Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покіс газонів та алергенних рослин на території Заводського району м. Миколаєва
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-04-02-002773-a ● 3f809e67bfa242749f6e2bdcb4243074
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Вебсайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Анатолій Яковина +380512362287 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 13:41 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покіс газонів та алергенних рослин на території Заводського району м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2021
—
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 13:42 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТД.pdf | |
12 квітня 2021 13:42 |
ТД ГАЗОНИ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc |
12 квітня 2021 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2021 13:42 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТД.pdf
|
|||
12 квітня 2021 13:42 |
ТД ГАЗОНИ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-02-002773-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 06 квітня 2021 13:39
ВИМОГА на внесення змін до тендерної документації
Відповідно до п. 6.3.13. (у разі звернень мешканців Заводського району зі скаргами на гарячу телефонну лінію, щодо неякісного надання послуг, Учасник зобов’язаний виправити недоліки та надати послуги (без додаткової оплати)) та п.6.3.14. (у разі звернень мешканців Заводського району зі скаргами на гарячу телефонну лінію, щодо неякісного надання послуг, Учасник зобов’язаний виправити недоліки та надати послуги (без додаткової оплати)) Додатку № 2 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 02 квітня 2021 року № 01/04/2021 Замовником порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, які визначено ст.5 Закону:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерною документацією та Додатком № 2 (проект договору) не зазначено як та хто буде визначати що саме мешканці Заводського району звернулися зі скаргами на гарячу телефонну лінію, щодо неякісного надання послуг, яку саме гарячу лінію? Крім того, в розумінні Закону України «Про звернення громадян» відсутнє поняття «звернення на гарячу лінію».
Додатково повідомляємо, що Господарський договір являє собою господарське правовідношення між двома або більше суб'єктами, змістом якого є їх договірні майнові зобов'язання діяти певним чином, як-от: передати і прийняти майно, виконати роботу, надати послуги ін. Мешканці Заводського району не є стороною договору, а отже їх звернення не можуть бути підставою для надання послуг (без додаткової оплати). Відповідно до п.5.6. Додатку 2 В разі виявлення Замовником, при візуальному обстеженні, неякісного та/або не в повному обсязі виконання робіт (надання послуг) представниками Замовника за результатами перевірки, складається акт-перевірки (претензії) та робиться фото-фіксація неякісного або не в повному обсязі надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, наполягаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації, шляхом виключення п. 6.3.13. та 6.3.14. з Додатку № 2 (проект договору) до тендерної документації щоб уникнути оскарження до ПДАК АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерною документацією та Додатком № 2 (проект договору) не зазначено як та хто буде визначати що саме мешканці Заводського району звернулися зі скаргами на гарячу телефонну лінію, щодо неякісного надання послуг, яку саме гарячу лінію? Крім того, в розумінні Закону України «Про звернення громадян» відсутнє поняття «звернення на гарячу лінію».
Додатково повідомляємо, що Господарський договір являє собою господарське правовідношення між двома або більше суб'єктами, змістом якого є їх договірні майнові зобов'язання діяти певним чином, як-от: передати і прийняти майно, виконати роботу, надати послуги ін. Мешканці Заводського району не є стороною договору, а отже їх звернення не можуть бути підставою для надання послуг (без додаткової оплати). Відповідно до п.5.6. Додатку 2 В разі виявлення Замовником, при візуальному обстеженні, неякісного та/або не в повному обсязі виконання робіт (надання послуг) представниками Замовника за результатами перевірки, складається акт-перевірки (претензії) та робиться фото-фіксація неякісного або не в повному обсязі надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, наполягаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації, шляхом виключення п. 6.3.13. та 6.3.14. з Додатку № 2 (проект договору) до тендерної документації щоб уникнути оскарження до ПДАК АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2021 17:01
Доброго дня! Дякуємо за запитання! Найближчим часом тендерним комітетом адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради буде прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю послуг код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77310000-6 Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень. Покіс газонів та алергенних рослин на території Заводського району м. Миколаєва.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Мінаков Геннадій Анатолійович" |
772 500,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Негура Іван Васильович |
828 460,00
UAH з ПДВ
|
772 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мінаков Геннадій Анатолійович" #2389800270 |
Переможець |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 11:08
|
Договір юр ТК 9 від 24.05.2021.pdf | укладений |
24 травня 2021 11:07
|