Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) – 33600000 – 6 Фармацевтична продукція (Вакцина)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2021-03-31-004909-a e4a8dae22e5c49bdb53fe16da045d457
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Марина Петрівна

+380955669000 bmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003913
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня
Контактна особа: Гончар Марина Петрівна
+380955669000
bmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури щодо закупівлі вакцини за номерами UA-2021-02-03-008193-a та UA-2021-03-04-006214-a, які були відмінені на підставі недостатньої кількості поданих пропозицій. Враховуючи вищенаведене, закупівля може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 15:38
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Місцезнаходження: 74300, Херсонська обл., м. Берислав, вул. 1 Травня, 124, Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 доза
Імуноглобулін антирабічний 5,0 мл №5. Комплект:1 ампула з 5 мл імуноглобуліну антирабічного та 1 ампула з 1 мл імуноглобуліну антирабічного розведеного 1:100. (33651600-4 Вакцини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies immunoglobulin
60 доза
Вакцина проти правця. Суспензія для ін’єкцій по 1 мл (2 дози) в ампулах №10/доз (33651600-4 Вакцини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tetanus toxoid

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

31 березня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «Валанж-Фарм»
#37090770
Переможець 55 789,80
UAH з ПДВ
31 березня 2021 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «Валанж-Фарм» #37090770

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

31 березня 2021 15:38
Електронний підпис
31 березня 2021 15:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 15:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Валанж-Фарм»
#37090770
55 789,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 15:38
Електронний підпис
31 березня 2021 15:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 19:07
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 15:16
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:25
Договір укладений
19 квітня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю потреби
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 296,50
UAH (в тому числі ПДВ 346,50 UAH)