення риштувань законодавством НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА. Видаліть дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Як Ви правильно зауважили, Постанова КМ України №852 не містить вимог щодо наявності транспорту, але Постанова регулює мінімальні, а не максимальні вимоги до учасників. Згідно ст. 22 ч.3 Закону України Про публічні закупівлі: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Замовник вважає за необхідне впевнитися, що Учасник має транспорт і зможе вчасно доставити до місця надання послуг усі необхідні матеріали та інструменти.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації Т Е Х Н І Ч Н Е З А В Д А Н Н Я на надання послуг : Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (за ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) –
« …. 1.10. Термін усунення несправностей, які впливають на працездатність системи протипожежного захисту, повинен складати не більш ніж 12 (дванадцять) годин від часу надходження повідомлення про таку несправність (згідно з «Правилами з пожежного спостереження» затверджених наказом МВС України від 30.03.2015 №349).
1.11. Термін усунення несправностей, які не впливають на працездатність системи протипожежного захисту, повинен складати не більш ніж 24 (двадцять чотири) години від часу надходження повідомлення про таку несправність («Системи пожежної сигналізації та оповіщування» згідно з ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009)……»
Крім того, Замовник не вимагає наявності саме власного транспорту, що безумовно мало б ознаки дискримінаційних вимог, потрібно лише підтвердження, що Учасник має можливість користуватися таким транспортом, щоб своєчасно виконати взяті на себе обов’язки. Ви, як учасник, можете орендувати відповідний транспорт (з риштуванням або без такого, якщо риштування є у власності) та підтвердити його наявність документально. Ця вимога не дискримінує учасників, адже більшість із них, як правило, вже мають у власності чи користуються орендованим транспортом.
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника є цілком законними, ніяким чином не дискримінують учасників та дозволяють учасникам у повному обсязі скористатися можливістю взяти участь у торгах.
Як Ви правильно зауважили, Постанова КМ України №852 не містить вимог щодо наявності транспорту, але Постанова регулює мінімальні, а не максимальні вимоги до учасників. Згідно ст. 22 ч.3 Закону України Про публічні закупівлі: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Замовник вважає за необхідне впевнитися, що Учасник має транспорт і зможе вчасно доставити до місця надання послуг усі необхідні матеріали та інструменти.
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації Т Е Х Н І Ч Н Е З А В Д А Н Н Я на надання послуг : Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (за ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) –
« …. 1.10. Термін усунення несправностей, які впливають на працездатність системи протипожежного захисту, повинен складати не більш ніж 12 (дванадцять) годин від часу надходження повідомлення про таку несправність (згідно з «Правилами з пожежного спостереження» затверджених наказом МВС України від 30.03.2015 №349).
1.11. Термін усунення несправностей, які не впливають на працездатність системи протипожежного захисту, повинен складати не більш ніж 24 (двадцять чотири) години від часу надходження повідомлення про таку несправність («Системи пожежної сигналізації та оповіщування» згідно з ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2009)……»
Крім того, Замовник не вимагає наявності саме власного транспорту, що безумовно мало б ознаки дискримінаційних вимог, потрібно лише підтвердження, що Учасник має можливість користуватися таким транспортом, щоб своєчасно виконати взяті на себе обов’язки. Ви, як учасник, можете орендувати відповідний транспорт (з риштуванням або без такого, якщо риштування є у власності) та підтвердити його наявність документально. Ця вимога не дискримінує учасників, адже більшість із них, як правило, вже мають у власності чи користуються орендованим транспортом.
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника є цілком законними, ніяким чином не дискримінують учасників та дозволяють учасникам у повному обсязі скористатися можливістю взяти участь у торгах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-02-004653-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41612830
Дата подання: 05 квітня 2021 16:05
Вимога щодо висоти 1.3 м.
Дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 10:31
Шановний Учаснику, датчики та інші компоненти системи пожежної сигналізації змонтовані на висоті значно вище 1,3 м. Крім того, як ми знаємо, роботи на висоті понад 1,3м вимагають наявності декларації відповідності:
“ПОСТАНОВА від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а саме з Додатком 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), де чітко вказано наступне:
«Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Група Б
….
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника є цілком законними, ніяким чином не дискримінують учасників та дозволяють учасникам у повному обсязі скористатися можливістю взяти участь у торгах.
“ПОСТАНОВА від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а саме з Додатком 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), де чітко вказано наступне:
«Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Група Б
….
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника є цілком законними, ніяким чином не дискримінують учасників та дозволяють учасникам у повному обсязі скористатися можливістю взяти участь у торгах.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-004653-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41612830
Дата подання: 05 квітня 2021 16:07
Вимога щодо ISO
Дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 10:32
Шановний Учасник, Замовник формує вимоги до учасників, виходячи з профілю та обсягу робіт, які мать бути виконані. Щоб мати впевненість щодо якісного виконання робіт, Замовник вимагає в учасників наявність достатньої компетентності, яка підтверджується в тому числі сертифікатами якості. Вимоги до учасників регламентовані ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 16 ч. 1, 2 і 3:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
…
3. …
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
ст. 22 ч.3: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»;
ст. 23 ч. 5: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
та ч. 6: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника щодо наявності в учасників сертифікату відповідності вимогам державного стандарту ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якістю на наступні роботи : проектування, монтаж, технічне обслуговування, перевірка (огляд) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей, протидимного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавкозахисту», є цілком законними та не дискримінують учасників.
ст. 16 ч. 1, 2 і 3:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
…
3. …
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
ст. 22 ч.3: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»;
ст. 23 ч. 5: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
та ч. 6: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника щодо наявності в учасників сертифікату відповідності вимогам державного стандарту ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якістю на наступні роботи : проектування, монтаж, технічне обслуговування, перевірка (огляд) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей, протидимного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавкозахисту», є цілком законними та не дискримінують учасників.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-004653-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41612830
Дата подання: 05 квітня 2021 16:08
Вимога щодо електричної лабораторії
Дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 10:33
Замовник формує вимоги до учасників, виходячи з профілю та обсягу робіт, які мать бути виконані. Щоб уникнути додаткових затрат, неякісного виконання робіт, Замовник вимагає в учасників наявність достатньої компетентності. Вимоги до учасників регламентовані ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 16 ч. 1, 2 і 3:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
…
3. …
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
ст. 22 ч.3: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»;
ст. 23 ч. 5: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
та ч. 6: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника є цілком законними, ніяким чином не дискримінують учасників та дозволяють учасникам у повному обсязі скористатися можливістю взяти участь у торгах, залучивши, наприклад, підрядну організацію.
ст. 16 ч. 1, 2 і 3:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
…
3. …
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
ст. 22 ч.3: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»;
ст. 23 ч. 5: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
та ч. 6: «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Зважаючи на вищевказане, вимоги Замовника є цілком законними, ніяким чином не дискримінують учасників та дозволяють учасникам у повному обсязі скористатися можливістю взяти участь у торгах, залучивши, наприклад, підрядну організацію.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-004653-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:41612830
Дата подання: 05 квітня 2021 16:09
Вимога щодо підвищеної небезпеки
Дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 10:50
Ознайомтесь, будь ласка, з вимогами “ПОСТАНОВИ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а саме з Додатком 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), де чітко вказано наступне:
«Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Група Б
….
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
….
18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Встановлюючи вимоги до учасників, Замовник керується у тому числі Додатком 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), тому такі вимоги цілком законні і доречні, враховуючи місце виконання робіт. Змушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Також звертаємо вашу увагу, що у Тендерній документації (зі змінами) на закупівлю послуг: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (за ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) UA-2021-04-02-004653-b.c4, Додаток 8 (зі змінами) вимога містить наступнє:
- копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки з переліком видів робіт, що дозволяють виконувати послуги відображені в технічному завданні. У разі, якщо відсутня необхідність в отриманні цих документів згідно з нормами чинного законодавства, учасник надає довідку-обгрунтування у довільній формі із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України.
«Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Група Б
….
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
….
18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Встановлюючи вимоги до учасників, Замовник керується у тому числі Додатком 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), тому такі вимоги цілком законні і доречні, враховуючи місце виконання робіт. Змушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Також звертаємо вашу увагу, що у Тендерній документації (зі змінами) на закупівлю послуг: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро код за ДК 021: 2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (за ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) UA-2021-04-02-004653-b.c4, Додаток 8 (зі змінами) вимога містить наступнє:
- копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки з переліком видів робіт, що дозволяють виконувати послуги відображені в технічному завданні. У разі, якщо відсутня необхідність в отриманні цих документів згідно з нормами чинного законодавства, учасник надає довідку-обгрунтування у довільній формі із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТРИАВАНТ |
20 723,74
UAH з ПДВ
|
20 723,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП БМФ Бар'єр |
27 776,70
UAH з ПДВ
|
27 776,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТРИАВАНТ #38114509 |
Відхилено |
20 723,74
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2021 10:20
|
ПП БМФ Бар'єр #34774188 |
Переможець |
27 776,70
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:54
|
Д.у № 3 від 07.02.21.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:07
|
Дод. угода № 2 від 24.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:04
|
дод. угода № 1 від 24.12.21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 12:52
|
Договір_ДДУВС_10138_1603_2021_ТО.pdf | укладений |
26 травня 2021 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 10138/1603-2021/ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 10138/1603-2021/ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк до 31.03.2022 року, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, відповідно до затверджених видатків на 2022 рік, згідно Додаткової угоди № 3 від 07.02.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 10138/1603-2021/ТО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |