Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72910000-2 Послуги з резервного копіювання (у кількості 10 послуг, які надаються протягом 2021 року)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-04-01-006494-b 5f0344988deb481086a8619adb5003f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Осельська

+380989431233
+380372581058
+380372513652
ml1cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Олександра Осельська
+380989431233,+380372581058,+380372513652
ml1cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72910000-2: Послуги з резервного копіювання


Відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (Редакція від 23.01.2021, підстава - 1021-IX). Всі документи викладені українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування. У кількості 10 послуг, які надаються протягом 2021 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з резервного копіювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72910000-2 — Послуги з резервного копіювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2021 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНЛІМ"
#44137969
Переможець 48 000,00
UAH
01 квітня 2021 17:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 08:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:45
Додаток 2 (до дог 449).PDF зміни до договору
23 грудня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 10:43
Дод угода №1 до Дог № 449 від 30.03.21 ПП АНЛІМ 48 000,00 грн.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:42
Дог. № 449 від 30.03.21р. ПП Анлім 48000,00.pdf укладений
01 квітня 2021 17:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з резервного копіювання 10 послуга 4 800,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із допущенням механічної помилки, а саме: в договорі була вказана невідповідна загальна сума прописом, Сторони домовились внести зміни до Договору № 449 від 30.03.21р. (надалі Договір) до п.2 підпункт 2.1. та викласти його у новій редакції: Ціна договору № 449 від 30.03.21 р. становить 48 00,00 грн. (Сорок вісім тисяч грн. 00 коп) Без ПДВ. 2.Всі інші умови Договору № 449 від 30.03.21 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують взяті по них зобов’язання. 3.Ця Додаткова угода №1 від «19» квітня 2021 р. до Договору про надання послуг № 449 від 30.03.21 р. укладена у двох оригінальних примірниках (по одному примірнику для кожної Сторони) і є невід’ємною його частиною.
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору про надання послуг № 449 від 30.03.21 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Чернівецької міської ради 13 сесії VІІІ скликання від 30.11.2021р. №571 «Про припинення юридичної особи – комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради та затвердження передавального акта комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради», беручи до уваги правонаступництво внаслідок якого делеговано всі права і обов’язки комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Чернівецької міської ради комунальному некомерційному підприємству «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради залишок зобов'язань по договору передається правонаступнику
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з резервного копіювання 10 послуга 4 800,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 000,00
UAH