Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Очікувана вартість
2 547 810,00 UAH
UA-2021-03-31-005199-a ● 600464fb2f394295b0294453a61d4527
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
07.05.2020 р. року департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації було укладено договір із Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград» на суму 12 951 450,00 грн з ПДВ.
Відповідно до додаткової угоди №2 від 21.12.2020 р. до договору №14 від 07.05.2020 р., договір виконано на суму 12 260 409,47 грн. з ПДВ.
17.12.2020 року проведено коригування проектної документації вищезазначеного об’єкта. Згідно експертного звіту ДП «Жилком» № 652-Е-20/В від 17.12.2020 р. загальна кошторисна вартість становить 15 522 594,00 грн., в тому числі понесені витрати складають: 12 815 669,00 грн.
Згідно п.5 ч.2 Ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. На підставі вищенаведеного прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі по об’єкту: «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград».
Відповідно до додаткової угоди №2 від 21.12.2020 р. до договору №14 від 07.05.2020 р., договір виконано на суму 12 260 409,47 грн. з ПДВ.
17.12.2020 року проведено коригування проектної документації вищезазначеного об’єкта. Згідно експертного звіту ДП «Жилком» № 652-Е-20/В від 17.12.2020 р. загальна кошторисна вартість становить 15 522 594,00 грн., в тому числі понесені витрати складають: 12 815 669,00 грн.
Згідно п.5 ч.2 Ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. На підставі вищенаведеного прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі по об’єкту: «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 15:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».Умови застосування переговорної процедури закупівлі - відповідно до п.5 ч.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, бульвар Козацької Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
31 березня 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 15:49 |
Проект договора.doc | |
31 березня 2021 15:49 |
Оголошення.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" #33262345 |
Переможець |
2 496 854,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 15:41
|
д.у.2.pdf | укладений |
11 серпня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 15:39
|
д.у.2.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:14
|
додатки до д.у.1 дог.11.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 13:01
|
д.у.1 дог11.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 17:20
|
11.pdf | укладений |
20 квітня 2021 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1, п.6.1 та п.14.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 1 до договору 11 від 19.04.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1, п.6.1 та п.14.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 1 до договору 11 від 19.04.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |