Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги митного брокера
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-04-02-002524-c b9111fb9fdee4836b1294083d7a4295f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Козловський

+380503482003 logistics@vodokanal.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Житомирводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03344065
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Контактна особа: Олексій Козловський
+380503482003
logistics@vodokanal.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 13:52
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79220000-2: Податкові послуги


У зв'язку з відсутністю поля: Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. Критерії оцінки - 100% ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги митного брокера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79223000-3 — Послуги митних брокерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 11:08
договір брокер.doc
02 квітня 2021 11:08
Вимоги посл брокера.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Групи товарів
Дата подання: 05 квітня 2021 17:09
Дата відповіді: 06 квітня 2021 08:19
Олексію, доброго дня. Будь-ласка, повідомте: - які товари (групи товарів) планується імпортувати / експортувати? - скільки артикулів зазвичай поставляється у одній поставці? Дякую,
Відповідь: Доброго дня. Завозитись буде водопровідне, каналізаційне, електричне обладнання для виконання робіт з реконструкції очисних споруд, таке як: Електричні щитові засувки, Електромагнітні витратоміри, Вимірювачі температури та pH, Поліпропіленові форсунки, Поворотно-дискові затвори з пневмоприводом, Ручні підйомники, Ультразвукові вимірювачі рівня, Очисне обладнання, Насоси, Компресори, Повітродувки, Заглибні змішувачі, Підйомні механізми із канатною лебідкою, Затвори, Решітки, Фільтри, Контейнери, Мулові скребки, Спіральні конвеєри та ін. Кількість артикулів в одній поставці буде залежати від перевізника/відправника та повідомлятись виконавцю послуг під час їх виконання
Згідно п.3 тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2021 13:49
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:09
Доброго дня, згідно тендерної документації щодо вимог до Учасника п.3 потрібно надати інформацію про виконання Учасником аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі), а саме договір з усіма додатками та відгук. 1. Чи достатньо буде одного договору з одним відгуком? 2. Який саме предмет договору повинен бути вказаний? Аналогічний предмету закупівлі, а саме «Послуги митного брокера» чи повинні бути вказані конкретні товари? 3. Позитивний лист-відгук потрібно надати сканований оригінал чи завірена копія? 4. Позитивний лист відгук від Замовника. Згідно тендерної документації «Замовник» – це КП «Житомирводоканал». Чи в цьому випадку Замовник мається на увазі – замовник згідно аналогічного договору за предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник може надати один або декілька аналогічних договорів - на власний розсуд. Предметом закупівлі UA-2021-04-02-002524-c є "Послуги митного брокера", отже, аналогічним є договір на виконання Учасником митного оформлення вантажу (брокерських послуг). Лист-відгук можна подати як у сканованому вигляді, так і завіреною копією. Замовник за аналогічним договором - підприємство, з яким Учасник має досвід виконання аналогічного договору.
щодо п.7 тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2021 13:51
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:11
Уточніть, будь ласка, чи потрібно надати завірену копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань для фізичних осіб-підприємців?
Відповідь: Учасник-ФОП може надати будь-який документ, що підтверджує його повноваження щодо підпису документів пропозиції та/або договору: Виписку з ЄДР, Свідоцтво про реєстрацію, тощо.
Цінова пропозиція
Дата подання: 07 квітня 2021 14:16
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:37
Очікувальна вартість предмету закупівлі відповідно до тендерної документації становить 280 000,00 грн. без зазначення з ПДВ чи без ПДВ. Поясніть, будь ласка, яким чином буде відбуватися аукціон, якщо в ньому приймуть учать як ФОПи, - не платники ПДВ так і юридичні особи, які є платниками ПДВ, зважаючи на те, що відповідно до Податкового Кодексу України ставка ПДВ =20%. Відповідно ціна ФОПа буде завжди відрізнятися на 20% від ціни юридичної особи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість предмету закупівлі зазначена з ПДВ. Проте Законом не врегульовано та не реалізовано можливість зазначити в пропозиції Учасника ціну без ПДВ (якщо очікувана вартість вказана з ПДВ), а тому система враховує ту ціну, яку Учасник зазначив у сумі своєї пропозиції і аукціон відбувається на підставі тих пропозицій, які зазначили Учасники (не враховуючи вказано ціну з ПДВ чи без ПДВ). Також слід зазначити, що законодавством не встановлено підстав для відхилення Учасника, сума пропозиції якого зазначена без ПДВ, у закупівлі, оголошена вартість якої враховує ПДВ, а уповноважена особа Замовника при розгляді пропозицій керується виключно чинним законодавством, тому розглядає пропозиції Учасників починаючи з найбільш економічно-вигідної за результатами аукціону (яку система визначає автоматично).
Оформлення вантажу до 100 EUR, 300 EUR
Дата подання: 07 квітня 2021 22:11
Дата відповіді: 08 квітня 2021 09:18
Доброго дня, в переліку послуг митного брокеру є позиція "Оформлення вантажу до 100 EUR, 300 EUR". Чи правильно я розумію, що мається на увазі оформлення вантажу до 150 євро без складання митної декларації?
Відповідь: Так, мається на увазі оформлення вантажу до 150 євро без складання митної декларації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 185 106,00
UAH з ПДВ
167 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЛИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 220 750,00
UAH з ПДВ
167 200,00
UAH з ПДВ
Документи
МП "Рокада" у формі ТОВ 188 900,00
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШПИЛЕВИЙ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ 249 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 09:47
Електронний підпис
16 квітня 2021 09:46
Паспорт та код.pdf
13 квітня 2021 17:15
Електронний підпис
13 квітня 2021 17:14
Щодо ліцензії.pdf
13 квітня 2021 17:14
Статут.pdf
13 квітня 2021 17:14
Пропозиція.pdf
13 квітня 2021 17:14
Про надання послуг.pdf
13 квітня 2021 17:14
Повноваження.pdf
13 квітня 2021 17:14
Персональні дані.pdf
13 квітня 2021 17:14
Код доступу.pdf
13 квітня 2021 17:14
Досвід.pdf
13 квітня 2021 17:14
Витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2021 17:14
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 квітня 2021 14:57
Електронний підпис
15 квітня 2021 14:35
п.2 Форма Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2021 16:25
Електронний підпис
15 квітня 2021 16:23
Статут РОКАДА.pdf.p7s
15 квітня 2021 16:23
ОПИС_21_11_2018.pdf.p7s
15 квітня 2021 16:23
98 Пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

ФОП "СЛИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

МП "Рокада" у формі ТОВ

ФОП ШПИЛЕВИЙ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#40463629
Переможець 167 196,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 08:39

Документи

20 квітня 2021 08:39
Електронний підпис
20 квітня 2021 08:38
Протокол брокер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#40463629
167 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 08:39
Електронний підпис
20 квітня 2021 08:38
Протокол брокер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:58
Доп угода 1 брокер.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 08:53
Договір брокерські послуги.pdf укладений
05 травня 2021 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 112 252,86
UAH (в тому числі ПДВ 18 708,81 UAH)