Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги митного брокера
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-04-02-002524-c ● b9111fb9fdee4836b1294083d7a4295f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Олексій Козловський +380503482003 logistics@vodokanal.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79220000-2: Податкові послуги
У зв'язку з відсутністю поля: Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. Критерії оцінки - 100% ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги митного брокера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79223000-3 — Послуги митних брокерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 11:08 |
договір брокер.doc | |
02 квітня 2021 11:08 |
Вимоги посл брокера.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Групи товарів
Дата подання: 05 квітня 2021 17:09
Дата відповіді: 06 квітня 2021 08:19
Олексію, доброго дня.
Будь-ласка, повідомте:
- які товари (групи товарів) планується імпортувати / експортувати?
- скільки артикулів зазвичай поставляється у одній поставці?
Дякую,
Відповідь: Доброго дня. Завозитись буде водопровідне, каналізаційне, електричне обладнання для виконання робіт з реконструкції очисних споруд, таке як: Електричні щитові засувки, Електромагнітні витратоміри, Вимірювачі температури та pH, Поліпропіленові форсунки, Поворотно-дискові затвори з пневмоприводом, Ручні підйомники, Ультразвукові вимірювачі рівня, Очисне обладнання, Насоси, Компресори, Повітродувки, Заглибні змішувачі, Підйомні механізми із канатною лебідкою, Затвори, Решітки, Фільтри, Контейнери, Мулові скребки, Спіральні конвеєри та ін. Кількість артикулів в одній поставці буде залежати від перевізника/відправника та повідомлятись виконавцю послуг під час їх виконання
Згідно п.3 тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2021 13:49
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:09
Доброго дня, згідно тендерної документації щодо вимог до Учасника п.3 потрібно надати інформацію про виконання Учасником аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі), а саме договір з усіма додатками та відгук.
1. Чи достатньо буде одного договору з одним відгуком?
2. Який саме предмет договору повинен бути вказаний? Аналогічний предмету закупівлі, а саме «Послуги митного брокера» чи повинні бути вказані конкретні товари?
3. Позитивний лист-відгук потрібно надати сканований оригінал чи завірена копія?
4. Позитивний лист відгук від Замовника. Згідно тендерної документації «Замовник» – це КП «Житомирводоканал». Чи в цьому випадку Замовник мається на увазі – замовник згідно аналогічного договору за предметом закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник може надати один або декілька аналогічних договорів - на власний розсуд. Предметом закупівлі UA-2021-04-02-002524-c є "Послуги митного брокера", отже, аналогічним є договір на виконання Учасником митного оформлення вантажу (брокерських послуг). Лист-відгук можна подати як у сканованому вигляді, так і завіреною копією. Замовник за аналогічним договором - підприємство, з яким Учасник має досвід виконання аналогічного договору.
щодо п.7 тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2021 13:51
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:11
Уточніть, будь ласка, чи потрібно надати завірену копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань для фізичних осіб-підприємців?
Відповідь: Учасник-ФОП може надати будь-який документ, що підтверджує його повноваження щодо підпису документів пропозиції та/або договору: Виписку з ЄДР, Свідоцтво про реєстрацію, тощо.
Цінова пропозиція
Дата подання: 07 квітня 2021 14:16
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:37
Очікувальна вартість предмету закупівлі відповідно до тендерної документації становить 280 000,00 грн. без зазначення з ПДВ чи без ПДВ.
Поясніть, будь ласка, яким чином буде відбуватися аукціон, якщо в ньому приймуть учать як ФОПи, - не платники ПДВ так і юридичні особи, які є платниками ПДВ, зважаючи на те, що відповідно до Податкового Кодексу України ставка ПДВ =20%. Відповідно ціна ФОПа буде завжди відрізнятися на 20% від ціни юридичної особи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість предмету закупівлі зазначена з ПДВ. Проте Законом не врегульовано та не реалізовано можливість зазначити в пропозиції Учасника ціну без ПДВ (якщо очікувана вартість вказана з ПДВ), а тому система враховує ту ціну, яку Учасник зазначив у сумі своєї пропозиції і аукціон відбувається на підставі тих пропозицій, які зазначили Учасники (не враховуючи вказано ціну з ПДВ чи без ПДВ). Також слід зазначити, що законодавством не встановлено підстав для відхилення Учасника, сума пропозиції якого зазначена без ПДВ, у закупівлі, оголошена вартість якої враховує ПДВ, а уповноважена особа Замовника при розгляді пропозицій керується виключно чинним законодавством, тому розглядає пропозиції Учасників починаючи з найбільш економічно-вигідної за результатами аукціону (яку система визначає автоматично).
Оформлення вантажу до 100 EUR, 300 EUR
Дата подання: 07 квітня 2021 22:11
Дата відповіді: 08 квітня 2021 09:18
Доброго дня,
в переліку послуг митного брокеру є позиція "Оформлення вантажу до 100 EUR, 300 EUR". Чи правильно я розумію, що мається на увазі оформлення вантажу до 150 євро без складання митної декларації?
Відповідь: Так, мається на увазі оформлення вантажу до 150 євро без складання митної декларації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
185 106,00
UAH з ПДВ
|
167 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СЛИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
220 750,00
UAH з ПДВ
|
167 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МП "Рокада" у формі ТОВ |
188 900,00
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШПИЛЕВИЙ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
235 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" #40463629 |
Переможець |
167 196,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 08:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:58
|
Доп угода 1 брокер.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 08:53
|
Договір брокерські послуги.pdf | укладений |
05 травня 2021 08:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |