Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, м. Київ (ремонт покрівлі)
Очікувана вартість
49 300,00 UAH
UA-2021-04-01-006516-c 6b998ab6c5c7434a9055bdec27b9fb3c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свідерська Тетяна

380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 22
Контактна особа: Свідерська Тетяна
380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 49 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту приміщення Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, м. Київ (ремонт покрівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку № 1 до Договору. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції, місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 01189979. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Виконавець зобов’язується розпочати роботи протягом п’яти днів після укладання Договору і зобов’язується завершити виконання робіт протягом 20 робочих днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС БУД" 49 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 19:23
Електронний підпис
14 квітня 2021 19:23
сертифікат кошт.pdf
14 квітня 2021 19:23
Протокол №1.pdf
14 квітня 2021 19:23
наказ на директора.pdf
14 квітня 2021 19:23
Модельний статут.pdf
14 квітня 2021 19:23
Витяг платник ЄП.pdf
14 квітня 2021 19:23
Виписка ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2021 19:23
0_ТЗ.pdf
14 квітня 2021 19:23
0_відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС БУД"
#43627084
Переможець 49 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 18:20

Документи

15 квітня 2021 18:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС БУД"
#43627084
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2021 18:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 13:00
3 дод до додатк 61-1444 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 12:20
2 додатки дод 61-1444 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 12:20
1 додатки дод 61-1444 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 12:20
додаткова до дог 61-1444 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 17:42
Продовж додатку 1 та додаток 2 до дог 61-1444.pdf укладений
06 травня 2021 17:41
1 додаток 61-1444.pdf укладений
06 травня 2021 17:41
договір 61-1444.pdf укладений
06 травня 2021 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Сума договору після внесення змін 43432,18 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін становить відповідно до додатків до ДУ №1.
Номер договору про закупівлю: 61-1444
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 432,18
UAH