Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пластмасові вироби (дверцята вент.250*300; вент решітка 240*180 з сіткою)
Очікувана вартість
244,00 UAH
UA-2021-04-02-003184-a a19cfc9e672e44ea9fd8f3bde315e5e5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Наумова,12
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
дверцята вент.250*300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
1 штуки
вент решітка 240*180 з сіткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

02 квітня 2021 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОВСУНІВСЬКА МАРИНА МИКОЛАЇВНА
#2993813447
Переможець 244,00
UAH
02 квітня 2021 19:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 15:45
Пр.2.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 14:09
Дог.20.1.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 19:26
ФОП Бовсунівська М.М. 244,00.pdf укладений
02 квітня 2021 19:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 244,00
UAH