Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714534 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 77 849 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 778 497,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 389248.73 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2021 16:20 |
Перелік змін 09.04.2021.docx | |
09 квітня 2021 16:20 |
ТД реконструкція М-12 09.04.2021.docx |
09 квітня 2021 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2021 16:20 |
Перелік змін 09.04.2021.docx
|
|||
09 квітня 2021 16:20 |
ТД реконструкція М-12 09.04.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000008 ● 95e52fc919584b558df0927988f8c156
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.07.2021 № 443
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.07.2021 №443
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-01-006167-c від 01.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 13:55:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи з Реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область. (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-01-006167-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 16:43:13
Відповідь на запит про надання пояснення від 14.07.2021
Черкаським відділом комплексного проектування Державного підприємства Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області (далі - Служба) відповідно до договору від 27.12.2020 року № 129/1-03 було розроблено проектну документацію по об’єкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область». Коригування (далі – Об’єкт). Товариством з обмеженою відповідальністю «Проексп» було проведено експертизу проектної документації по Об’єкту, в результаті чого отримано експертний звіт (позитивний) від 15.03.2021 року № V-0026-21/ПРОЕКСП. Проектну документацію було затверджено Наказом Служби від 22.03.2021 року № 24.
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації по Об’єкту.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація про, зокрема, розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Так, на веб- сайті Служби автомобільних доріг у Черкаській області за посиланням https://ck.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5578/informatsiia_pro_provedennia_protsedur_zakupivel_2021-12.html розміщена інформація про проведення процедур закупівлі, зокрема щодо Реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8 (UA-2021-04-01-006167-c). Вказана інформація містить відомості про те, що процедура закупівлі оголошена згідно річного плану закупівель, у відповідності з вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість становить 77 849 746,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик міститься у Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація (Технічне завдання)».
Стосовно розміру бюджетного призначення повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. N 521 (набрала чинності 28.05.2021 р.) затверджено Перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії.
Обсяг фінансування вищевказаного об’єкту реконструкції згідно зазначеної постанови КМУ становить 77 000 тис. грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 13:55:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи з Реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область. (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-01-006167-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 16:44:36
Відповідь на запит про надання пояснення від 14.07.2021
Черкаським відділом комплексного проектування Державного підприємства Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» на замовлення Служби автомобільних доріг у Черкаській області (далі - Служба) відповідно до договору від 27.12.2020 року № 129/1-03 було розроблено проектну документацію по об’єкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область». Коригування (далі – Об’єкт). Товариством з обмеженою відповідальністю «Проексп» було проведено експертизу проектної документації по Об’єкту, в результаті чого отримано експертний звіт (позитивний) від 15.03.2021 року № V-0026-21/ПРОЕКСП. Проектну документацію було затверджено Наказом Служби від 22.03.2021 року № 24.
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до затвердженої проектної документації по Об’єкту.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація про, зокрема, розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Так, на веб- сайті Служби автомобільних доріг у Черкаській області за посиланням https://ck.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5578/informatsiia_pro_provedennia_protsedur_zakupivel_2021-12.html розміщена інформація про проведення процедур закупівлі, зокрема щодо Реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8 (UA-2021-04-01-006167-c). Вказана інформація містить відомості про те, що процедура закупівлі оголошена згідно річного плану закупівель, у відповідності з вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість становить 77 849 746,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик міститься у Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація (Технічне завдання)».
Стосовно розміру бюджетного призначення повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. N 521 (набрала чинності 28.05.2021 р.) затверджено Перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії.
Обсяг фінансування вищевказаного об’єкту реконструкції згідно зазначеної постанови КМУ становить 77 000 тис. грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 15:08:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи з Реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область. (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-01-006167-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) З яких підстав Замовником внесено зміни до договору від 06.05.2021 №41/1-03 додатковою угодою 1 від 22.06.2021 щодо залучення субпідрядної організації ТОВ «Транс Лайн Груп», тоді як, переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШБРУ-48» у тендерній пропозиції зазначено, що субпідрядні організації не планується залучати?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 16:46:42
Відповідь на запит про надання пояснення від 14.07.2021
На стадії подання тендерної пропозиції, ТОВ «ШРБУ-48» було зазначено про відсутність наміру залучення субпідрядної організації для виконання робіт.
При цьому, зміни до договору від 06.05.2021 №41/1-03 на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 565+431 – км 568+511, Черкаська область (далі - Договір) щодо залучення субпідрядної організації ТОВ «Транс Лайн Груп» внесено Замовником додатковою угодою №1 від 22.06.2021 на підставі п.п. 14.1., 14.2. Договору, листа Замовника від 15.06.2021 №1259/08 та листів Підрядника від 09.06.2021 №738, від 16.06.2021 №778.
Так, відповідно до п 14.1. Договору, Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників, відповідно до вимог чинного законодавства, але з обов’язковим письмовим погодженням Замовника.
Крім того, відповідно до ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому, ч.1 ст.838 Цивільного кодексу України визначено, що Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Частиною 2 ст.319 Господарського кодексу України передбачено право Підрядника за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи.
Враховуючи вищевикладене, а також вимоги ст.629 Цивільного кодексу України, Замовник не в праві був відмовити Підряднику в залученні субпідрядної організації для виконання робіт за Договором.
Одночасно вважаємо за необхідне зазначити, що після укладання договору про закупівлю, правовідносини між замовником та підрядною організацією регулюються умовами укладеного договору. У разі невиконання однією із сторін умов договору, така сторона несе відповідальність у встановленому законодавством порядку. Враховуючи, що можливість залучення субпідрядної організації прямо передбачена умовами укладеного Договору та повністю узгоджується з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Замовником правомірно було укладено додаткову угоду №1 від 22.06.2021 до Договору щодо залучення субпідрядної організації ТОВ «Транс Лайн Груп».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-01-006167-c опубліковано 03.08.2021 р. Аргументовані заперечення до висновку: Так, згідно пункту 5 статті 1 Закону, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Відповідно до п.6 ч.1 ст.9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є, зокрема, забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу. Згідно пункту 9 частини 2 статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію - розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Згідно частини 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Станом на момент подання оголошення про проведення відкритих торгів (01.04.2021 року) Уповноваженим органом з питань закупівель в електронній системі закупівель Прозорро не було реалізовано можливості зазначення усієї інформації у відповідності до частини 2 статті 21 Закону, зокрема, було відсутнє поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а тому Замовник не мав технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Відсутність у системі Прозорро станом на 01.04.2021 року поля «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» також спростовує наявність з боку Замовника нібито недотримання вимог ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082. Вказане підтверджується інформацією ТОВ «Е-Тендер» (лист за №565 від 09.08.2021р.), згідно якої вбачається, що електронний торговельний майданчик E-tender.ua працює відповідно до технічного завдання ДП «Прозорро». Згідно з технічною реалізацією електронне поле «Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» і можливість зазначити наявність вимоги по забезпеченню виконання договору стало доступним при публікації закупівель на майданчику з 16.04.2021 року. Крім того, звертаємо увагу на те, що в Законі відсутні умови та вимогі щодо наявності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови забезпечення виконання договору про закупівлю. Частиною 1 ст.27 Закону передбачено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Частина 2 ст.21 Закону також містить вичерпний перелік інформації яка обов’язково розмішується в оголошенні про проведення відкритих торгів. З огляду на вищевикладене, враховуючи невідповідність функціоналу системи Прозорро умовам діючого законодавства (зміст самої форми та структури електронної системи закупівлі), відсутність можливості заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися порушенням з боку Замовника. Згідно статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» одним із головних завдань органу державного фінансового контролю є дотриманням законодавства про закупівлі. Згідно статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» однією із основних функцій органу державного фінансового контролю є розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
2021-08-10 16:50:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Станом на 18.08.2021 р. інформація щодо відкриття та номеру впровадження у Замовника відсутня. |
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 580/5927/21 |
Дата відкриття провадження: | 16 серпня 2021 |
Документи:
18 серпня 2021 16:44
|
Електронний підпис |
18 серпня 2021 16:44
|
Позов на висновок моніторингу UA-M-2021-07-14-000008.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" |
75 742 000,00
UAH з ПДВ
|
74 963 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
76 744 211,00
UAH з ПДВ
|
75 739 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
77 480 900,00
UAH з ПДВ
|
75 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" #39835082 |
Переможець |
74 963 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 17:08
|
ДУ №3 до дог.41.1-03 від 12.10.2021.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:14
|
ДУ №2 до дог.41.1-03 від 31.08.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 10:59
|
ДУ №1 до дог.41.1-03 від 22.06.2021.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 11:53
|
Дог.№41.1-03 від 06.05.2021.pdf | укладений |
07 травня 2021 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 41/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), №521 від 26.05.2021 «Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», керуючись п. 1.2., 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 41/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись п. 3.5., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 41/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |