Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Очікувана вартість
2 547 810,00 UAH
UA-2021-03-31-005199-a 600464fb2f394295b0294453a61d4527
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Всеволод Кузнецов

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Всеволод Кузнецов
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
07.05.2020 р. року департаментом житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації було укладено договір із Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград» на суму 12 951 450,00 грн з ПДВ.
Відповідно до додаткової угоди №2 від 21.12.2020 р. до договору №14 від 07.05.2020 р., договір виконано на суму 12 260 409,47 грн. з ПДВ.
17.12.2020 року проведено коригування проектної документації вищезазначеного об’єкта. Згідно експертного звіту ДП «Жилком» № 652-Е-20/В від 17.12.2020 р. загальна кошторисна вартість становить 15 522 594,00 грн., в тому числі понесені витрати складають: 12 815 669,00 грн.
Згідно п.5 ч.2 Ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. На підставі вищенаведеного прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі по об’єкту: «Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 15:55
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».Умови застосування переговорної процедури закупівлі - відповідно до п.5 ч.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, бульвар Козацької Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

31 березня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 15:49
Проект договора.doc
31 березня 2021 15:49
Оголошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 2 496 854,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 15:55

Документи

31 березня 2021 15:55
Електронний підпис
31 березня 2021 15:54
задовол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 15:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
2 496 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 15:55
Електронний підпис
31 березня 2021 15:54
задовол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 15:41
д.у.2.pdf укладений
11 серпня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 15:39
д.у.2.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:14
додатки до д.у.1 дог.11.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 13:01
д.у.1 дог11.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 17:20
11.pdf укладений
20 квітня 2021 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1, п.6.1 та п.14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1 до договору 11 від 19.04.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1, п.6.1 та п.14.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1 до договору 11 від 19.04.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 11 серпня 2021
Сума оплати за договором: 2 377 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 396 166,67 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі п.5ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"